Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Kiihottaako teitä poikkeuksellisen vaaleat naiset?

Vierailija
05.10.2024 |

Tapasin naisen, jolla on vitivalkoinen iho ja hiukset. Naisen pillun karvoituskin oli vitivalkoinen. En saanut kaluani jäykistymään enkä pystynyt panemaan nähdessäni sen valkoisuuden, vaikka nainen oli muuten mukava.

Miehet. Kiihottaako teitä poikkeuksellisen vaaleat naiset?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin naisen, joka ei ollut blondi vaan paljon vaaleampi. Oli kuin olisin pannut valkoiseksi kalkittua seinää, kun nussimme.

Vierailija
2/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinem tyttöystäväni oli aapeen kuvailemaa tyyppiä. Oli äärettömän kiihottava ilmestys alasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivaalea nainen vaikuttaa kylmältä! Olen aina ollut tummiin päin. Ehkä se on jotenkin geeneissä. 

Vierailija
4/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Thaimaassa on joskun tukkansa vaaleaksi värjänneitä naisia ja ne yleensä aina lähtee mun mukaan yöksi

Vierailija
5/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut suomalaista jolla oli vitivalkoiset pillunkarvat se oli kiihoittavaa

Vierailija
6/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ylivaalea naisystävä. Vaatteet päällä hän on viehättävä, mutta alasti sängyssä vaaleus valkoisina pillunkarvoineen tuli niin korostuneesti esiin, että minua kylmäsi. En jatkanut suhdetta.

Vierailija
7/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vain tummaihoiset naiset kiinnostaa.

Vierailija
8/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit, brunetit ja tummaihoiset viehättävät silmääni enemmän kuin liian vaaleat.

Vierailija
9/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Prismassa tälläpäin on vaalea nainen töissä, mutta en nyt tiedä onko poikkeuksellisen vaalea. Hiukset ovat aivan ihanan näköiset ja kiiltävät. Silmät ovat syvänsiniset. Voi että kun haluaisin runkata hänen hiuksiin satsin.

Vierailija
10/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Prismassa tälläpäin on vaalea nainen töissä, mutta en nyt tiedä onko poikkeuksellisen vaalea. Hiukset ovat aivan ihanan näköiset ja kiiltävät. Silmät ovat syvänsiniset. Voi että kun haluaisin runkata hänen hiuksiin satsin.

Mikä estää?

Vierailija
11/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää?

Prisman vartijat?

Vierailija
12/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuskin palvelutiskillä voisin tommoista ehdottaa.

Vierailija
13/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

T: Aadolf

Vierailija
14/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on valkoinen, valkoiset hiukset, kulmakarvat, alapää valkoinen ja todella vähän karvaa luonnostaan.

En nyt oikein ymmärrä miksi hän ei minua kiihottaisi? Itsevarma ja tietää mitä haluaa sängyssä eikä häpeile itseään yhtään. Näyttääkin tosi kivalta kaiken lisäksi.

Vierailija
15/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa suomi/egypti mixi, musta tukka, ihanat ruskeat silmät ja vähän vaaleampi iho, huh,huh!

Vierailija
16/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihannenaisellani on tummat hiukset, rukseat silmät ja vaalea iho. En ole kuitenkaan kovinkaan tarkkaa vaatimuksistani vaan kaikki käy kunhan luonne on oikeanlainen. Ei niitä ottajia nimittäin kovinkan montaa ole vuosien aikana vastaan tullut.

Vierailija
17/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin naisen, joka ei ollut blondi vaan paljon vaaleampi. Oli kuin olisin pannut valkoiseksi kalkittua seinää, kun nussimme.

Kerro tarkemmin tuosta kokemastasi seinän nussimisesta Milloin tapahtui ja miten pääsit sisään?

Vierailija
18/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin ensikerran ylivaalean tyttöystäväni jalkovälin. Säikähdin hohtavan valkoisista pillunkarvoista. Vähitellen totuin niihin ja nussiminen onnistui.

Vierailija
19/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää?

Ehkäpä ikäero. Vauvapalsta räjähtäisi mammojen paheksunnasta.

Vierailija
20/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuskin palvelutiskillä voisin tommoista ehdottaa.

Anna mennä vaan, jos olet oikea mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan