Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavaa kun hissikammoa vähätellään ja pidetään jonain vitsinä. Asuin ennen kolmannessa kerroksia ja usein työpäivän jälkeen väsyneenä raahasin ruokaostoksia portaita kun en saanut itseäni tsempattua hissiin

Vierailija
10.04.2023 |

Nyt rivari,mikä autuus!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hissikammoa, mutta kävelen aina kolmanteen kerrokseen. Menen hissillä muutaman kerran vuodessa sairaana tai jos kannan jotain isoa tai raskasta. Ei ole vaikeata, ja kuuluu arkiliikuntaan.

Vierailija
2/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hissikammoa, mutta kävelen aina kolmanteen kerrokseen. Menen hissillä muutaman kerran vuodessa sairaana tai jos kannan jotain isoa tai raskasta. Ei ole vaikeata, ja kuuluu arkiliikuntaan.

Saan töissä kävellä tarpeeksi ja olla muutenkin Jalkojen päällä, en jaksaisi enää raahata muovikassillista ruokaa ja kissanhiekkasäkkiä kolmanteen kerrokseen. Onneksi ei enää tarvitsekaan!

A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kammot ovat vitsejä. Aikuisen kuluu päästä sellaisista ohi.

Vierailija
4/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Hämmentävää, että muutit hissikammoisena kerrostaloon. 

Vierailija
5/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kolmikerroksisissa taloissa ei ole hissiä ollenkaan. Olen asunut itse sellaisessa. Ei ollut kiva raahata kasseja ja kissanhiekkasäkkejä, mutta jalkalihakset oli paremmassa kunnossa kuin nykyään, kun hissitalossa asun.

Vierailija
6/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri ei uskonut että pelkään hissejä ja suostutteli kyytiin. Kun ovien eteen liukui kolahtaen sellainen levy aloin kiljua "APUA!

mikä tuo on, päästäänkö me ulos enää!'

En ollut nähnyt sellaista mekanismia ennen ja tunsin olevani eläin ansassa.

Kaveria hävetti kun huutoni kuului varmaan ulos asti.

Vierailija
7/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hissikammoa, mutta jos hissiin tulee pari minua pidempää ja jään heidän taakse, niin ahtaan paikan kammo alkaa nostaa päätään. Pitää alkaa tuijottaa hissin kattoa tai jotan, mistä saan tilan tuntumaan isommalle ja yrittää saada alkava paniikki pois.

Vierailija
8/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan töissä kävellä tarpeeksi ja olla muutenkin Jalkojen päällä, en jaksaisi enää raahata muovikassillista ruokaa ja kissanhiekkasäkkiä kolmanteen kerrokseen. Onneksi ei enää tarvitsekaan!

A.

Sulla on varmaan joku sairaus tai vamma. Ei ole normaalia, jos perusterve aikuinen ei jaksa noita "raahata" (eli kantaa) kolmanteen kerrokseen.

Vierailija
9/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut ostokset menemään yksin hissillä.

Vierailija
10/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hissikammo. Mutta jouduin muuttamaan 8-kerroksisen talon ylimpään kerrokseen. Urhoollisesti kannoin muuttaessani kaikki kamppeeni sinne ja kävelin ne portaatkin alussa ylös ja alas. Jostain syystä se hississä ylösmeno ei tuntunut niin pahalta, joten harjoittelin sillä ensin. Sitten aloin harjoitella hissillä kulkemista pari kerrosta alemmas, kävelin loput. Siitä se lähti.

Mutta just kun olin saanut hissikammoni kuriin, se pahin tapahtui. Hissi menikin jumiin! Eikä siitä hälynappulasta kukaan vastannut. Muistan elävästi kuinka kamala se tilanne oli. Kuulin kuinka muut käveli käytävässä ja huutelin heille hissistä, että voitteko hälyttää jonkun paikalle koska hissi on jumissa. 

Se oli kamalaa! Sen jälkeen muutin kerrostaloasunnon alimpaan kerrokseen ja tässä olen pysynyt 20 vuotta.

Vierailija
11/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa joutua hissionnettomuuteen. Hissi tippuisi alas tai pohja putoaisi pois...

Vierailija
12/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun viidennessä kerroksessa eikä hissiä. Kun on ostoksia repullinen ja kaksi kestokassillista, niin kyllähän se vähän joskus ärsyttää. Samoin kesäisin, kun on +35 (en asu Suomessa) ja kuumuudesta uupuneena pitää kavuta ylös. Tai pitkän juoksulenkin jälkeen.

Vierailija
13/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa tämä hissipelko todesta!

Minulla on työkaveri sekä sukulaismies kuolleet hissin vaijerin katkettua ja korin syöksyttyä hallitsemattomasti kuilun pohjalle. Täysin arpapeliä on kestääkö hissi ja jääkö jumiin vai putoaako.

Vierailija
14/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työkaveri sekä sukulaismies kuolleet hissin vaijerin katkettua ja korin syöksyttyä hallitsemattomasti kuilun pohjalle. Täysin arpapeliä on kestääkö hissi ja jääkö jumiin vai putoaako.

Hahhaah! No varmaan nykyaikana kun talotkin rakennetaan päin persettä, on tuokin oikeasti mahdollista.

Vierailija
15/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka ei olisi joskus ollut hissionnettomuudessa.

Vierailija
16/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään pitempää otsikkoa keksinyt?

Vierailija
17/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoilla on hissikammo

Vierailija
18/20 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, joka ei olisi joskus ollut hissionnettomuudessa.

En minäkään. Kaikki on päätyeet pannukakuiksi jotka tunnen. Se on rumaa jälkeä. 

Vierailija
19/20 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelkää, että hissi putoaisi, mutta se, että sellainen umpinainen hissi jää jumiin, niin saisin varmaan paniikkikohtauksen sen pienen tilan takia. Meidän talossa on liukuoveloinen hissi ja siellä on aina jotain hiekkaa tai muuta, joka jumitta sen oven ja hissi on pois käytöstä, kunnes huolto tulee paikalle. Onneksi asutaan ekassa kerroksessa.

Vierailija
20/20 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassako.