Kukaan mies ei katso ihaillen kun leikkasin lyhyet hiukset
Leikkautin pitkät hiukset lyhyiksi sivusiilillä ja nyt kukaan mies ei katsele sillä silmällä eikä pyydä treffeille. :(
Kommentit (32)
Onko sinulla myös teinipoikamainen vartalo?
Vierailija kirjoitti:
On
Naamasta se riippuu, käykö lyhyt tukka.
Esittele enemmän vakojasi niin varmasti kiinnostus herää.
No, ei kukaan nainen katso minuakaan ihaillen kun leikkasin pitkät hiukset.
M50
Näytät varmaan "lepsolta"....siinä syy..
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on myös penis.
Vaikka aloittaja onkin provo, silti olisi tärkeää muistaa, että oma hiustyyli valitaan omien miletymysten mukaan, ei muiden. Ajatella, että noin yksinkertaista asiaa ei ymmärretä.
No eikö se ole lyhyeksi leikkaamisen tarkoitus, että ei enää haluta huomiota ja ahdistelua miehiltä?
Itsellä se olisi ainut syy kyniä tukka. Tiedän kyllä monien suomi-naisten leikkaavan tukan lyhyeksi, "kun se on niin helppo."
Mulla on vyötärömittaiset hiukset eikä kukaan siltikään pyydä treffeille tai mitään. Oon ollu sinkku jo melkein 10 vuotta.
Mulla on pitkät hiukset, eikä kukaan katto 😁
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole lyhyeksi leikkaamisen tarkoitus, että ei enää haluta huomiota ja ahdistelua miehiltä?
Itsellä se olisi ainut syy kyniä tukka. Tiedän kyllä monien suomi-naisten leikkaavan tukan lyhyeksi, "kun se on niin helppo."
Näinpä. Lähinnä huojentavaa huomata sulautuvansa tehokkaammin seinätapettiin.
Kouvolatukalla saisit kullia kyllikseen kuin Kylli Gullichsen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi esität naista?
Luulisin syynä olevan valtava määrä provo-avauksia jotka tekee nainen tai 5akko, joissa esiintyvät miehenä esittäen valheita miehistä, tai sättivät miestä. valheellisesti.
Joillekin sopii lyhyet hiukset.
Esim. Tälle Angelelle. Sopii tuo tukkatyyli tosi hyvin, paremmin kuin pitkät hiukset.
Ihan heteronaisena tuijotin sitä hurmioituneena.
(Ja biisikin hyvä)
Ei se kauneus hiustyylistä ole kiinni. Muistan ulkomailla nähneeni siilitykkaisen naisen ja on kaunein näkemäni tähän asti elämässäni. Toki hyvällä tukalla voi saada itsensä kauniimmaksi.
Etkö sä osaa pyytää treffeille?