Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkeakosken teinisurmaaja tuomittiin murhasta elinkautiseen vankeuteen

Kommentit (808)

Vierailija
761/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä puhui oikeudessa "seksin harrastamisesta" vaikka runnellut pikkutytön molemmat aukot ja vääntänyt lonkatkin sijoiltaan. Samalla kuristanut. Mahtanut olla nautinnollista. Ei ikinä vapaaksi tuollaista petoa. Miettikää että pahimmassa tapauksessa voi selvitä muutamalla vuodella ja omaiset joutuu maksamaan oikeuskulut jos nyt hovissa alenee tapoksi.

Mä pahoin pelkään että alenee.

Vierailija
762/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä puhui oikeudessa "seksin harrastamisesta" vaikka runnellut pikkutytön molemmat aukot ja vääntänyt lonkatkin sijoiltaan. Samalla kuristanut. Mahtanut olla nautinnollista. Ei ikinä vapaaksi tuollaista petoa. Miettikää että pahimmassa tapauksessa voi selvitä muutamalla vuodella ja omaiset joutuu maksamaan oikeuskulut jos nyt hovissa alenee tapoksi.

On kyllä oikeusmurha jos tosiaan kääntyy noin. Suututtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pahoin pelkään että alenee.

Samoin. Rikosasiat aika tuttuja.

Vierailija
764/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan pikkupaikkakunnalla mutta silti 15-vuotiaan kotiintuloaika klo 22, poikkeustapauksissa klo 23. Eikä silloinkaan saa liikkua yksin, jos ei ole kaveria matkaan eikä saa kyytiä niin soittaa että haetaan. Mieluummin vainoharhainen tiukkis kuin raiskausmurhatun lapsen vanhempi.

Vierailija
765/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joka päivä saa jatkossa "seuraa" selliin

Vierailija
766/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule saamaan vendi oikeutta mutta sisko ja täti julkisuutta senkin edestä. En ymmärrä miten nuo jaksaa viimeisen päälle tällättyinä edustaa joka paikassa. Yhtään kyyneltä en ole nähnyt. Kukin tavallaan mutta todella oudoksuttaa. Itse oisin aivan rikki ja olen ollutkin kun läheinen murhattiin.

Muakin vähintään ihmetyttää tuo heidän touhu. Sekä Eerikan äiti että Vantaan sellimurhan uhrin äiti ovat antaneet haastatteluja, mutta anonyymeinä. Sekä sen murhatun Adeliinan äiti pari omilla kasvoillaan mutta tää näiden organisoima sirkus jossa ovat täydessä meikissä harjoiteltuine vuorosanoineen joka kanavassa tuo valitettavasti vain mieleen sen että tässä on nyt hoksattu sauma edistää omaa agendaa/lässähtänyttä uraansa. Pitkälti jo kääntynyt heitä vastaan mutta kai se on taottava kun rauta on kuumaa. Lähinnä tulee mieleen ettei kumpikaan ollut murh

Oletpa ilkeä ihminen, syyllistät kuolleiden vanhempia.

Toivotaan että itsekin kokisit jotain noin kauheaa niin katsotaan kuinka itse käyttäydyt.

Vierailija
767/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Silti toivon että JOKAISEN 15-v LAPSEN huoltajat pohtisivat tykönään lastensa kotiintuloaikoja. Ei kenenkään noin pienen kuulu olla enää aamuyöllä kylillä. Huolehtikaa omistanne, kesäöinäkin kotiin jo iltateelle ysin aikaan. 

Vierailija
768/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan pikkupaikkakunnalla mutta silti 15-vuotiaan kotiintuloaika klo 22, poikkeustapauksissa klo 23. Eikä silloinkaan saa liikkua yksin, jos ei ole kaveria matkaan eikä saa kyytiä niin soittaa että haetaan. Mieluummin vainoharhainen tiukkis kuin raiskausmurhatun lapsen vanhempi.

Nii-iin. Ei haluaisi lyödä lyötyä mutta minusta vanhemmat on osasyyllisiä, 15v on vielä täysin lapsi.

Vierailija
769/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joka päivä saa jatkossa "seuraa" selliin

Kyllä tulee saamaan. Tuommoisia ei hellästi vankilassa kohdella. Saavat itse rikki revityn reiän ja raajat sijoiltaan.

Vierailija
770/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää koskaan vapaaksi tuollaista hirviöjätkää!

Vierailija
771/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta, että tuon ikäinen voi jo 10 vuoden vankeustuomion jälkeen anoa vapauttamista ja "hyvän käytöksen" takia jo aiemminkin. Suomessa pitäisi ehdottomasti olla kuolemantuomio semmoisille jotka ovat toiselta hengen riistäneet.

