Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat miehet luulee, että joku haluaa lukea heidän seksielämästään?

Vierailija
03.10.2024 |

Miksi vanhat miehet kuvittelevat, että muut haluavat lukea heidän irstailuistaan, seksielämästään  ja pettämisistään. Vuorossa Toivo Sukari. En lue eikä kiinnosta - yök.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiä, samaa oon miettinyt että miksi tavalliset naiset luulee että jotain kiinnostaa katsella heidän alastomia vartaloitaan lööpeissä.

"tekee hyvää kaikille katsoa tavallisia takapuolia". Mutta kas kun tavallisten miesten kaljamahat ja muut ei kiinnosta ketään eikä niiden katsominen tee hyvää kenellekään.

Vierailija
22/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi näillä menneisyyden suhteilla lesoillaan. Paljon suurempi ylpeydenaihe minusta olisi joku pariskunta, joka on ollut yhdessä 50 v ja sivusuhteisiin ei ole hairahduttu.

Näillä posotellaan jälkikäteen. "Tätäkään ette tienneet minusta." "Tein hitosti rahaa ja tahkosin bisnestä, päälle jaksoin vielä hässiä aivoni pellolle."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukarillakaan ei ole paljoa kerrottavana.  On seikkailujensa aikaan ollut 60v ??? ja kierrossa olleet naiset jotain alkoholisteja koska ovat soitelleet humalassa ja tapelleet kaupan pihassa ja käyneet kostoksi katkomassa tullilasinpyyhkijät autosta ja lähetelleet uudelle naisyhstävälle uhkauskirjeen.   En kyllä kehtaisi tuollaista julkaista.  Kirjan kirjoittaja totesi että kyseessä on ihan tavallinen tapahtumien kulku jossa ahdasmielisessä lestadiolaisessa kodissa kavanut Topi on sitten vapauduttuaan pistänyt oikein kunnolla ranttaliksi.  Josku aiemmin tieto tuollaisesta tonttuilusta olisi aiheuttanut mainehaitan ja kukaan ei olisi ostanut Kalle Anttilan postimyynnistä, jos olisivat tienneet että on monella tapalla addikti, seksiaddikti (toimialana että lähetteelee naisten alusvaatekuvastoja viattomille ihmisille), mutta on ihan ok että Toivo Sukari on seksiaddikti.

🤣🤣🤣🤣😂😂😂... päivän paras! Nappiin!

Vierailija
24/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalaisena en tiedä, kenestä AP puhuu. Enkä viitsi googlettaa.

Mutta miksi vanhemmat ihmiset, miehet ja naiset, eivät saisi puhua seksielämästään? Itse olen löytänyt elämäni rakkauden kuusikymppisenä ja meidän seksielämä on uskomattoman upeaa. Jos voisin, kertoisin koko maailmalle ikä-ihmisen seksielämästä. Teillä nuorilla on vielä paljon opittavaa.

Vierailija
25/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena en tiedä, kenestä AP puhuu. Enkä viitsi googlettaa.

Mutta miksi vanhemmat ihmiset, miehet ja naiset, eivät saisi puhua seksielämästään? Itse olen löytänyt elämäni rakkauden kuusikymppisenä ja meidän seksielämä on uskomattoman upeaa. Jos voisin, kertoisin koko maailmalle ikä-ihmisen seksielämästä. Teillä nuorilla on vielä paljon opittavaa.

Juu juu. Tiesin itse tarpeeksi jo kolmeen kymppiin mennessä. Oma elämäni rakkaus oli silloin kierroksessa. 

Aiheena on (turhien) vanhojen julkkismiesten elämäkerrat ja niiden seksiherkuttelut. Näitä on julkaistu viime vuosina, ja lehdet kertovat niistä kaiken oleellisen. Yleensä aloitetaan seksipaljastuksilla. Sitten käydään läpi muut skandaalit. 

Vierailija
26/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei saisi puhu muiden kuin nuorten seksielosta? kaikenikäisille sallittu nautinto. 17 veenä kiinnostaa 17 veen asiat, 60 veenä 60ppisten. This is how the story goes.

Vierailija
27/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ihmettelen 30v tätimiehistä....

Vierailija
28/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kiinnostaa, koska teit aiheesta oman keskustelun. Olen muuten tänä vuonna harrastanut seksiä 19- ja 20-vuotiaiden kanssa. Vítuttaako? Nami nami ja kikkelis kokkelis.

M40

Vierailija
29/29 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset haluaa.

Nuoria naisia ei kiinnosta vanhemmat miehet ollenkaan. Heistä ovat etovia kyttääjiä.

Tuollako huijaat itseäsi? Koska et saa ikäisiäsi, haluttuja miehiä, niin kiellät nuorten naisten ja vanhempien miesten suhteiden olemassaolon, laitat sormen korviin ja hoet inceliä, niin ikävä totuus häviää, ja jää vain itsepetos. Sen jälkeen yrität tehdä siitä muillekin totta raivoamalla netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi