Leponex lääke pilaa ihmisen ihan täysin
Ihan kauhea lääke. Läheinen syö sitä ja on aivan ilmeetön zombi.
Ei se jaksa vastata edes mihinkään kunnolla, vastaukset joka kysymykseen on "mmmm joo" tai "mmmm ei" tai "mmmm ehkä". Aina vaikea mumina ennen jokaista sanaa. Ei puhu pidempiä lauseita.
Kaikki roskat jää ympäriinsä, ei laita maitoa takaisin jääkaappiin, ei jaksa edes roskapussia viedä.
Aivan äärimmäisen saamaton, laiska, tunteeton, eleetön, muiden palveltava.
On myös aivan täysin ohjailtavissa muuten. Mitään ei muuten jaksa tehdä mutta jos joku käskee sitä hypätä kaivoon niin hyppäisi.
Eikö tosiaan mitään muita lääkkeitä voida määrätä ihmiselle kuin tuollaista?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin pelastaa ihanan neidon.Voisin hoitaa ja paijata neitoa. Jos saisin myös itse sitten römpsää ja pakoputkea. Nams
Eikö römpsä riitä vai ootko homppis?
Naisen kivulias voihkaus kun tuuttaa takapauoleen. Nams
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi vähentää ja lopettaa. Ei tuo ole normaalia ihmisen elämää. Käyttäkää maalaisjärkeä. Miksi hyväksyt tuon zombiksi tekemisen ja ehkä hänelle oli liikaa vaatimuksia arkeen muutenkin, väsyi. Kestää myös aikaa ennen kuin palautuu lääkkeestä, jos palautuu. Lääkkeissä voi olla myös vaihtoehtoja, mutta kukapa olisi koekaniinina niille kaikille, jos haittavaikutuksia. Lääkkeillä voi ilmeisesti pahoinpidellä ja tuo kuulostaa jo siltä. Vai mitä hän itse tykkää siitä että on kuin huumeissa.
Lapsellani on tämä lääke. Hänellä ei ole skitsofreniaa. Pärjää kyl ihan hyvin elämässä, vaikka normitöitä ei kykene edes hakemaan. Haluaisi osapäivätyön, mutta ei kukaan palkkaa.
On pyytänyt sen vähentämistä. Ensimmäinen lääkäri kielsi ykskantaan. Toinen sanoi, että voidaan vähentää. Alkoi piene
En tiedä, kysytkö tosissas, mutta hän oli koulukiusattu. Sen on sanottu olleen tod. näk. iso syy sairastumiseen.
Alkuopetuksessa oma ihana ope joutu sairaslomalle heti alkuun. Sijaisina oli mm. miesope, joka ei "nähnyt" kilttejä tyttöoppilaita ollenkaan. Tästä oli itsellä aavistus, mutta jälkikäteen minulle kerrottiin, että toinen tyttöoppilas alkoi oireilla jo silloin. Seurauksena oli koulunvaihto ja terapia tälle tytölle. Vanhemmat kertoivat tästä minulle myöhemmin. Eivät ajallaan kertoneet, koska tunsin tämän miessijaisen, ja pelkäsivät, etten usko heitä.
Luokka siis jatkoi samalla kokoonpanolla koko ala-asteen. Siinä luokassa oli vinoutunut ilmapiiri. Tämä kaikki selvisi vasta myöhemmin.
Olkaa tarkkoina lastenne opettajien suhteen. Olen itsekin alalla ja tiedän, kuinka suuri valta opettajalla on alakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leponexiä ei edes kevyesti määrätä. Se on psykoosilääkkeistä vaihtoehto vasta jos mikään muu ei toimi. Todennäköisesti henkilö olisi psykoosissa ilman sitä. Leponex määrätään vain vaikeaan skitsofreniaan. "Lievät" skitsot pyritään hoitamaan millä tahansa muulla lääkkeellä. Leponex vaatii myös säännölliset verikoe seurannat.
Juuri näin. Se on viimeisiä keinoja, kun mikään ei auta. Muistan erään psykoottisen ihmisen, joka kuvitteli olemattomia, huusi yöt tuskaansa, kävi päälle. Tämä oli se viimeinen lääke, joka rauhoitti. Voimakkaasti psykoottinen ihminen on uhka sekä itselleen että kaikille muille ihmisille.
