Todella outoja tapahtumia mitä olette kokeneet? Mysteerit, joita mietitte vuosienkin jälkeen?
En niin kummitustarinoista välitä vaikka niitäkin on tullut koettua mutta toki saa kertoa jos siltä tuntuu.
Itse ajattelin aloittaa toisella tavalla mystisistä asioista.
1. Olin vuosia sitten kävelemässä aamulla varhain töihin kovaa kävelyvauhtia kuten yleensäkin. Missään ei ketään, täysin hiljaista kadulla. Kun kävelin niin yhtäkkiä jokin näkymätön, hajuton mutta hyvin voimakas "ilmavirtaus/aalto" pysäytti minut. Se tuli edestä ja pam, vähän kompuroin ja pysähdyin siihen paikkaan. Muistan sen edelleen elävästi. Siitä sitten katselin ympärilleni eikä mitään näkynyt. Ei minua pelottanut mutta olin erittäin hämmentynyt. Jatkoin matkaani enkä moista kokenut enää vastaavaa vaikka samaa tietä usein kävelin.
2. No, tämä liittyy samaan katuun, josta kävelin usein. Tällä kertaa olin tulossa kaupasta ja menossa kotiin. Oli pimeää ja juttelin ystäväni kanssa puhelimessa. Olin menossa parkkipaikalta toiselle kävelytielle, mutta siinä oli reunassa puskia ja puu, ennen kävelytietä. Näin jo kaukaa, että siellä puun ja puskien takana tapahtuu jotain todella outoa. Eli siellä oli hirveästi lintuja, jotain pieniä eläimiä ja nainen jolla hattu päässä. Olin aivan äimän käkenä. En ymmärrä vieläkään mitä ihmettä se oikein oli. Kuitenkin minulle tuli niin kamala olo, koko sisus minussa sanoi, että älä mene enää yhtään lähemmäksi vaikka olin utelias samaan aikaan. Siellä oli jotain sellaista noituutta, etten kertakaikkiaan voinut mennä lähemmäksi. Käännähdin takaisin ja samaan aikaan yritin sopertaa ystävälleni tapahtumaa. Tuokin jäi täysin mysteeriksi. Vastaavaa en havainnut mutta jotain outoa sillä alueella yksinkertaisesti oli.
Munkkivuori kyseessä jos joku muukin kokenut siellä outoja.
Kommentit (22)
Outo tapaus eilen illalla.
Mulla on sellainen kannettava LED valo, jonka voi laittaa magneetilla esim. auton konepellin alle näyttämään valoa.
No eilen se valo oli tässä kirjoituspöydällä, jossa oli myös pinsetit. Tarvitsin sitä lamppua johonkin, niin otin sen ihan normaalisti pöydältä käteen, mutta pinsetit oli tarttunut siihen magneettiin, ja se magneetti irtosi lampusta. Ajattelin että olipa heikosti kiinni, kunnes rupesin laittamaan sitä magneettia takaisin kiinni. Magneetti on sellainen pienen kiekkomallisen pariston näköinen, jonka takana on muutaman millin nasta, jolla se on kiinni lampun muovirungossa. Ajattelin että painan sen vaan takaisin kiinni, mutta se ei millään mennyt takaisin. Minun piti irrottaa sen magneetin kehys lampusta, ja sitten painaa se erittäin lujaa pöydänkulmaa vasten paikalleen, ja sitten kiinnittää se kehyksineen takaisin lamppuun.
Nyt mietin miten on mahdollista että se irtosi noin lujasta kiinnityksestä mitättömän pinsetin mukaan? 0_0
Tällaisia mahdottomia juttuja on joskus ennenkin sattunut, ihan kuin tämä maailma pitäisi minua pilkkanaan järjestämällä niin mahdottomia takaiskuja joita kukaan ei edes usko mahdolliseksi :/
Kirjejuttu mullakin. Hain japanilaista kirjekaveria (ja sainkin) mutta yllättäen se välitystoimisto lähetti kaikille sen vuoden aikana hakeneille lehtisen jossa oli kaikkien ilmoitukset. En oikeastaan halunnut enempää kirjekavereita, mutta tuntui että yhteen ilmoitukseen oli pakko vastata. Lähetin kirjeen seuraavana päivänä ja samaan aikaan tämä ihminen lähetti minulle kirjeen. Kaikki muut kirjekaverit ovat jääneet, mutta me olemme olleet ystäviä jo yli 30 vuotta. Joidenkin ihmisten on varmaan tarkoitus tavata vaikka se olisi kuinka epätodennäköistä.