Miksi kokoomusta äänestäviä vihataan?
Kerroin töissä, että olen äänestänyt koko elämäni joko kokoomusta tai RKP:ta. Tämän jälkeen minua ruvettiin syrjimään ja kukaan ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä. Olen töissä ravintola-alalla ihan oikeassa ravintolassa (ei mikään McDonalds siis tai muukaan ketju-ravintola)
Kommentit (178)
Ovat ylimielisiä mulkkuja. Siksi.
En ymmärrä, en vihaa ketään äänesti mitä puoluetta vaan.
Lähipiirissäni ei ole kauhean monta kokoomusta tai perussuomalaisia äänestänyttä, mutten muutenkaan vihaa ihmisiä.
Sen takia ettei enään voi elää toisten siivellä..
Olet töissä mäkkärissä ja äänestät Kokoomusta. Ja kuukausipalkkasi on? Tuskin niin paljon, että Kokoomusta kannattaa äänestää. Et voi olla noin idiootti. Joko olet hyvin nuori tai trolli.
Mulla on oikeutta! T. Espoon Audimies
Pelkään että ne ovat käyneet läpi syväaivopesun tai ohjelman. Enkä tiedä missä niiden korjausosio on. Ei ole edes ohjekirjaa. Jotkut pointit voi tajuta, mutta jossain karkaa liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Olet töissä mäkkärissä ja äänestät Kokoomusta. Ja kuukausipalkkasi on? Tuskin niin paljon, että Kokoomusta kannattaa äänestää. Et voi olla noin idiootti. Joko olet hyvin nuori tai trolli.
Osaatko lukea?
En tiedä. Johtuisiko Kokoomuksen politiikasta, johtajasta ja Suomeen aiheuttamastaan kansallisesta masennuksesta?
Kokoomus suohon hinnalla millä hyvänsä. Tarkoitus pyhittää keinot ja seurauksilla ei ole väliä. Vaikka vaatisi ydinsotaa.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito on tosiaan rappiolla
Vierailija kirjoitti:
Koska heillä elämä ja arvot kohdallaan.
Niin kuin työkaveritaan ja muita erilaisia syrjivillä ylensäkin.
Itsekkäitä, ahneita, valehtelevia kusipäitä. Diggailevat kaiken lisäksi imperialistisesta, sotahullu-Usasta.
Kokkareet justiinsa tuhoaa suomea ja suomalaisten elämää. Ja sitä äänestäneet mahdollistavat sen. Siksi.
Halveksinta on lähinnä oikea sana.
Vierailija kirjoitti:
Halveksinta on lähinnä oikea sana.
Jep, eivät ole ihmisä vaan petoja lammasten vaatteissa.
Kommunistit narisee kuin ruosteinen aitan oven sarana. Lyö niille pelleille luu kurkkuun! Osta vaikka ässä mersu.
Enpä ole törmännyt moiseen muuten kuin jonkun pohjasakan toimesta mutta heidän mielipiteilleen en anna arvoa.
Koska heillä elämä ja arvot kohdallaan.