Valtio, yhteiskunta ja muut ihmiset ne tässä ovat uhka. T: Antti Lain.e Hollolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi vähentää ja lopettaa. Ei tuo ole normaalia ihmisen elämää. Käyttäkää maalaisjärkeä. Miksi hyväksyt tuon zombiksi tekemisen ja ehkä hänelle oli liikaa vaatimuksia arkeen muutenkin, väsyi. Kestää myös aikaa ennen kuin palautuu lääkkeestä, jos palautuu. Lääkkeissä voi olla myös vaihtoehtoja, mutta kukapa olisi koekaniinina niille kaikille, jos haittavaikutuksia. Lääkkeillä voi ilmeisesti pahoinpidellä ja tuo kuulostaa jo siltä. Vai mitä hän itse tykkää siitä että on kuin huumeissa.
Lapsellani on tämä lääke. Hänellä ei ole skitsofreniaa. Pärjää kyl ihan hyvin elämässä, vaikka normitöitä ei kykene edes hakemaan. Haluaisi osapäivätyön, mutta ei kukaan palkkaa.
On pyytänyt sen vähentämistä. Ensimmäinen lääkäri kielsi ykskantaan.
Voi paska. Mäkin olin koulukiusattu. T: Antti Lain.e Hollolasta
Ps. Olen rehellinen ja vilpitön ihminen. Minä en kiusaa ja kysyin vilpittömästi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin pelastaa ihanan neidon.Voisin hoitaa ja paijata neitoa. Jos saisin myös itse sitten römpsää ja pakoputkea. Nams
Hyi helvetti! Pysy asiassa. T: Antti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset. Lääke voi muuttaa täydellisesti elämän suunnan ja mahdollistaa itsenäisen elämän, laitoshoidon sijaan.
Läheiseni ei ole koskaan asunut laitoksella, vaan aina itsenäisesti. Kerran vain ollut osastolla ja silloin sai tuon lääkkeen. Oli siellä useamman kuukauden. Sit muuttui tämmöseksi.
AP
Voi v..u ja annat tällaisen jatkua!?! Nyt hel..ttti äkkiä yhteys juristiin!!!
Juuri näin! Ette anna "hyvinvoitivaltion" enää kairata itseänne kuivana peräsuoleen.T: Antti L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pyytänyt sen vähentämistä. Ensimmäinen lääkäri kielsi ykskantaan.
Opettajien lapsetkin kiusasivat minua. T: Antti L.
Tämä on tärkeä aihe. Haiseva palaute lääkäreille ja hoitajille, sekä Arkadianmäelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa.
Tyhmät voisivat ottaa tosiaan lääkkeensä ja hullut jättää ottamatta!
T: Antti
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Millainen hän oli sitten aiemmin ennen lääkettä? Kuinka kauan hän on syönyt leponoxia?
Ennen tätä oli perus normaali. Siis tarkoitan että puhelias, sosiaalinen. Sitten määrättiin tämä lääke ja on nykyisin sit tuollainen mitä kuvailin. En tiedä mitä kaikkia lääkkeitä kokeiltu ennen tätä.
AP
Millaisisia ne oireet oli aiemmin. Se, että on ollut normaali, ei tarkoita, että ei olisi ollut vakavasti sairas ja harhainen.
Kuten jo joku sanoikin,leponex ei koskaan ole ensisijainen lääke, vaan vasta, kun mikään muu ei toimi. Eli sairauden on täytynyt olla todella vakava, että edes on leponex määrätty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen Leponexia täytyy kokeilla kaikki muut psykoosilääkkeet, eli ei se lääke turhaan ole hänellä. Vaikeaa tietysti läheisille katsoa kun toinen on tuollainen ilmeetön ja hiljainen
Sukulaisen vaimo on psykiatri. Heidän poikansa alle 15 v poikansa kilahti ja kun kävi meillä, satuin näkemään yöpöydällä Leponexit. Suht äkkiä oli määrätty, tuskin siinä ajassa ehditty muuta käymään läpi. Saatiinpahan yksi "musta lammas" ruotuun häpeää aiheuttamasta. Poika on nyt juuri aloituksen kaltainen. Ilmeetön, mmm. Joo.
Nyt puhutaan alaikäisesrä lapsesta. Kilahdus ei varmasti ollut ensimmäinen, se vain on ensimmäinen, mistä tiedät. Ei sinulle kaikkea ole kerrottu, ja oireita on varmasti jatkunut pitkään, ennenkuin on tuo lääkitys aloitettu. Ihan turhaa syyllistät lääkäriä, saati vihjailee suvun mustasta lampaasta. Lapsihan on voinut syödä niitä muita lääkkeitä jo kauan, ja ne eivät ole tehonneet.