Vierailija
772/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta, että tuon ikäinen voi jo 10 vuoden vankeustuomion jälkeen anoa vapauttamista ja "hyvän käytöksen" takia jo aiemminkin. Suomessa pitäisi ehdottomasti olla kuolemantuomio semmoisille jotka ovat toiselta hengen riistäneet.

Se voi selvitä jopa kolmella vuodella jos hovissa katsotaan tapoksi.

Vierailija
773/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago, Los Angeles ja New York.

Vierailija
774/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule saamaan vendi oikeutta mutta sisko ja täti julkisuutta senkin edestä. En ymmärrä miten nuo jaksaa viimeisen päälle tällättyinä edustaa joka paikassa. Yhtään kyyneltä en ole nähnyt. Kukin tavallaan mutta todella oudoksuttaa. Itse oisin aivan rikki ja olen ollutkin kun läheinen murhattiin.

Muakin vähintään ihmetyttää tuo heidän touhu. Sekä Eerikan äiti että Vantaan sellimurhan uhrin äiti ovat antaneet haastatteluja, mutta anonyymeinä. Sekä sen murhatun Adeliinan äiti pari omilla kasvoillaan mutta tää näiden organisoima sirkus jossa ovat täydessä meikissä harjoiteltuine vuorosanoineen joka kanavassa tuo valitettavasti vain mieleen sen että tässä on nyt hoksattu sauma edistää omaa agendaa/lässähtänyttä uraansa. Pitkälti jo kääntynyt heitä vastaan mutta kai se on taottava kun rauta on kuumaa

Kiitos toivotuksista,siksi niin ihmettelenkin koska  olen kokenut kauheuksia ja vihoviimeinen ajatus siinä tilassa aivan hajalla olisi ollut tyrkätä itsensä joka mediaan sillä väkivaltaisesti kuolleella läheisellä ratsastaen, tehdä omasta elämän suurimmasta tragediasta koko kansan viihdettä oheistuotteineen ja rahankeräyksineen. Hyvä kun itse selvisi aamuisin sängystä ylös.

Vierailija
775/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko Suomen oikeusjärjestelmään on palautunut!

Istuu eli sitä hyysätään siellä ensikertalaisena joku 5 vuotta. Ei todellakaan ole usko palautunut

Vierailija
776/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivotuksista,siksi niin ihmettelenkin koska  olen kokenut kauheuksia ja vihoviimeinen ajatus siinä tilassa aivan hajalla olisi ollut tyrkätä itsensä joka mediaan sillä väkivaltaisesti kuolleella läheisellä ratsastaen, tehdä omasta elämän suurimmasta tragediasta koko kansan viihdettä oheistuotteineen ja rahankeräyksineen. Hyvä kun itse selvisi aamuisin sängystä ylös.

Ei onnistunut lainaukset näköjään mutta tämä sille joka toivoi että minulle tapahtuisi jotain kamalaa.

Vierailija
777/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siis raiskattu sekä vaginaan että anaaliin, kun pystyttiin toteamaan 2 raiskausta. Minfossa joku läheinen kertoi että molemmat lonkat olleet pois paikoiltaan ja ihan mustina. Kauhea kipu ollut pienikokoisella tytöllä pelon lisäksi 🙁

Hyi hitto. Miten voi tollasesta vanhemmat ikinä selvitä? Varmaan myös itsesyytöksiä mikseivät teroittaneet tytölle ettei saa yksin pimeässä kulkea keskellä yötä. Täähän ois saanu kyydin kaveriltaan mutta halusi kävellä.

Silloin tämän pedon uhri olisi ollut joku toinen. Surullista mutta totta, teko ei olisi jäänyt silti tekemättä. Tekijä oli yössä saalistamassa uhria, ja jos se ei olisi ollut Vendi, se olisi ollut joku muu.

Vierailija
778/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistunut lainaukset näköjään mutta tämä sille joka toivoi että minulle tapahtuisi jotain kamalaa.

Mitä tykkäsit kun julkisuudessa kaiken muun kauneuden lisäksi SINUA syytettäisiin tapahtumista joihin et ole syyllinen

Vierailija
779/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tykkäsit kun julkisuudessa kaiken muun kauneuden lisäksi SINUA syytettäisiin tapahtumista joihin et ole syyllinen

Kauheuden 

Vierailija
780/808 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraisi sitä julkisuutta.enkä ainakaan lisäisi vettä myllyyn työntymällä itse julkisuuteen. Ei ois kyllä ollut mitään voimavarojakaan sellaiseen. Mutta kukin tyylillään toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän