Vinkataan hyväksi havaittuja halpistuotteitta
Eli minkä tuotteen olet vaihtanut halvempaan ja ollut tyytyväinen tuotteeseen?
Minä olen vaihtanut tiskikonetabletit Tokmannin perfekt tabletteihin, ja hyvin pesevät. Olen vaihtanut shampoon ja hoitoaineen Hieno suomalainen sarjaan ja olen ollut näihinkin tyytyväinen.
Kommentit (39)
X-tra nestemäinen pyykkinpesuaine, hyvä pesitulos ja mieto tuoksu
Minäkin vaihdoin shampoot ja hoitoaineen samaan merkkiin ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Xtra kahvi
Lopeta kahvinryystäminen kokonaan.
Käsienpesuneste kannattaa ostaa kanisterissa. Täyttelen sieltä sit tyhjät pumppupullot. Näin menty jo monta vuotta. Tulee paaaljon halvemmaksi kuin ostella erikseen pieniä käsienpesusaippuanesteitä.
Tokmannin oman merkin siivousaineet on hyviä ja puolet halvempia kuin tunnettujen brändien siivousaineet.
X-tra ap. Tabletit ihan hyviä, Muutkin vastaavat halvat. Inhoan jos astiat haisee pesuaineelle.
Normal-kaupan rajauskynä pysyy eikä leviä silmistä hinta 2.60 jotain? Halpa keratiini shampoo pari euroa tosi hyvä prismasta. 4 € huulipuna huippu ja pysyy pitkään.
Lidlin trikoot hyvin kestänyt jumpat.
Vaihdoin Laura Mercier-merkin puuterin (hinta n.38 e per rasia) Normalista löytämääni W7-merkin puuteriin, hinta 4 euroa. Tuo halpis on yhtä hyvää kuin kallis, mutta paljon riittoisampaa.
Halvemmat pyykinpesunesteet pesee yhtä hyvin kuin kalliit.
Halppismargariinit ei eroa kalliimmista.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin parkside työkalut. Hintaansa nähden erittäin laadukkaita ja kestäviä. Ei ole tarvinnut palauttaa yhtäkään.
Jos ei paljon mitään tee, niin nuo kestävät aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Käsienpesuneste kannattaa ostaa kanisterissa. Täyttelen sieltä sit tyhjät pumppupullot. Näin menty jo monta vuotta. Tulee paaaljon halvemmaksi kuin ostella erikseen pieniä käsienpesusaippuanesteitä.
Meillä on tehty noin jo ainakin 20 vuotta. Vessoissa on sitten värimaailmaan sopivat pumppupullot.
Vierailija kirjoitti:
Xtra parsakaali, Xtra mehu, Xtra edam juusto
Ässäuskovaiset ostaa noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tehty noin jo ainakin 20 vuotta. Vessoissa on sitten värimaailmaan sopivat pumppupullot.
Matchy martchy on hirveää
Vierailija kirjoitti:
Halvemmat pyykinpesunesteet pesee yhtä hyvin kuin kalliit.
Ei todella pese. Ympäristöä pitää jokaisen ihmisen ajatella myös
Vierailija kirjoitti:
Halppismargariinit ei eroa kalliimmista.
Hyi, kissanrasvaa.
Xtra kahvi