Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elisan myyjä teki vaimoni kanssa sopimuksen Elisa Viihteestä tänään vaikka tiesi ettei puhu laakakaistan omistajan kanssa

Vierailija
03.10.2024 |

On tämä yhtä h*********ä!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on varsinainen viihdepaketti!

Vierailija
62/78 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko vaimollasi muistisairaus? Mitä hän sanoi kun raivostuit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelottaa että ei kai tämä huijari/petosfirma haasta minua oikeuteen kun näin olen tätä suosikkifirmaa nimitellyt ja parjannut. Että eivät kunnioita sopimuksia vaan muokkaavat niitä mielensä mukaan ja tekevät sopimuksia sopimuksen ulkopuolisen henkilön kanssa toisen nimiin.

Ai että tuli iso harmi Elisan takia. Pitäisköhän ottaa heihin yhteyttä ja varmistaa että eivät tee tätä toista kertaa! Kun ei nämä itse sitä ymmärrä että sopimukset on Elisan ja sopimuskumppanin välisiä sopimuksia, eikä kenenkään kolmannen osapuolen välisiä sopimuksia. 

ap

Vierailija
64/78 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siis Elisan puhelinmyyjä. Minä olin ulkona ja vaimo vastasi puhelimeen  ja ketku puhelinmyyjä sai vaimoni tilaamaan viihdepaketin. Myyjä tiesi puhuvansa sopimuksen ulkopuolisen henkilön kanssa.

Miten on edes mahdollista. Kun hoidan muistisairaan läheiseni asioita, pitää hänen ihan itse sanoa puhelimeen nimensä ja henkilöturvatunnuksensa, että asian voi hoitaa. 

Elisa haluaa näin antaa itsestään luotettavan ja jämptin sopimuskummpanin kuvan. Joopa joo, täyttä puppua tämän päiväisen kokemukseni mukaan. En olisi uskonut Elisasta että näin alhaisia ja likaisia keinoja käyttävät tehdäkseen hyvää tulosta.

Jonkun toimittajan pitäisi kysyä Elisalta että miten tavallista on tämmöiset häikälemättömän sopimusrikkomukset kuin tänään on nähty heidän toimestaan.

ap

Vierailija
65/78 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko vaimollasi muistisairaus? Mitä hän sanoi kun raivostuit?

Kuinka näin päättelet että olisi muistisairaus? Onko tässä joku yhtyeys että jos on tai ei ole niin sitten on Elisalla oikeus rikkoa sopimuksia?

Vierailija
66/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siis Elisan puhelinmyyjä. Minä olin ulkona ja vaimo vastasi puhelimeen  ja ketku puhelinmyyjä sai vaimoni tilaamaan viihdepaketin. Myyjä tiesi puhuvansa sopimuksen ulkopuolisen henkilön kanssa.

Miten on edes mahdollista. Kun hoidan muistisairaan läheiseni asioita, pitää hänen ihan itse sanoa puhelimeen nimensä ja henkilöturvatunnuksensa, että asian voi hoitaa. 

Elisa haluaa näin antaa itsestään luotettavan ja jämptin sopimuskummpanin kuvan. Joopa joo, täyttä puppua tämän päiväisen kokemukseni mukaan. En olisi uskonut Elisasta että näin alhaisia ja likaisia keinoja käyttävät tehdäkseen hyvää tulosta.

Jonkun toimittajan pitäisi kysyä Elisalta että miten tavallista on tämmöiset häikälemättömän sopimusrikkomukset kuin tänään on nähty heidän toimestaan.

ap

Saitko peruttua Elisa Viihteen?

Vierailija
67/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se estä vaimoasi tekemästä Viihteen sopimusta omaan nimeensä,. Sorry vaan  !.😂 Ei ne sopimukset ole sidottu toisiinsa. Voi vaikka DNA,n  liitymän omistaja tilata Elisa viihteen 

Vierailija
68/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopimuksen tekee siis vaimosi niin silloinhan vaimosi myös maksaa sen ja sinulla ei ole asiaan mitään sanomista vai?

Jos taas vaimosi teki sen sinun nimissäsi ja sinun oletetaan maksavan tuo niin en ihan ymmärrä miten tää muka meni elisan systeemeistä läpi?! Joka tapauksessa puhelinmyynnissä on tiettävästi 2vk aikaa perua tilaus. 

Vierailija
69/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se estä vaimoasi tekemästä Viihteen sopimusta omaan nimeensä,. Sorry vaan  !.😂 Ei ne sopimukset ole sidottu toisiinsa. Voi vaikka DNA,n  liitymän omistaja tilata Elisa viihteen 

Niin, on minullakin esim. dna:n nettiliittymä ja elisan sähköposti. Eipä siinä mitään ongelmia ole. Molemmista tulee lasku. 

Vierailija
70/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on 14 vuorokautta aikaa perua se. Perumisen jälkeen voitkin antaa palautetta Elisalle.

Keksitty tarinahan aloitus kuitenkin on.

Ei mies voi perua vaimonsa tekemää sopimusta.

