Mies on lopettanut osallistumisensa melkein kaikkiin kotitöihin
Hänen mielestään riittää esim. jos kerran kuukaudessa imuroidaan.
Kommentit (65)
Yhyyyhyy, jos vaimo ei tee kotitöitä yksin mukisematta vaan on syystä vihainen, minulla on oikeus pettää! P*ska vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n mielestä riittää esim. jos kerran vuodessa naidaan.
Parisuhde on vähän sellainen juttu, että toisen kunnioitus ja arvostus heijastuu moneen. Jos mies on sottapytty, mutta tekee kotitöitä, koska tietää minun arvostavan siisteyttä. Hän osallistuu kotitöihin, jotta minun on hyvä olla hänen kanssaan. Kun minulla on hyvä olla hänen kanssaan ja koen, että hän arvostaa minua niin paljon, että ottaa siivouksessa minut huomioon niin minun on todella helppo haluta miestäni. Jos taas mies vähät välittää mikä minulle olisi tärkeää niin ikävä kyllä se heijastuu parisuhteeseen. Näin se on varmasti miehilläkin.
Eli puolison tulee joko olla samanlainen tai täytyy olla valmis tekemään asioita toisen eteen, jotta toisella on hyvä olla sinun kanssasi.
Tämä on asia, jota exäni ei koskaan tajunnut. Kun itse kävin töissä, hoidin lapset yksin, tein käytännössä kaikki kotityöt yksin ja opiskelin lasten isän eläessä omaa elämäänsä, alkoi eroajatukset vähitellen kypsyä mielessä. Exän mielestä kaikki oli hyvin ja ainoa ongelma oli seksin puute. Hän ei koskaan tajunnut, ettei minulla ollut sellaiseen vapaamatkustajaan minkäänlaisia haluja. Yritin aikani puhua hänelle, mutta hän sitkeästi jankutti, että jos seksiä olisi enemmän niin kaikki olisi hyvin. Itse asiassa yritin sitäkin, mutta lisääntynyt seksi ei muuttanut mitään ja riitely vain jatkui. Lopulta sain tarpeekseni ja hankin oman asunnon, jonne muutin lasten kanssa. Erosta on vuosia aikaa ja minulla on uusi mieskin ollut jo useamman vuoden. Pakko todeta, että kyllä on helppoa ja kevyt olla, kun puoliso jakaa arkea ja ottaa huomioon pyytämättä tarpeeni. En usko enää ollenkaan siihen, että parisuhteen eteen pitäisi jotenkin erityisesti tehdä töitä. Ex edelleen syyttää minua siitä, että hain eroa turhaan ja lapsemme oireilua erosta johtuvaksi, vaikka lapsi on itse sanonut, että häntä pelotti meidän riidat ja toivoi meidän eroavan jo aikaisemmin.
Meillä sama. Vaimo ei varmaan kohta tee enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no mikäs siinä. Peset myös vain sinun omat pyykit,mies pesee omat vaatteet kun on tarve. Sit jos teillä sattuu olemaan kaksi vessaa,toinen voi olla vain sinun käytössä jonka siistit itse ja toinen miehen käytössä jonka hän siistii itse. Asiaa helpottamaan voitte hommata myös robotti-imurin.
Meillä on aina ollut näin. En pese muiden pyykkejä.
Pesevätkö teidän pienet lapsennekin omat pyykkinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Meillä myös alle 1-vuotias lapsi. No arvaa kuka hoitaa sen huolenpidon enimmäkseen? Ero häämöttää ja on väistämätön.
Ja kukahan sen lapsen halus? Sinä.
Mies olis varmasti pärjänny ilmanki.
Mutta suostui kuitenkin siittämään sen. Sellainen isäkö sinäkin olet? Samanlainen kuin oma isäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vanha konsti saada toinen tekemään kotityöt.
" Mulle riittää tää siisteystaso, jos haluat siistimpää niin siivoa vapaasti itse lisää"
Entä sitten? Näinhän se asia juuri on.
Lähipiirissä käytännössä tähän liittyy toisen osapuolen ylikorkeat siisteysstandardit ja jos toinen jotain tekee, niin hän kuitenkin tekee sen väärin ja siitä valitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä käytännössä tähän liittyy toisen osapuolen ylikorkeat siisteysstandardit ja jos toinen jotain tekee, niin hän kuitenkin tekee sen väärin ja siitä valitetaan.
