Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leponex lääke pilaa ihmisen ihan täysin

Vierailija
05.10.2024 |

Ihan kauhea lääke. Läheinen syö sitä ja on aivan ilmeetön zombi.

Ei se jaksa vastata edes mihinkään kunnolla, vastaukset joka kysymykseen on "mmmm joo" tai "mmmm ei" tai "mmmm ehkä". Aina vaikea mumina ennen jokaista sanaa. Ei puhu pidempiä lauseita.

Kaikki roskat jää ympäriinsä, ei laita maitoa takaisin jääkaappiin, ei jaksa edes roskapussia viedä.

Aivan äärimmäisen saamaton, laiska, tunteeton, eleetön, muiden palveltava.

On myös aivan täysin ohjailtavissa muuten. Mitään ei muuten jaksa tehdä mutta jos joku käskee sitä hypätä kaivoon niin hyppäisi.

Eikö tosiaan mitään muita lääkkeitä voida määrätä ihmiselle kuin tuollaista?

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen Leponexia täytyy kokeilla kaikki muut psykoosilääkkeet, eli ei se lääke turhaan ole hänellä. Vaikeaa tietysti läheisille katsoa kun toinen on tuollainen ilmeetön ja hiljainen

Sukulaisen vaimo on psykiatri. Heidän poikansa alle 15 v poikansa kilahti ja kun kävi meillä, satuin näkemään yöpöydällä Leponexit. Suht äkkiä oli määrätty, tuskin siinä ajassa ehditty muuta käymään läpi. Saatiinpahan yksi "musta lammas" ruotuun häpeää aiheuttamasta. Poika on nyt juuri aloituksen kaltainen. Ilmeetön, mmm. Joo.

Toivon kaikille psykiatreille että he saisivat aivoverenvuodon tai halvaantuisivat kaulasta alaspäin.

Syöpä pöpipää lääkkeesi ja mene nukkumaan

Kunhan ensin otat omat lääkkeesi, hullu!

Vierailija
142/157 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se parempi noin, kun että kärsii todella vahvoista harhoista ja tekee päätöksiä harhojen mukaan. Tuo o sellainen lääke ettei sitä ihan helpolla määrätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei kannata ruveta skitsofreenikoksi tai psykopaatiksi jos ei tee mieli syödä leponexia. Ei sitä kenellekään tuputeta ellei rupea raivohulluksi.

Vierailija
144/157 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

141/142|

13.10.2024 | 17:42

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen Leponexia täytyy kokeilla kaikki muut psykoosilääkkeet, eli ei se lääke turhaan ole hänellä. Vaikeaa tietysti läheisille katsoa kun toinen on tuollainen ilmeetön ja hiljainen

Sukulaisen vaimo on psykiatri. Heidän poikansa alle 15 v poikansa kilahti ja kun kävi meillä, satuin näkemään yöpöydällä Leponexit. Suht äkkiä oli määrätty, tuskin siinä ajassa ehditty muuta käymään läpi. Saatiinpahan yksi "musta lammas" ruotuun häpeää aiheuttamasta. Poika on nyt juuri aloituksen kaltainen. Ilmeetön, mmm. Joo.

Toivon kaikille psykiatreille että he saisivat aivoverenvuodon tai halvaantuisivat kaulasta alaspäin.

Syöpä pöpipää lääkkeesi ja mene nukkumaan

Kunhan ensin otat omat lääkkeesi, hullu!

Et vaikuta normaalilta

Vierailija
145/157 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei kannata ruveta skitsofreenikoksi tai psykopaatiksi jos ei tee mieli syödä leponexia. Ei sitä kenellekään tuputeta ellei rupea raivohulluksi.

Kyllä tuputetaan.

Vierailija
146/157 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Lain.e kertoo totuuden. Musta tuli julkkis kiusaamis- ja vainoamiskokemusten takia. Puoli Suomea meni sekaisin mua häiritessä ja samalla mun koko elämä mureni käsiin ja lääkkeitä määrättiin ja pöpilöihin jouduin, kun stressaannuin melkein hengiltä. 

Pöpi-lääkkeistä on vain harmia ja ne johtavat ongelmiin. Milloin menee porukalle kaaliin, etten ole hullu ja neljä kertaa sekosin, koska lopetin lääkkeet kuin seinään, samalla kun mua oli vainottu ja häiritty. Älkää lopettako lääkkeitä kuin seinään. Mä menin sillä tavalla käsittämättömän pöpiksi, vaikka mä oon älykäs ja järkevä ihminen.

Ne lääkkeet, niistä pääsee eroon, mutta se pitää tehdä vähintään yhdeksän kuukauden aikavälillä ja erittäin pienin annosmuutosten muodossa. Mä painoin aiemmin 62kg normaalisti, nyt 100 kg, mutta mä tuun tästä taas voittajana, niin kuin ennenkin ja vuoden päästä mä oon hoikka ja tosi kovassa kunnossa. 

Ikävää olla älykäs ja liikunnallisesti lahjakas hulluksi leimattu, josta liikkuu ties mitä juoruja. 

Ystävällisin terveisin:

Antti Lain.e 

Vierailija
147/157 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Lain.e kertoo totuuden. Musta tuli julkkis kiusaamis- ja vainoamiskokemusten takia. Puoli Suomea meni sekaisin mua häiritessä ja samalla mun koko elämä mureni käsiin ja lääkkeitä määrättiin ja pöpilöihin jouduin, kun stressaannuin melkein hengiltä. 