Elisa otti vaimoni, sopimusten vastaisesti, minun ja Elisan väliseen sopimukseen mukaan ja alkoivat tilata minulle viihdepaketteja. LIsäksi tekivät sopimuksia tulevaan kuituliittymään, joka myös on minun ja Elisan välinen sopimus, ja siinä ei ole osapuolena ketään muita ja Elisa hyvin tämän tietää mutta ilmeisesti on puhelinmyyjiä ohjeistettu laittomilla käytännöillä ja tässä tulos.

ap

Meinaatko, että vaimosi ei voi tilata vaikka Disney+:aa, Netflixiä tms, jos sinä omistat laajakaistaliittymän?! Ei Elisa Viihde ole sidottu laajaka

Ainakin meillä väittivät, että ElisaViihteen tilaajalla pitää olla omissa nimissään liittymä, johon ko. palvelu liitetään. En siis voi tilata naapurin kautta katsottavaksi viihdettä, vaikka saisin selville naapurin salasanat.

Vierailija
71/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selitin kerran Elisa Viihteen kauppaajalle, miksen halua enkä tarvitse sitä, ja myyjän seuraava repliikki oli: "Eikö niin, että laitetaan sinulle tämä Elisa Viihde?" Minä ärähdin että no varmasti ei! Keskustelu oli aivan "Hyvää päivää kirvesvartta" -tyyliä. 

Vierailija
72/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa sponsoroi feministi toimintaa, "vaikuttajanaisten maalausiltoja".

Arvovalinta.

Vierailija
73/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sopimuksen tekee siis vaimosi niin silloinhan vaimosi myös maksaa sen ja sinulla ei ole asiaan mitään sanomista vai?

Jos taas vaimosi teki sen sinun nimissäsi ja sinun oletetaan maksavan tuo niin en ihan ymmärrä miten tää muka meni elisan systeemeistä läpi?! Joka tapauksessa puhelinmyynnissä on tiettävästi 2vk aikaa perua tilaus. 

Elisan puhelinmyyjä soitti minun puhelimeeni ja tavoitteli minua. Vaimoni vastasi puhelimeeni ja Elisan puhelinmyyjän maanittelemana tilasi Elisan viihdepaketin minulle. Elisan puhelinmyyyjä siis laittoi sen minulle.

Että näin yksinkertaisesti se laitettiin minulle Elisan toimesta. Minä en tiennyt asiasta mitään.

ap

Vierailija
74/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elisa yritti kaupata mulle uutta liittymäpakettia työnantajani omistamaan liittymään :D meni kaveri vähän hiljaiseksi..eli aika sokkona taitavat soitella.

Vierailija
75/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun toimittajan pitäisi kysyä Elisalta että miten tavallista on tämmöiset häikälemättömän sopimusrikkomukset kuin tä

Sain Elisan palveluneuvojan mukaan. Vaikka oikeasti kyseessä ei ole viihdepaketin peruutus, koska en sitä ole koskaan tilannutkaan. En nyt yhtäkkiä keksi mikä kuvaisi  tuota asiaa. Ehkä pätemättömän sopimuksen mitätöinti, tai jotain.

Vierailija
76/78 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelee että miten pitkä tarina on Elisankin sopimusehdot, niin on siinä ollut lakimiehillä töitä ja paljon.

Ei ole sitten Elisan rahat enää riittänyt kertomaan puhelinmyyjille että " älä ota kolmatta osapuolta mukaan tehtyihin sopimuksiin" , älä osta asiakkaan tietämättä hänelle viihdepaketteja jne".

ap

Vierailija
77/78 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on minullakin esim. dna:n nettiliittymä ja elisan sähköposti. Eipä siinä mitään ongelmia ole. Molemmista tulee lasku. 

Häh? Mikä järki on MAKSAA jostain Elisan sähköpostista useita euroja kuukaudessa?

Vierailija
78/78 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä häikälemätöntä sakkia nämä puhelinmyyjät Elisalla. Kyllä niin täytyy sanoa. Mitään heiltä ei kannata tilata. Aina jotain vilunkia ja harhauttamista.

Aivan niin. Ja jos heiltä saatu digiboksi menee rikki, aina ollaan ensimmäisenä syyttämässä käyttäjävirhettä tai "puhelinyhteyden haaroittumista" kahteen puhelinpistokkeeseen, joka muka aiheuttaa häiriöitä digiboksiin. Miten niin muka? Nuo pistokkeet ovat olleet päällä yli kolmekymmentä vuotta, ja Elisa Viihde käytössä nyt yli 10 vuotta. Tällaisia virheitä ei ole tullut koskaan aikaisemmin, joten miten tuo ylimääräinen pistoke alkaisi aiheuttaa häiriötä vasta nyt?

Kyseessä siis Premium-boksi, jota Elisa ei ole päivittänyt sitten elokuun 2023. Vanha hajonnut Premium vaihdettiin uuteen, täysin uudessa boksissa tismalleen samat viat: kuvanlaatu heittää häränpyllyä (sumenee silloin tällöin), äänet katoavat silloin tällöin, kuva pimenee usein jopa minuutiksi, tallenteista katoaa tekstitykset (tai tekstitys jäätyy paikoilleen). Eli älkää ikinä ostako Premiumia vaan ottakaa suoraan se Plus, Premium on tullut tiensä päähän (kun päivityksiäkään ei ole tehty puoleentoista vuoteen).