Tarkoitat, että vaimosi ei tykkää siitä, että teet kotityöt tahallaan surkeasti eli esim. tiskatessa hajotat astioita ja pyykkiä pestessä tunget punaisen paidan valkopyykin sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Nalkuta, nalkuta, niin saat huorạ pataan! 💪🏼👌🏼
Sinunlainen narukäsi nostetaan korvista kartanolle.
Vierailija kirjoitti:
Eli jätät kotityöt tekemättä ja hakkaat vaimoa? Kaltaistesi paikka on kaltereiden takana muiden jännämiesten seurassa. Pääset sinäkin nauttimaan siitä, että yksikin väärä sana suustasi voi johtaa pahoinpitelyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivautua, kun vaimo valittaa kuitenkin, että väärin tehty ja väärin siivottu? Tästähän on ihan tutkimuskin tehty.
Linkki tähän tutkimukseen, kiitos!
https://sitn.hms.harvard.edu/flash/2019/dirtiness-perceived-cleanliness…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mummo kulta. Ei se villasukkien kutominen kehitä lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mummo kulta. Ei se villasukkien kutominen kehitä lihaksia.
Olet ylpeä, että pystyt halutessasi hakkaamaan mummon? Kyllä miehet on sekaisin, kun ovat ylpeitä omasta väkivaltaisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat, että vaimosi ei tykkää siitä, että teet kotityöt tahallaan surkeasti eli esim. tiskatessa hajotat astioita ja pyykkiä pestessä tunget punaisen paidan valkopyykin sekaan?
Ööö, oon ihan nainen. Mutta oma äitini valitti esim. imuroinnin jälkeen, että oli imuroitu ihan väärin vaikka ihan normaalisti oli imuroitu.
Eikä kai kenenkään mielestä astioiden hajottaminen ole normaalia? Joilla on kyllä kauheen tarkkaa miten astiat pitää laittaa koneeseen ihan just tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa minulle riitti vielä vähempi. En enää imuroi koskaan, ainoastaan mies. Samoin tiskit, kerään niitä tiskipöydälle ja odotan miehen täyttävän ja tyhjentävän tiskikoneen. Roskien viennin minä organisoin, mutta mies vie, kun pakotan. Pesemme omat vaatteet. Ruokaa tehdään aika tasaisesti. Mun pitäisi ostaa vähemmän ruokaa, mutta en vain kestä miehen nugetteja ja ranskalaisia. Lapsia on kolme ja hoidan lasten asiat yksin. Mies joskus leikittää lapsia ja vie heitä tapahtumiin. Meillä on myös omat vessat. Isoimmat riidat koskee nykyään sitä, kun mies käyttää mun vessaa. Sitten, kun lapset muuttavat pois haluan taas siisteyttä, niin on aika muuttaa yksin asumaan.
Hyi olkoon. Kuinka kukaan voi elää noin? Pistä nyt moinen vätys luiskaan, niin alkaa taas elämäkin maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Meillä myös alle 1-vuotias lapsi. No arvaa kuka hoitaa sen huolenpidon enimmäkseen? Ero häämöttää ja on väistämätön.
Mutta suostui kuitenkin siittämään sen. Sellainen isäkö sinäkin olet? Samanlainen kuin oma isäsi?
Mies suostuu jotta vakipillu pysyis, ei sen takia että haluaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee vain alapäällään ja tässähän se näkyy. Miten te saatte kulkea vapaalla jalalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee vain alapäällään ja tässähän se näkyy. Miten te saatte kulkea vapaalla jalalla?
Ajattelee alapäällään ja on väkivaltaisia, jos asiat ei mene oman mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jätät kotityöt tekemättä ja hakkaat vaimoa? Kaltaistesi paikka on kaltereiden takana muiden jännämiesten seurassa. Pääset sinäkin nauttimaan siitä, että yksikin väärä sana suustasi voi johtaa pahoinpitelyysi.
Joko täti soitto 112? Vai etkö ehtinyt vankiladraamojen seuraamiseltasi? 🤣
Sekopää mies, varmaan aivoiltaan nainen