Pöpi-lääkkeistä on vain harmia ja ne johtavat ongelmiin. Milloin menee porukalle kaaliin, etten ole hullu ja neljä kertaa sekosin, koska lopetin lääkkeet kuin seinään, samalla kun mua oli vainottu ja häiritty. Älkää lopettako lääkkeitä kuin seinään. Mä menin sillä tavalla käsittämättömän pöpiksi, vaikka mä oon älykäs ja järkevä ihminen.

Ne lääkkeet, niistä pääsee eroon, mutta se pitää tehdä vähintään yhdeksän kuukauden aikavälillä ja erittäin pienin annosmuutosten muodossa. Mä painoin aiemmin 62kg normaalisti, nyt 100 kg, mutta mä tuun tästä taas voittajana, niin kuin ennenkin ja vuoden päästä mä oon hoikka ja tosi kovassa kunnossa. 

Ja lisään tähän, että vainoamis ja kiusaamiskokemukseni alkoivat jo pikkulapsena. Ajan myötä ne pahenivat. Nyt ne menivät jo niin pitkälle, että jouduin myymään asuntoni ja muuttaman ainakin toistaiseksi vanhempieni luo omakotitaloon, että saan olla rauhassa ja laittaa itseni huippukuntoon. Asunnon myynti vei suorastaan taakan hartioiltani ja suurimman osan kamalasta stressistäni pois. Nöyryyttävää toki asua evakossa tässä iässä vanhempieni luona, että jättäkää mut rauhaan!

Vierailija
148/157 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa pätevän vinkin. Muuttakaa johonkin muualle, jos naapurit ocat seinähulluja. Voitte vaikka parantua.

T: Antti Lain.e 

Vierailija
149/157 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun valitettavasti ampua alas harhanne että Leponex olisi se viimeinen vaihtoehto kun kaikkea muuta on jo kokeiltu. Omaiselleni se määrättiin heti kättelyssä kun joutui osastolle sekavuuden takia. Hänellä on kyllä taustalla muistisairautta ja osastolla selvisi että on myös pissatulehdus joka myös teki sekavuutta. Mutta ei muutako Leponexit kehiin. Hänestä tuli kaiken aikaa nukkua zombi ja kun kotia pääsyn jälkeen yritimme selvittää voiko annosta pienentää ei kukaan halunnut ottaa asiasta vastuuta vaan aina ohjattiin soittamaan eri paikkaan. Lopulta selvisi ettei missään omaiseni tiedoissa edes lukenut että hänellä on se lääkitys vaikka tätä lääkitystä mainostetaankin että sitä käytetään vain lääkärin tiheän valvonnan alla. Että tosi hyvin valvottu juu.

Vierailija
150/157 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun valitettavasti ampua alas harhanne että Leponex olisi se viimeinen vaihtoehto kun kaikkea muuta on jo kokeiltu. Omaiselleni se määrättiin heti kättelyssä kun joutui osastolle sekavuuden takia. Hänellä on kyllä taustalla muistisairautta ja osastolla selvisi että on myös pissatulehdus joka myös teki sekavuutta. Mutta ei muutako Leponexit kehiin. Hänestä tuli kaiken aikaa nukkua zombi ja kun kotia pääsyn jälkeen yritimme selvittää voiko annosta pienentää ei kukaan halunnut ottaa asiasta vastuuta vaan aina ohjattiin soittamaan eri paikkaan. Lopulta selvisi ettei missään omaiseni tiedoissa edes lukenut että hänellä on se lääkitys vaikka tätä lääkitystä mainostetaankin että sitä käytetään vain lääkärin tiheän valvonnan alla. Että tosi hyvin valvottu juu.

Suomessa määrätään mielialalääkkeitä kuin karkkeja piloille hemmotelluille lapsille. Missään muualla maailmassa ei käytetä juurikaan leponexia kuin Suomessa. Sitä hullu lääkäri ha yksi hullu hoitaja yritti minullekin. Jopa sähköshokkia tarjottiin ja yritettiin painostaa. Se pitäisi kieltää kokonaan. 

Ottakaa avuksi vaikka lakimies, jos psykiatria menee liian pitkälle läheistenne kohdalla. Minun ongelma taitaa olla se, että astuin liian suurikenkäisten ihmisten tassuille. Haluan tuoda kokemuksiani esiin. En halua vaieta, koska päädyin vastoin tahtoani kielteisessä mielessä julkkikseksi.

T: Antti

Vierailija
151/157 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 14v saa leponexiä niin aika herkästi annetaan

Vierailija
152/157 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 14v saa lenonexia niin täytyy olla umpisekasin ja sitte on keinot vähissä muutenki

Vierailija
153/157 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin ja Ketipinor veivät toimintakyvyn fyysisesti täysin. En pystynyt puhumaan, vaikka aivot toimivat tuolloin ihan kunnolla. Ja näitä LÄÄKÄRIT määräävät. En syö enää mitään psyykelääkkeitä. Olen vaarallinen olento, mutta puolison ei kertaakaan ole tarvinnut pelätä minua. Hoitakaa terapiapalvelut kuntoon.

Vierailija
154/157 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lääkkeet ovat myrkkyjä. Koukkukolvit tehtailevat tauteja, joihin voi tehtailla lääkkeitä. Ihmisistä tehdään helposti ohjattavia zombieita ja koukkukolvit keräävät rahat ja nauravat pankeissaan.  

Vierailija
155/157 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääke pelasti henkeni.

Vierailija
156/157 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa, kun lääkäri sanoi että seuraavaksi koitetaan Leponexia jos tilanne ei parane. En haluaisi enkä jaksa tätä. Sähköhoitoa olen saanut. Se auttoi mutta vain hetken aikaa.

Vierailija
157/157 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat painaa 150kiloja ja makaa sängyssä kuseet ja paskat housusussa sitten se on hyvä lääke 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän