Mitä veisitte kylään nuorelle parille, kun kahvi ei kuulema kelpaa eikä alkoholi. Kukat?
Kommentit (70)
Erilaisia kiviä. Keittoluut ovat myös varmaankin tervetulleita. Niitä saa kauppahallista.
Viherkasvi, keksejä, suklaata, kynttilöitä, joku taidekeittiörätti/pyyhe, pähkinöitä, glögiä.
Jäätelöpaketti.
Miksei kahvi kelpaa? Jos eivät itse juo niin onhan se hyvä olla paketti jos vieraita tulee.
Itsekään en juo kahvia mutta kyllä nyt kahvinkeitin ja paketti kahvia on että voi vieraille keittää.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöpaketti.
Miksei kahvi kelpaa? Jos eivät itse juo niin onhan se hyvä olla paketti jos vieraita tulee.
Itsekään en juo kahvia mutta kyllä nyt kahvinkeitin ja paketti kahvia on että voi vieraille keittää.
No jos niillä sattuu olemaan se vierasvarakahvi jo ennestään. Ei sitä määräänsä enempää viitsi säilöä jos ei itse käytä.
Kukkapuska on hyvä, kun sen voi kuihduttuaan heittää pois.
Paikallisen leipomon keksejä tai pari hienoa käsipyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöpaketti.
Tämä on tosi omituinen ajatusmalli, olen itse kuullut myös isovanhemmiltani tuollaista. Ei kai kukaan oikeasti osta jotain kahvinkeitintä vain vieraita varten?
Mikä kelpaa?Kannattaa kysyä...jos siis mikään noista perusjutuista ei kelpaa.
Viet sen juhlamokan ja sanot että vttu.
Joku laadukas myllysuola tai suolamylly tai sormisuolaa , ihana tuore leipä . Leipä ja suola ei pidä talosta koskaan loppua .
Jos näin moderneja cityhipstereitä ollaan niin design-anustapit molemmille.
Veisin teetä, jotain laadukasta.