Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leponex lääke pilaa ihmisen ihan täysin

Vierailija
05.10.2024 |

Ihan kauhea lääke. Läheinen syö sitä ja on aivan ilmeetön zombi.

Ei se jaksa vastata edes mihinkään kunnolla, vastaukset joka kysymykseen on "mmmm joo" tai "mmmm ei" tai "mmmm ehkä". Aina vaikea mumina ennen jokaista sanaa. Ei puhu pidempiä lauseita.

Kaikki roskat jää ympäriinsä, ei laita maitoa takaisin jääkaappiin, ei jaksa edes roskapussia viedä.

Aivan äärimmäisen saamaton, laiska, tunteeton, eleetön, muiden palveltava.

On myös aivan täysin ohjailtavissa muuten. Mitään ei muuten jaksa tehdä mutta jos joku käskee sitä hypätä kaivoon niin hyppäisi.

Eikö tosiaan mitään muita lääkkeitä voida määrätä ihmiselle kuin tuollaista?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
42/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako/voiko Leponex lääkityksellä oleva ajaa autoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia lopetin itse leponexin heti kun pääsin osastolta. Lisäksi se on vaarallinen lääke, vaikka verikokeissa kävisikin. En halua muuttuakuolaavaksi alleen kusevaksi zompiksi.

Mikä sinun"rikoksesi" oli, että sinulle määrättiin klotsapiinia? Minullekin yritettiin. Kieltäydyin.

Pitkittynyt psykoosi. Ilmeisesti useita lääkkeitä.kokeiltiin osastolla. En tiedä enkä muista. Myös sähköhoitoon painostettiin niin kauan että suostuin. Meni muisti osittain.

Vierailija
44/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pesemään jauheliha.

Vierailija
45/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä mikä tuollaisen lamaantuneen tyypin reaktiokyky on? Sama kuin olisi promillen kännissä. Eipä kai Leponex lääkitys, suoraan kiellä ajoa mutta ei se kannattavaakaan ole.

Vierailija
46/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia lopetin itse leponexin heti kun pääsin osastolta. Lisäksi se on vaarallinen lääke, vaikka verikokeissa kävisikin. En halua muuttuakuolaavaksi alleen kusevaksi zompiksi.

Saitko mitään muuta lääkettä tilalle? Mikä on vointisi nykyään? Onko sinulla skitsofrenia diagnoosi vai miksi Leponex sinulle määrättiin?

AP

Joo on minulla abilify ja on skitsofrenia. Harhat yms. pysyneet pois.

Joo, muttei se harhattomuus lääkkeistä johdu. Ne "harhat" ovat muiden ihmisten puheita tai valtion aiheuttamia temppuja.

Vierailija
47/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko mitään muuta lääkettä tilalle? Mikä on vointisi nykyään? Onko sinulla skitsofrenia diagnoosi vai miksi Leponex sinulle määrättiin?

AP

Joo, muttei se harhattomuus lääkkeistä johdu. Ne "harhat" ovat muiden ihmisten puheita tai valtion aiheuttamia temppuja.

No eikä ole.

Vierailija
48/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun"rikoksesi" oli, että sinulle määrättiin klotsapiinia? Minullekin yritettiin. Kieltäydyin.

Pitkittynyt psykoosi. Ilmeisesti useita lääkkeitä.kokeiltiin osastolla. En tiedä enkä muista. Myös sähköhoitoon painostettiin niin kauan että suostuin. Meni muisti osittain.

Onneksi olkoon. Minuakin painostettiin sähköhoitoon. Minä kieltäydyin. Sähköhoito tuhoaa aivot ja aiheuttaa muistamattomuutta. Se on sen ainoa tarkoituskin,  pahoinpidellä ja rangaista ihmistä.

Vierailija
49/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levolle laske levotzin(jumalauta mikä lääke, kamala oli)

Levotsin on kyllä ihan hirveä lääke, ihan järkyttävä, mutta on eri lääke kuitenkin kuin levonex.

Vierailija
50/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No eikä ole.

Haista paska!!!

Vierailija
51/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetan lääkkeeni. Siihen ei paskastivointivaltio mitään mahda. T: Antti L.

Vierailija
52/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levolle laske levotzin(jumalauta mikä lääke, kamala oli)

Levotsin on kyllä ihan hirveä lääke, ihan järkyttävä, mutta on eri lääke kuitenkin kuin levonex.

Vanha kunnon Larkku on tehokas vanhan liiton lääke. Ja ei muuta kuin aurinkoa ottamaan.

Vierailija
53/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm?

Vierailija
54/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kuitenkin ottaa lääkkeet säännöllisesti? Minulla ainakin huonovointisena ekana unohtuu lääkkeet.

Vierailija
55/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ihmiset pysty sellaiseen!

Vierailija
56/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kyllä kauheasti kokeilla eri lääkkeitä, vaan usein annetaan suoraan vaikka esim.leparit.

Vierailija
57/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Lisään vielä, että minut kotiutettiin psykoottisena. Eipä ollut leponexistakaan mitään hyötyä. Tervehdyin vasta kotona pikkuhiljaa pois harhoistani.

Vierailija
58/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan niitä hulluja tehdään.

Vierailija
59/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leponex on dopamiinireseptoreiden salpaaja. Kun Leponexin käytön lopettaa, passiivisuus jatkuu ainakin 6 kuukautta ennen kuin dopamiiniraseptorit palautuvat ennalleen. Tämä koskee kaikkia antipsykootteja. Tämä on hyvä tietää. 

Jos aloittaa nuorena syömään Leponexia ja syö vuosikaudet, niin palautuuko dopamiinitasot enää koskaan normaaliksi vaikka lopettaisi lääkkeen?

Ei. Käytännössä tuo syö myös kognitioita pysyvästi, ja tämän voi myös testaamalla todentaa. Harmi ettei asiaa tuoda julki selvemmin. Kaikki neuroleptit syö kognitioita, mutta Leponex on yksi kuninkaista.

Enpä tiedä. Itse käytän antipsykoottia (Olanzapin) unilääkkeenä, ja voin kyllä vakuuttaa, että omat kognitiiviset toiminnot ovat paremmat, kun saan kunnon yöunet. Energiatasoni on erittäin korkea, ja olen himoliikkuja, joten ainakaan minua po. antipsykootti ei passivoi. Tosin käytän pientä annosta, myönnettäköön. Suuremmilla annoksilla tilalle voisi olla erilainen.

Vierailija
60/157 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan niitä hulluja tehdään.

Niinpä! Se on psykiatrian tarkoituskin, tehdä ihmisistä hulluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä