Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kurkkuani myöten täynnä pelkillä käsimatkatavaroilla matkustavia! Eikö tähän saada mitään kuria?

Vierailija
03.10.2024 |

Tuntuu siltä, ettei laukkujen määrää ja kokoa valvota juurikaan, vaan koneeseen änkeää monien pakaasien ja sitten sen isohkon matkalaukun kanssa porukkaa ja sitten alkaa sen helkutin sullominen ja lentoemäntä käskyttää meitä pienempien laukkujen kanssa matkustavia kyyhöttämään laukku jaloissamme, mikä on epämukavaa ja epäreilua! Maksan lipustani huomattavasti  enemmän, koska minulla on laukku ruumassa. Silti joudun istumaan erittäin epämukavasti, koska liikoja matkatavaroita ruumaan raahaavat valtaavat laukkuhyllyt. Matkustan Euroopan lennoilla ja tämä ilmiö vaan villiintyy villiintymistään. 

Kommentit (362)

Vierailija
361/362 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen sinulle: mikään lippu ei sisällä oikeutta säilyttää matkatavaraa ylähyllyllä, vaan henkilökunta päättää, mihin matkatavarat sijoitetaan. 

Henkilökunta ei voi määrätä ottamaan jalkoihin sellaista laukkua, mikä ei mahdu penkin alle.

Ei, mutta henkilökunta voi määrätä muita matkustajia ottamaan laukkunsa takaisin ylähyllyltä jalkatilaan, että sinun isompi laukkusi mahtuisi sinne ylös. 

Tämä on tämä purnaus nyt täällä. Moni kokee tämän ilmeisesti vähän epäreiluna. 

Eli kun minä olen ostanut lipun, mihin sisältyy matkustamoon otettavaksi 55x40x23 laukku (ja se pieni laukku minkä tietysti otan jalkoihini), joku vetää herneen nenäänsä kun joutuu itse ottamaan hyllyltä reppunsa pois? Se on sitten ihan hänen oma ongelmansa. Miksi laittaisin ruumaan laukun, minkä voin kaikkien sääntöjen puitteissa tuoda matkustamoon?

Vierailija
362/362 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielaise välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän