Kenen poliitikon kanssa lähtisit kaljalle?
Kommentit (70)
Mauri pekkarisen. Haluaisin humalassa sovittaa hänen hienoa tupeeta omaan päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Justin Trudeaun
Mä tulisin mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Anderssonin.
Se vaikuttaa rauhalliselta, joten sen kanssa olisi kiva jutella. Noista muista ei tiedä milloin kilahtavat ja alkavat huitoa saksilla.
Li joisi sut pöydän alle
Ja aamulla vi...ttais kuin pientä eläintä.
Matti Vanhanen vaikuttaa järkevältä mieheltä, jonka kanssa keskustella henkeviä selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen vaikuttaa järkevältä mieheltä, jonka kanssa keskustella henkeviä selvinpäin.
Voi olla ihan järkevä mutta aika tylsä seuraksi.
en kenenkään, joutuisin maksumieheksi. Kusetta..jia kaikki puoluetaustasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Anderssonin.
Se vaikuttaa rauhalliselta, joten sen kanssa olisi kiva jutella. Noista muista ei tiedä milloin kilahtavat ja alkavat huitoa saksilla.
Li joisi sut pöydän alle
Just siksi vois lähteekin. Ei oo mukava sammuneen kanssa ryypätä.
En kenenkään, koska siinä joutuisi aina itse maksumieheksi.
Ja voihan siinä menettää mys sielunsa.
Antti Petteri Orpon. Haukkuisin sen maanrakoon.
Vierailija kirjoitti:
en kenenkään, joutuisin maksumieheksi. Kusetta..jia kaikki puoluetaustasta riippumatta.
Miten tuli mieleen ihan tismalleen sama ajatus täällä? Sori. En kopioinut. En vaan huomannut kommenttiasi!
Vierailija kirjoitti:
Donald Trumpin.
jaksaisitko itsekehuaan kauakin kuulla, tuskin saisit suunvuoroa
Kyllä mä haluaisin Orpon kanssa keskustella. Että onko miten vieraantunut tavallisen ihmisen elämästä..
Onkohan koskaan ollut sellaista tilannetta, että poliitikko olisi tarjonnut kaljat tai mitään muutakaan, ihan omasta pussistaan?
Toki Valtion luottokortilla voi olla sitten hyvinkin reilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justin Trudeaun
Mä tulisin mukaan!
mä myös
Alexander Stubbin. Juttelisin hänen kanssaan pyöräilystä, liikkumisesta ylipäänsä - ja kissoista, siitä, miten kissat voivat viedä entisen ei-kissaihmisen sydämen. Kissat ovat ihmeellisiä olentoja.
Ite oot amis.