Mies on lopettanut osallistumisensa melkein kaikkiin kotitöihin
Hänen mielestään riittää esim. jos kerran kuukaudessa imuroidaan.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa minulle riitti vielä vähempi. En enää imuroi koskaan, ainoastaan mies. Samoin tiskit, kerään niitä tiskipöydälle ja odotan miehen täyttävän ja tyhjentävän tiskikoneen. Roskien viennin minä organisoin, mutta mies vie, kun pakotan. Pesemme omat vaatteet. Ruokaa tehdään aika tasaisesti. Mun pitäisi ostaa vähemmän ruokaa, mutta en vain kestä miehen nugetteja ja ranskalaisia. Lapsia on kolme ja hoidan lasten asiat yksin. Mies joskus leikittää lapsia ja vie heitä tapahtumiin. Meillä on myös omat vessat. Isoimmat riidat koskee nykyään sitä, kun mies käyttää mun vessaa. Sitten, kun lapset muuttavat pois haluan taas siisteyttä, niin on aika muuttaa yksin asumaan.
Miksi kiusaat perhettäsi, jos olet päättänyt lähteä? Suorastaan julmaa lapsia kohtaan sälyttää heidän syykseen pysyä onnettomassa suhteessa.
Mun talo on just sellasessa kunnossa kuin haluan. Ei oo akkaa komentelemassa siivouksesta tai muustakaan. Parempi näin että elän tavallani ja naiset käy vain yökylässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivautua, kun vaimo valittaa kuitenkin, että väärin tehty ja väärin siivottu? Tästähän on ihan tutkimuskin tehty.
Linkki tähän tutkimukseen, kiitos!
Siksi ei kannata asua miehen kanssa saman katon alla. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa minulle riitti vielä vähempi. En enää imuroi koskaan, ainoastaan mies. Samoin tiskit, kerään niitä tiskipöydälle ja odotan miehen täyttävän ja tyhjentävän tiskikoneen. Roskien viennin minä organisoin, mutta mies vie, kun pakotan. Pesemme omat vaatteet. Ruokaa tehdään aika tasaisesti. Mun pitäisi ostaa vähemmän ruokaa, mutta en vain kestä miehen nugetteja ja ranskalaisia. Lapsia on kolme ja hoidan lasten asiat yksin. Mies joskus leikittää lapsia ja vie heitä tapahtumiin. Meillä on myös omat vessat. Isoimmat riidat koskee nykyään sitä, kun mies käyttää mun vessaa. Sitten, kun lapset muuttavat pois haluan taas siisteyttä, niin on aika muuttaa yksin asumaan.
Niin että lapsia et pelasta, mutta itsesi heti, kun pystyt?
Vierailija kirjoitti:
Et kai harrasta seksiä moisen sluibuilijan kanssa?
Sehän on miehelle hyvä syy alkaa käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö naisen ottama ero ei pilaakaan lasten elämiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai harrasta seksiä moisen sluibuilijan kanssa?
Sehän on miehelle hyvä syy alkaa käydä vieraissa.
Nopeuttaa mukavasti myös eron tuloa eli miehen vaimolle ainoastaan kotiinpäin se pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö naisen ottama ero ei pilaakaan lasten elä
Vähemmän se pilaa, kuin vuosien ajan laskea päiviä, että milloin se viimeinenkin kakara ymmärtää lähteä, että äiti saa lähteä omille teilleen.
Jaaha, on taas sunnuntai koska kaikkein paskimmat trollit on palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n mielestä riittää esim. jos kerran vuodessa naidaan.
Parisuhde on vähän sellainen juttu, että toisen kunnioitus ja arvostus heijastuu moneen. Jos mies on sottapytty, mutta tekee kotitöitä, koska tietää minun arvostavan siisteyttä. Hän osallistuu kotitöihin, jotta minun on hyvä olla hänen kanssaan. Kun minulla on hyvä olla hänen kanssaan ja koen, että hän arvostaa minua niin paljon, että ottaa siivouksessa minut huomioon niin minun on todella helppo haluta miestäni. Jos taas mies vähät välittää mikä minulle olisi tärkeää niin ikävä kyllä se heijastuu parisuhteeseen. Näin se on varmasti miehilläkin.
Eli puolison tulee joko olla samanlainen tai täytyy olla valmis tekemään asioita toisen eteen, jotta toisella on hyvä olla sinun kanssasi.
Miehen pitää siivota jos hän haluaa asua minun kanssani. Jos ei kelpaa, niin voi asua yksin. :)
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen vanhanpiian laatukommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että on mahdollista olla parisuhteessa ja asua yksin? Se ei ole kovin harvinaista. Ehkä voit kokeilla samaa, jos löydät joskus kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nainen elättää perheensä niin silti kylässä kävijät miettivät että onpa sotkuinen emäntä. Vielä nykyäänkin ajatellaan että se siivous kuuluu nelisen vastuulle.
Meillä miehen mummo alkoi huomauttelemaan pihan istutuksista aikana, jolloin tein lähes koko hereilläoloaikani töitä ja elätin perheen yksin. Olin niin väsynyt että oli lähellä että en purskahtanut itkuun.
YYYYHYYY MIEHEN MUMMO HUOMAUTTELEE, IHAN JÄRKYTTÄVÄN ITKUINEN OLO YYYYHYYY😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että on mahdollista olla parisuhteessa ja asua yksin? Se ei ole kovin harvinaista. Ehkä voit kokeilla samaa, jos löydät joskus kumppanin.
Tiesitkö että vanhanpiian tunnistaa kärttyisästä ja selittelevästä vastauksesta tuntemattomalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että vanhanpiian tunnistaa kärttyisästä ja selittelevästä vastauksesta tuntemattomalle?
Rauhoitu. Ei sinun tarvitse olla noin tunteellinen ja nimitellä muita netissä.
Muistan erään lehtijutun jossa nainen huomasi, että sai mieheltä seksiä vain silloin, kun oli siivonnut. Kyseessä siis asetelma vähän toisin päin kuin yleensä. Mies kyllä olikin aikamoinen siivousfriikki: kaikki piti olla suorastaan desifioitu. Sen arvaa, miten siinä kävi: nainen lopetti siivoamisen lähes kokonaan ja tottatosiaan, mies ei pystynyt seksiin koska kotona oli niin siivotonta.
Vaikka nainen elättää perheensä niin silti kylässä kävijät miettivät että onpa sotkuinen emäntä. Vielä nykyäänkin ajatellaan että se siivous kuuluu nelisen vastuulle.
Meillä miehen mummo alkoi huomauttelemaan pihan istutuksista aikana, jolloin tein lähes koko hereilläoloaikani töitä ja elätin perheen yksin. Olin niin väsynyt että oli lähellä että en purskahtanut itkuun.