Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä muu se että nykyisin politiikkaa tungetaan joka paikkaan?

Vierailija
05.10.2024 |

Minua ainakin ärsyttää tämä asia, politiikasta on tullut kuin joku uskonto ihmisille. Yhtälailla ärsyttää se että nykyään ihmiset lokeroidaan aina johonkin ryhmään, vaikka et olisi asiasta mitään mieltä niin sinut lokeroidaan muiden toimesta johonkin ryhmään. 

Tuo politiikan tunkeminen joka paikkaan on vain pahentunut 2000 luvulla. 

Miksi joku politiikka on ihmisille niin iso asia? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se on ollut siitä lähtien kun "woke" eli identiteettipolitikka, yhden ainoan sallitun mielipiteen, vasemmistolainen uususkonto tuli muotiin. Ennen voitiin olla poliittisesti eri leireissä ja tulla hyvin juttuun, mutta nykyvasemmisto ei suostu edes puheväleihin erimielisten kanssa, paitsi tietysti liittolaistensa muslimien.

Woke ei ole identiteetti politiikkaa.

Woke (lausutaan englanniksi /woʊk/) on Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön englannista peräisin oleva käsite, joka tarkoittaa poliittisesti valveutunutta, erityisesti rasismin, syrjinnän ja muun yhteiskunnallisen epäoikeudenmukaisuuden tiedostavaa henkilöä. Käsite woke nousi suuren yleisön tietoon vuodesta 2014 alkaen B

Tyypilliseen tapaan äärioikeistolainen ei lue mitä vastataan vaan jatkaa omaa propagandaansa.

En edusta tosiaankaan mitään äärioikeistoa, jos katsotaan asiaa objektiivisesti niin sinä edustat valheellisen propagandan syöttöä, ääriaatteellisuutta, totalitaristista väärämielisten vainoamista, sensuroimista ja leimaamista. Ja ihan kokemuksesta tiedän, että minun on ihan turha kehoittaa sinua katsomaan peilin, koska ei sellainen auta kun ihminen on syvästi uskossa.

Minua kiinnostaa vain totuudellisuus ja inhoan valehtelemista.

Vierailija
42/50 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliseen tapaan äärioikeistolainen ei lue mitä vastataan vaan jatkaa omaa propagandaansa.

> En edusta tosiaankaan mitään äärioikeistoa, jos katsotaan asiaa objektiivisesti niin sinä edustat valheellisen propagandan syöttöä, ääriaatteellisuutta, totalitaristista väärämielisten vainoamista, sensuroimista ja leimaamista. Ja ihan kokemuksesta tiedän, että minun on ihan turha kehoittaa sinua katsomaan peilin, koska ei sellainen auta kun ihminen on syvästi uskossa.

> Minua kiinnostaa vain totuudellisuus ja inhoan valehtelemista.

Mikä valepukki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> En edusta tosiaankaan mitään äärioikeistoa, jos katsotaan asiaa objektiivisesti niin sinä edustat valheellisen propagandan syöttöä, ääriaatteellisuutta, totalitaristista väärämielisten vainoamista, sensuroimista ja leimaamista. Ja ihan kokemuksesta tiedän, että minun on ihan turha kehoittaa sinua katsomaan peilin, koska ei sellainen auta kun ihminen on syvästi uskossa.

> Minua kiinnostaa vain totuudellisuus ja inhoan valehtelemista.

Mikä valepukki!

Trollolloo. Vihaan valehtelemista.

Vierailija
44/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joku asia, mihin politiikka ei liity?

Parisuhde, luova työ, tutkimus, ihmisten huomioonottaminen, ...

Poliitikot päättää laista-> mm. avioliitto ikä raja.

Poliitikot päättää laista-> työlainsäädäntö, verotus ja sitä kautta sen luovan työn kannattavuus.

Poliitikot päättää laista-> ihmisoikeudet.

Vierailija
45/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Woke ei ole identiteetti politiikkaa."

Niin, ja feministit ajavat tasa-arvoa. Ihan sama mitä hoette, muut katsovat miten käyttäydytte.

Mites kun olen konservatiivinen maskuliininen mies ja vastustan feminismiä mutta olen woke? meneekö sulla aivot solmuun?

Vierailija
46/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se on ollut siitä lähtien kun "woke" eli identiteettipolitikka, yhden ainoan sallitun mielipiteen, vasemmistolainen uususkonto tuli muotiin. Ennen voitiin olla poliittisesti eri leireissä ja tulla hyvin juttuun, mutta nykyvasemmisto ei suostu edes puheväleihin erimielisten kanssa, paitsi tietysti liittolaistensa muslimien.

Woke ei ole identiteetti politiikkaa.

Woke (lausutaan englanniksi /woʊk/) on Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön englannista peräisin oleva käsite, joka tarkoittaa poliittisesti valveutunutta, erityisesti rasismin, syrjinnän ja muun yhteiskunnallisen epäoikeudenmukaisuuden tiedostavaa henkilöä. Käsite woke nou

Kiistät olevasi äärioikeistoa mutta vieläkään et ole lukenut ja sisäistänyt mitä woke on vaan vastustat sitä kuten tuossa mainitaan miten äärioikeisto sitä vastustaa.

Vierailija
47/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-i! Miksei köyhät vaa tyyy kuolemaa? Aina valittamas! Prkl! Rahaa poliisille ja pamppua, pamppua vaa!

Niin se että köyhiltä leikataan tai ylipäätänsä nyt leikataan johtuu ihan siitä että jokainen puolue suomessa on ajanu suomen siihen pisteeseen että on vähän pakko leikata.

Sannan ei tarvinnut leikata mistään, vaan hän jakoi rahaa avokätisesti jopa Suomen ulkopuolelle.

Vierailija
48/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka vaikuttaa ihan jokaiseen elämän asiaan, kiinnostaa se tai ei.

Vierailija
49/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jako persuihin ja liberaaleihin on tuonut tämä, 60 ja 70- luivuilla kamppailivat oikeisto ja vasemmisto, - oikeisto voitti. Saas nähdä , miten nyt käy. Nämä ovat omantunnon kysymyksiä, siis juuri poliittisia kysymyksiä, kysymyksiä hyvästä ja pahasta.

Vierailija
50/50 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joku asia, mihin politiikka ei liity?

Parisuhde, luova työ, tutkimus, ihmisten huomioonottaminen, ...

Poliitikot päättää laista-> mm. avioliitto ikä raja.

Poliitikot päättää laista-> työlainsäädäntö, verotus ja sitä kautta sen luovan työn kannattavuus.

Poliitikot päättää laista-> ihmisoikeudet.

Juurikin näin.

Lakien valmistelu on politiikkaa.

Kun päätetään lasten leikkipaikasta, niin sen tekee poliitikot.

Kun metsämaisema hakataan, niin sekin on politiikkaa.