Onko lapsesi sinun näköisesi?
Kommentit (20)
Poika on ihan kaksoisolentoni eri sukupuolta. Tyttö taas jonkin verran, mutta enemmän mieheni näköinen.
Toinen tytöistä on hyvin paljon näköiseni, toinen enemmän isänsä näköinen ja poika näyttää aivan veljeltäni.
Siskoni lapsi on näköiseni. Ihmiset kohtelevat meitä porukalla kuin olisimme äiti ja lapsi. Siskoani veetuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni lapsi on näköiseni. Ihmiset kohtelevat meitä porukalla kuin olisimme äiti ja lapsi. Siskoani veetuttaa.
No tuskin sinä nyt niin paljon olet heidän elämässään mukana, että jaksaisi aidosti veetuttaa :D
Ovat, sekä tytär, että poika. Ovat jo yli 40 v, ovat kauniimpia kuin minä, vaikka minuakin on aina sanottu kauniiksi, sanotaan edelleen.
Poika 4v on aivan saman näköinen kuin isänsä vastaavassa iässä valokuvissa missä mies myös on noin 4v. Appivanhempien mukaan poika on myös samanlainen luonteeltaan kuin isänsä saman ikäisenä. Ihan hyvin kyseessä voisi olla identtiset kaksoset. No, ei mies saa ainakaan syytä epäillä isyyttään.
Ei.
Isyystestiä en voi tehdä, koska nainen jättää ja joutuisin maksamaan elareita. Tulee halvemmaksi näin.
Eipä juurikaan, lapseni on enemmän isänsä näköinen.
Yksi näyttää erityisesti minulta, mutta kaikissa on minun ja exän piirteitä. Ei käy epäselväksi kenen lapsia ovat.
Pojat näyttää isältään ja tytär näyttää samalta kuin miehen äiti nuorena.
Ei ole - onneksi. Ei hän ole isänsäkään näköinen, mutta on perinyt tältä hyvän hiuslaadun ja kapean ruumiinrakenteen.
Lapsi on minun näköinen, mutta onneksi on isänsä luonne :)
Kaikki kolme, kyllä. Luonteissa onneksi sopivaa sekoitusta kummaltakin vanhemmalta.
Ei ole, mutta ei isänsäkään näköinen yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta ei isänsäkään näköinen yhtään.
Onkohan se ns. vaihdokas???
Ihmettelin aina kun isälläni oli aivan pikimustat hiukset, mutta minulla pojalla taas aivan vitivaaleat.
Ei ole.