Ehkä sinullakin on jotain harhoja, kun tuollaisia ylipäänsä kirjoittelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen Leponexia täytyy kokeilla kaikki muut psykoosilääkkeet, eli ei se lääke turhaan ole hänellä. Vaikeaa tietysti läheisille katsoa kun toinen on tuollainen ilmeetön ja hiljainen
Sukulaisen vaimo on psykiatri. Heidän poikansa alle 15 v poikansa kilahti ja kun kävi meillä, satuin näkemään yöpöydällä Leponexit. Suht äkkiä oli määrätty, tuskin siinä ajassa ehditty muuta käymään läpi. Saatiinpahan yksi "musta lammas" ruotuun häpeää aiheuttamasta. Poika on nyt juuri aloituksen kaltainen. Ilmeetön, mmm. Joo.
Toivon kaikille psykiatreille että he saisivat aivoverenvuodon tai halvaantuisivat kaulasta alaspäin.
Siellä mielisairaus puhuu. Otahan sinäkin lääkkeesi, niin tarve kirjoitella moisia poistuu. Ei niitä edelleenkään huvikseen määrätä kenellekään. Sinulla vain puuttuu sairaudentunto
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia lopetin itse leponexin heti kun pääsin osastolta. Lisäksi se on vaarallinen lääke, vaikka verikokeissa kävisikin. En halua muuttuakuolaavaksi alleen kusevaksi zompiksi.
Miksi siellä osastolla olit? Ei sinnekään ihan kevyesti oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika kävi TEILLÄ ja satuit näkemään yöpöydällä, siis teidän yöpöydällänne, Leponexit? 😂 Just joo
Tuo hullu näki siis OMAT lääkkeensä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako/voiko Leponex lääkityksellä oleva ajaa autoa?
Mietippä mikä tuollaisen lamaantuneen tyypin reaktiokyky on? Sama kuin olisi promillen kännissä. Eipä kai Leponex lääkitys, suoraan kiellä ajoa mutta ei se kannattavaakaan ole.
Kannattaisiko skitsofreenikon ylipäätään ajaa autoa? Itse en haluaisi olla varhaisen ihmisen kanssa samaan aikaan liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levolle laske levotzin(jumalauta mikä lääke, kamala oli)
Levotsin on kyllä ihan hirveä lääke, ihan järkyttävä, mutta on eri lääke kuitenkin kuin levonex.
Kylläpä tänne kirjoittelee paljon skitsoja, kun on näin vahvaa kokemusta lääkkeistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia lopetin itse leponexin heti kun pääsin osastolta. Lisäksi se on vaarallinen lääke, vaikka verikokeissa kävisikin. En halua muuttuakuolaavaksi alleen kusevaksi zompiksi.
Mikä sinun"rikoksesi" oli, että sinulle määrättiin klotsapiinia? Minullekin yritettiin. Kieltäydyin.
Pitkittynyt psykoosi. Ilmeisesti useita lääkkeitä.kokeiltiin osastolla. En tiedä enkä muista. Myös sähköhoitoon painostettiin niin kauan että suostuin. Meni muisti osittain.
Onneksi olkoon. Minuakin painostettiin sähköhoitoon. Minä kieltäydyin. Sähköhoito tuhoaa aivot ja aiheuttaa muistamattomuutta. Se on sen ainoa tarkoituskin, pahoinpidellä ja rangaista ihmistä.
Täällähän on oikeat hullujen kokoontumisajot, kun porukka on ollut suljetulla, vertailee psykoosi lääkkeitä ja hoitokeinoja. ...ei ihme,että palstan taso on, mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko mitään muuta lääkettä tilalle? Mikä on vointisi nykyään? Onko sinulla skitsofrenia diagnoosi vai miksi Leponex sinulle määrättiin?
AP
Joo on minulla abilify ja on skitsofrenia. Harhat yms. pysyneet pois.
Lisään vielä, että minut kotiutettiin psykoottisena. Eipä ollut leponexistakaan mitään hyötyä. Tervehdyin vasta kotona pikkuhiljaa pois harhoistani.
Siellä osastolla ollaankin sen akuutti aiheen yli, eli pahimman ajan, kotiin mennään sitten toipumaan.
Voi v..u ja annat tällaisen jatkua!?! Nyt hel..ttti äkkiä yhteys juristiin!!!