Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset, etenkin vanhukset, tuijottavat?

Vierailija
05.10.2024 |

Onko oikeasti niin tylsää, että pitää kiinteästi tuijottaa vieraita ihmisiä? Usein jopa kun vastaa katseella ja tuijottaa pitkään takaisin, niin silti edelleen jatkavat kääntämättä päätään pois. Ovatko valot jotenkin pois päältä näillä ihmisillä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä normaali ihminen katsoo eteensä kulkiessaan kadulla, jos vaan maahan tuijottelee niin törmäisi kenties sinunlaiseesi. Ja mistä tiedät, että joku tuijottaa jos itse katsot ohi?

Olet ilmeisesti itse tällainen kyylä, joka on nyt loukkaantunut. 

Vierailija
22/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä jos tuijottaa pitkään takas,nii miks sen toisen tuijotus ihmetyttää? Miks sä tuijotat pitkään takas? Hä? Valothan ne on sultakin pois.

Olet selvästi varsin jälkeenjäänyt.

Et siis osaa lukea. Tai et ymmärrä lukemaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin joskus muistelen kuulleeni että tuijottaminen on epäkohteliasta. Tämä ei taida sitten pitää paikkaansa.

Hyvin epäkohteliasta se onkin. Tätä juuri ihmettelen. Ja tulee sellainen mielikuva, ettei kaikki ole ihmisellä kotona, kun melkein suu ammollaan toista tuijottaa. -ap

Vierailija
24/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ja pikkulapset ovat yllättävän samanlaisia.

Vierailija
25/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auta armias, jos vastassa on vammainen.

Voin vain kuvitella. Itse olen ihan tavallisen näköinen ihminen. Ei räikeää tyyliä, tatskoja tai mitä tahansa muuta mitä jotkut saattaisivat äimistellä. Mutta silti näitä tapauksia tulee vastaan. Äskenkin olin tamppaamassa mattoja pihalla ja vanhuksia alkoi kerääntymään tuijottelemaan. Oli ilmeisesti kiinnostava tapahtuma. :D -ap

Se on se ääni. Kun pidät ääntä niin he ajattelevat että haluat huomiota.

Vierailija
26/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka miksi kyselet tyhmiä saatana. 

Vierailija
27/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ns. valot päällä muttei ketään kotona

Vierailija
28/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkö voi olla heikko, yrittää hahmottaa mitä näkee. Toinen vaihtoehto on kasvatus, ihmisiä pyrittiin ennen katsomaan silmiin.

Mua on ainakin ohjeistettu katsomaan silmiin kun puhutaan toiselle, ei tuijottamaan satunnaisia ihmisiä muuten vain katsekontaktia etsien

Vierailija
29/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KIKKI tuijottaa minua" on yksi gdiagnoosi sekin. En usko terapian auttavan, mutta voisit kokeillaa.

Vierailija
30/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukka miksi kyselet tyhmiä saatana. 

Tuijottelija paljastunut! 

Vierailija
31/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Minua tuijottavat erityisesti vauvat ja pienet lapset. Se on jotenkin kiusallista, vaikka ihan söpöäkin. 

Sinä olet heidän mielestään mielenkiintoisen näköinen. Yleensä hyvännäköinen.

Mielenkiintoinen teoria. Ehkä kiusallisinta tuossa on se, etten tiedä miten asiaan pitäisi reagoida. Lasten vanhemmat eivät välttämättä huomaa että lapsi tuijottaa, eli sitten jos hymyilen takaisin ja huomaavatkin sen, voi syntyä aivan vääränlainen kuva tilanteesta. 

Vierailija
32/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"KIKKI tuijottaa minua" on yksi gdiagnoosi sekin. En usko terapian auttavan, mutta voisit kokeillaa.

diagnoosi

Vierailija
33/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Minua tuijottavat erityisesti vauvat ja pienet lapset. Se on jotenkin kiusallista, vaikka ihan söpöäkin. 

Sinä olet heidän mielestään mielenkiintoisen näköinen. Yleensä hyvännäköinen.

Mielenkiintoinen teoria. Ehkä kiusallisinta tuossa on se, etten tiedä miten asiaan pitäisi reagoida. Lasten vanhemmat eivät välttämättä huomaa että lapsi tuijottaa, eli sitten jos hymyilen takaisin ja huomaavatkin sen, voi syntyä aivan vääränlainen kuva tilanteesta. 

Kyllä lapselle nyt saa huoletta hymyillä takaisin. :D

Vierailija
34/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, mites tuo lukihäiriösi sitten?

Vierailija
35/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan yksinäisiä eikä ole muuta tekemistä kuin katsella ihmisiä. Ei sen kummenpaa. Voisi kysyä nuoremmilta että miksi tuijotat puhelinta.

Vierailija
36/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma, miks tuo mies tuijottaa.... Oli takavuosien hitti. 😁

Vierailija
37/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aapeen elämä mennyt tosi ankeeksi kun vanhuksetkin on jo alkaneet tuijotella. Minua tuijottelee etupäässä vain nuoret, raamikkaat miehet. 

Vierailija
38/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisivät silmänsä kiinni!

Vierailija
39/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ihmisillä ei varmastikaan omassa elämässä ole enää mitään sisältöä, ja siksi tuijottavat muita. Olen usein jäänyt tuijottamaan takaisin, ja menee aina hetki ennenkuin eläkkeensaaja tajuaa kääntää katseensa pois, ja sittenkin kääntää sen takaisin melkein heti. Silloin kysyn aina että onko joku ongelma tai olenko kenties tuijottajalle velkaa. Vasta sitten tajuavat olla tuujottamatta.

Vierailija
40/45 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin iäkäs sukulainen joko katselee parvekkeeltaan tai ikkunastaan ohimeneviä  ihmisiä. Ei niillä ole mitään tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi