Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leponex lääke pilaa ihmisen ihan täysin

Vierailija
05.10.2024 |

Ihan kauhea lääke. Läheinen syö sitä ja on aivan ilmeetön zombi.

Ei se jaksa vastata edes mihinkään kunnolla, vastaukset joka kysymykseen on "mmmm joo" tai "mmmm ei" tai "mmmm ehkä". Aina vaikea mumina ennen jokaista sanaa. Ei puhu pidempiä lauseita.

Kaikki roskat jää ympäriinsä, ei laita maitoa takaisin jääkaappiin, ei jaksa edes roskapussia viedä.

Aivan äärimmäisen saamaton, laiska, tunteeton, eleetön, muiden palveltava.

On myös aivan täysin ohjailtavissa muuten. Mitään ei muuten jaksa tehdä mutta jos joku käskee sitä hypätä kaivoon niin hyppäisi.

Eikö tosiaan mitään muita lääkkeitä voida määrätä ihmiselle kuin tuollaista?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisestiväkivaltaiset vanhemmat, koulukiusaajat, työpaikkakiusaajat ja muut ihmispirut tuhoavat ihmisen mielen ja hyvinvoinnin, tämän jälkeen saapuvat "auttajat" eli haitallisia lääkkeitä määräävät psykiatrit, jotka viimeistelevät muiden pirujen työn, ja tuhoavat loputkin ihmisestä.

Sitten kun olet täysin ihmisraunioksi kiusattu, syyllistetty, halveksittu ja lääkkeillä väsytetty toimintakyvytön zombi, niin pirulauma jatkaa jälkityötään netissä, hokemalla kaiket päivät että olet laiska, etkä ansaitse elää, kun paikkasi on parakkikylässä orjana, niin kauan että alkaa työt maistumaan. Loput hokevat että olet turha ihminen, kun et hoida velvollisuuttasi lisääntyä, ja tehdä veronmaksajia rikkaiden eläkeläisten eläkkeitä maksamaan.

Vierailija
62/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen laki olisi hyvä, että psykiatrit saisivat määrätä vain lääkkeitä joita ovat maksimi annoksella syöneet itse vähintään puoli vuotta. Voisi loppua lässytykset, miten tämä on niin hyvä niin hyvä lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Millainen hän oli sitten aiemmin ennen lääkettä? Kuinka kauan hän on syönyt leponoxia?

Ennen tätä oli perus normaali. Siis tarkoitan että puhelias, sosiaalinen. Sitten määrättiin tämä lääke ja on nykyisin sit tuollainen mitä kuvailin. En tiedä mitä kaikkia lääkkeitä kokeiltu ennen tätä.

AP

Miksi se lääke määrättiin?

Vierailija
64/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne Leponexit on kuin Snap, Crackle & Pop, ne juttelee sulle.

Vierailija
65/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on potilaan oma käsitys olostaan? Voiko paremmin vai huonommin?

Minulle kokeiltiin aripipratzolia, ei ole sama lääke, mutta ehkä vähän sinne päin. Minusta tuli vähäpuheinen ja haluton liikkumaan. Lääke lopetettiin.

Vierailija
66/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leponex on dopamiinireseptoreiden salpaaja. Kun Leponexin käytön lopettaa, passiivisuus jatkuu ainakin 6 kuukautta ennen kuin dopamiiniraseptorit palautuvat ennalleen. Tämä koskee kaikkia antipsykootteja. Tämä on hyvä tietää. 

Jos aloittaa nuorena syömään Leponexia ja syö vuosikaudet, niin palautuuko dopamiinitasot enää koskaan normaaliksi vaikka lopettaisi lääkkeen?

Ei. Käytännössä tuo syö myös kognitioita pysyvästi, ja tämän voi myös testaamalla todentaa. Harmi ettei asiaa tuoda julki selvemmin. Kaikki neuroleptit syö kognitioita, mutta Leponex on yksi kuninkaista.

Enpä tiedä. Itse käytän antipsykoottia (Olanzapin) unilääkkeenä, ja voin kyllä vakuuttaa, että omat kognitiiviset toiminnot ovat paremmat, kun saan ku

Jos sattuu sairastamaan uniapneaa ja lihoo psyyken lääkkeiden takia, menettää hyvät yöunet.

Vierailija
67/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen laki olisi hyvä, että psykiatrit saisivat määrätä vain lääkkeitä joita ovat maksimi annoksella syöneet itse vähintään puoli vuotta. Voisi loppua lässytykset, miten tämä on niin hyvä niin hyvä lääke.

Kaikista lääkkeistä voi tulla sivuvaikutuksia, mutta ajatuksena on, että ne haittaisivat elämää vähemmän kuin itse hoidettava sairaus. Huonosti hoidolle vastaava skitsofrenia on hyvin vakava sairaus ja oireet voivat aiheuttaa ihmiselle itselleen mm. hyvin voimakasta ahdistusta. Tietysti haitoista ja hoidosta kannattaa keskustella lääkärin kanssa. 

Vierailija
68/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden lamaannuttama zombie vai psykoosipotilas

Ei kumpikaan kuulosta kivalta vaihtoehdolta

Vierailija
69/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin masennuslääkkeissä olen kohdallani huomannut, että toimivilla ei ole niinkään sivuvaikutuksia ja ei-toimivilla on myös negatiivisia sivuvaikutuksia.

Vierailija
70/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa auttaa ei hätää! 👴🏻👍🏻🔥🍆

Sunkin olisi syytä ottaa ne lääkkeesi, mieluiten kaikki pakkaukset kerralla.

Vierailija
71/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa auttaa ei hätää! 👴🏻👍🏻🔥🍆

Sunkin olisi syytä ottaa ne lääkkeesi, mieluiten kaikki pakkaukset kerralla.

Puppa rules! Ou Jee!

Vierailija
72/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kelpaa niin sitte lopettaa, vähissä on pakkolääkityt potilaat tässä maassa.

Vierailija
73/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ollut skitson omainen? Täysin pitelemätön riehuja,raivoaja jota pelkää naapuritkin. Tai että veitsen kanssa rapussa vaanimassa kuviteltuja vihamiehiä. Älä selittele mitään jos ei ole kokemusta ja tietoa asiasta 

Vierailija
74/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Millainen hän oli sitten aiemmin ennen lääkettä? Kuinka kauan hän on syönyt leponoxia?

Lapsille ja nuorille syöttävät adhd, n varjolla sota ajan pervitiiniä. Se oli tarkoitettu sisseille viimeiseen hätään kivuissa ja vuorokausien valvontaan. Sodan jälkeen naiset joskus synnyttivät navetassa tms kivuitta kuulemma. Pervitiiniä, sillä adhd lääkkeellä. Mitäpä olette maalaisjärkiset mieltä. 

Vierailija
75/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos ollut skitson omainen? Täysin pitelemätön riehuja,raivoaja jota pelkää naapuritkin. Tai että veitsen kanssa rapussa vaanimassa kuviteltuja vihamiehiä. Älä selittele mitään jos ei ole kokemusta ja tietoa asiasta 

Totta, lääkitys rauhoittaa monet

Vierailija
76/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisesi täytyy olla todella sairas ja kuten eräs ja kirjoitti muut lääkkeet eivät ole toimineet. Ilman lääkkeitä ei ilmeisesti ole vaihtoehto. Vaaraksi siis itselleen tai muille. Miettisin kahdesti ennen kun arvostelisin sinuna häntä. Psyykkiset sairaudet eivät näy ulospäin, kuten esim. jalan amputaatio. Moni muu vakavakin sairaus on parempi vaihtoehto kenelle vaan, kuin vakava psyykkinen sairaus, johon lääkkeet eivät tepsi. Tai jos jonkinalainen tasapaino saadaan vasta, kun on zombi. Olen vilpittömästi pahoillani läheisesi puolesta. Olen nähnyt tuon saman omassa läheisessä. Hänelle toki silti kävi huonosti, menehtyi lääkkeestä huolimatta. Käsittääkseni oli sama lääke kyseessä ja psyykkinen sairaus oli todella vakava. 

Vierailija
77/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Lapsille ja nuorille syöttävät adhd, n varjolla sota ajan pervitiiniä. Se oli tarkoitettu sisseille viimeiseen hätään kivuissa ja vuorokausien valvontaan. Sodan jälkeen naiset joskus synnyttivät navetassa tms kivuitta kuulemma. Pervitiiniä, sillä adhd lääkkeellä. Mitäpä olette maalaisjärkiset mieltä. 

Pervitiini on metamfetamiinia.

Vierailija
78/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisestiväkivaltaiset vanhemmat, koulukiusaajat, työpaikkakiusaajat ja muut ihmispirut tuhoavat ihmisen mielen ja hyvinvoinnin, tämän jälkeen saapuvat "auttajat" eli haitallisia lääkkeitä määräävät psykiatrit, jotka viimeistelevät muiden pirujen työn, ja tuhoavat loputkin ihmisestä.

Sitten kun olet täysin ihmisraunioksi kiusattu, syyllistetty, halveksittu ja lääkkeillä väsytetty toimintakyvytön zombi, niin pirulauma jatkaa jälkityötään netissä, hokemalla kaiket päivät että olet laiska, etkä ansaitse elää, kun paikkasi on parakkikylässä orjana, niin kauan että alkaa työt maistumaan. Loput hokevat että olet turha ihminen, kun et hoida velvollisuuttasi lisääntyä, ja tehdä veronmaksajia rikkaiden eläkeläisten eläkkeitä maksamaan.

Haha, joo. Totta! T: Antti L.

Vierailija
79/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on potilaan oma käsitys olostaan? Voiko paremmin vai huonommin?

Minulle kokeiltiin aripipratzolia, ei ole sama lääke, mutta ehkä vähän sinne päin. Minusta tuli vähäpuheinen ja haluton liikkumaan. Lääke lopetettiin.

Mä olin ihan zombi tolla sun lääkkeelläs. T: Antti L.

Vierailija
80/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisesi täytyy olla todella sairas ja kuten eräs ja kirjoitti muut lääkkeet eivät ole toimineet. Ilman lääkkeitä ei ilmeisesti ole vaihtoehto. Vaaraksi siis itselleen tai muille. Miettisin kahdesti ennen kun arvostelisin sinuna häntä. Psyykkiset sairaudet eivät näy ulospäin, kuten esim. jalan amputaatio. Moni muu vakavakin sairaus on parempi vaihtoehto kenelle vaan, kuin vakava psyykkinen sairaus, johon lääkkeet eivät tepsi. Tai jos jonkinalainen tasapaino saadaan vasta, kun on zombi. Olen vilpittömästi pahoillani läheisesi puolesta. Olen nähnyt tuon saman omassa läheisessä. Hänelle toki silti kävi huonosti, menehtyi lääkkeestä huolimatta. Käsittääkseni oli sama lääke kyseessä ja psyykkinen sairaus oli todella vakava. 

On vaaraksi tosiaan, kun muut vittuilevat ja vainoavat ja valtio sekoilee. Ihmispolo pelkää lähinnä itseään. T: Antti L.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi