Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppisi pitämään muiden lapsista? Kun mä en tykkää yhdestäkään..

Vierailija
14.02.2007 |


Tilanne on aika kauhea, sillä mä oikeesti lähes inhoan kaikkia kavereiden muksuja, siskon lapsi mukaanlukien. Ne vaan on joko niin äänekkäitä, huonokäytöksisiä, ilkeitä tai muuten outoja.



Yritän olla näyttämättä tätä fiilistä, mutta se varmaan paistaa kyllä läpi-



Onks muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että olet yhden lapsen, vielä vauvan, äiti.

Vierailija
2/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




pidän toki heidän vanhemmistaan, mutta en lapsista. Mun lapset on paljon ihanampia, suloisempia ja parempikätöksisiä. Ei sille vaan voi mitään!



t. ap



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, ei sun omat lapset varmaan eroa niistä muista olennaisesti, sun vaan pitää oppia näkemään se.

Vierailija
4/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en erityisemmin pidä joistakin lapsista, mutta en kyllä heitä inhoakaan. Enkä tietenkään missään tapauksessa käytökselläni ilmaise, etten niin lapsukaisista pidä.



Minkäs sille voi? Toisista ihmisista vaan pitää enemmän kuin toisista - niin lapsista kuin aikuisistakin.



Omat lapset 4.5 v ja vajaa 1v.

Vierailija
5/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on itselläni 4 lasta ja toki olen oppinut suhtautumaan " normaalisti" lasten kavereihin. Mutta kyllähän tosi asia on, että suurin osa lapsista on tosi ärsyttäviä ja huonosti käyttäytyviä!

Vierailija
6/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritän kasvaa tästä yli ja näyttelen aina " mukavaa tätiä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin miksi?

Vierailija
8/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on kaks pientä hurjaa... Ja ystävä-piirissä saman ikäisiä lapsia. Olen pyytänyt läheisimpien ystävien lapsia meille ajoittain hoitoon ja hupsista, niin vaan alkanut välittämään toistenkin lapsista, ihan aidosti. Enkä tosiaan tarkota, että alunperin olisi mitään negatiivisia tunteita näitä lapsukaisia kohtaan ollut, lähinnä neutraaleja.