Miehet. Kiihottaako teitä poikkeuksellisen vaaleat naiset?
Tapasin naisen, jolla on vitivalkoinen iho ja hiukset. Naisen pillun karvoituskin oli vitivalkoinen. En saanut kaluani jäykistymään enkä pystynyt panemaan nähdessäni sen valkoisuuden, vaikka nainen oli muuten mukava.
Kommentit (26)
Entinem tyttöystäväni oli aapeen kuvailemaa tyyppiä. Oli äärettömän kiihottava ilmestys alasti
Ylivaalea nainen vaikuttaa kylmältä! Olen aina ollut tummiin päin. Ehkä se on jotenkin geeneissä.
Kyllä, Thaimaassa on joskun tukkansa vaaleaksi värjänneitä naisia ja ne yleensä aina lähtee mun mukaan yöksi
Olen pannut suomalaista jolla oli vitivalkoiset pillunkarvat se oli kiihoittavaa
Minulla oli ylivaalea naisystävä. Vaatteet päällä hän on viehättävä, mutta alasti sängyssä vaaleus valkoisina pillunkarvoineen tuli niin korostuneesti esiin, että minua kylmäsi. En jatkanut suhdetta.
Ei. Vain tummaihoiset naiset kiinnostaa.
Blondit, brunetit ja tummaihoiset viehättävät silmääni enemmän kuin liian vaaleat.
Tuossa Prismassa tälläpäin on vaalea nainen töissä, mutta en nyt tiedä onko poikkeuksellisen vaalea. Hiukset ovat aivan ihanan näköiset ja kiiltävät. Silmät ovat syvänsiniset. Voi että kun haluaisin runkata hänen hiuksiin satsin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Prismassa tälläpäin on vaalea nainen töissä, mutta en nyt tiedä onko poikkeuksellisen vaalea. Hiukset ovat aivan ihanan näköiset ja kiiltävät. Silmät ovat syvänsiniset. Voi että kun haluaisin runkata hänen hiuksiin satsin.
Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Prisman vartijat?
Niin, tuskin palvelutiskillä voisin tommoista ehdottaa.
Vaimoni on valkoinen, valkoiset hiukset, kulmakarvat, alapää valkoinen ja todella vähän karvaa luonnostaan.
En nyt oikein ymmärrä miksi hän ei minua kiihottaisi? Itsevarma ja tietää mitä haluaa sängyssä eikä häpeile itseään yhtään. Näyttääkin tosi kivalta kaiken lisäksi.
Mua kiihottaa suomi/egypti mixi, musta tukka, ihanat ruskeat silmät ja vähän vaaleampi iho, huh,huh!
Minun ihannenaisellani on tummat hiukset, rukseat silmät ja vaalea iho. En ole kuitenkaan kovinkaan tarkkaa vaatimuksistani vaan kaikki käy kunhan luonne on oikeanlainen. Ei niitä ottajia nimittäin kovinkan montaa ole vuosien aikana vastaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin naisen, joka ei ollut blondi vaan paljon vaaleampi. Oli kuin olisin pannut valkoiseksi kalkittua seinää, kun nussimme.
Kerro tarkemmin tuosta kokemastasi seinän nussimisesta Milloin tapahtui ja miten pääsit sisään?
Kun näin ensikerran ylivaalean tyttöystäväni jalkovälin. Säikähdin hohtavan valkoisista pillunkarvoista. Vähitellen totuin niihin ja nussiminen onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Ehkäpä ikäero. Vauvapalsta räjähtäisi mammojen paheksunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskin palvelutiskillä voisin tommoista ehdottaa.
Anna mennä vaan, jos olet oikea mies!
Tapasin naisen, joka ei ollut blondi vaan paljon vaaleampi. Oli kuin olisin pannut valkoiseksi kalkittua seinää, kun nussimme.