Jos nyt eroaisit niin vaivautuisitko enää etsimään uutta suhdetta?
Kommentit (88)
Erosin nyt 36-vuotiaana suhteesta minkä aloitin 20-vuotiaana. Todellakin tahdon uuden suhteen ja aion sen etsimällä etsiä vaikka Tinderistä kun en juuri "luonnollisesti" tapaa missään sinkkumiehiä. Tinderin aika ei ole vielä, mutta ensi vuoden puolella kyllä.
Lisäksi haluan suhteen, missä toinen osapuolikin haluaa sitoutua tosissaan haluten tulevaisuudessa muuttaa yhteen ja mennä naimisiin. Minulle ei ikuisesti eri osoitteissa asuminen, mikä joillekin toisella kierroksilla oleville sopii.
No en etsisi. Jos sattumalta tulisi joku tasapainoinen ja järkevä tapaus vastaan, niin saattaisin aloittaa harkitsemisen...
m57
En. Ihmisiin ei nykyään voi luottaa näemmä vähääkään. N36
Mulla on aina ollut hyvä olla parisuhteessa. Vaikka 1. liitosta erosinkin en ole katkeroitunut, 2. liitto on kestänyt jo lähes 30v.
Jos syystä tai toisesta jäisin yksin ja nuoruudenrakkaudelleni (jonka kanssa emme menneet naimisiin) kävisi samoin meistä tulisi heti pari. Olemme yhä hyvin rakkaat ystävät, vanhenisin mielelläni hänen kanssaan.
En ole koskaan etsinyt suhdetta mutta mun ympärilläni on aina ollut hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En hakeutuisi enää uuteen parisuhteeseen. Pidän tästä nykytilanteesta, kun teinitsirbulat kuolaa perääni gartsalla dallatessani.
Se on oksennusta eikä mitään kuolaa🤮
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin varmaan etsiä sellaisen naisen, joka arvostaisi ja haluaisi minua miehenä eikä pelkästään statuksen vuoksi.
Miksi kuvittelet että naiselle mies olisi jokin statussymboli? Että nainen kelpuuttaisi miehen kuin miehen että kaikki näkisivät että "mulla on nyt mies, huomaako jokainen". Ei, miehessä pitää olla muutakin, luonnetta ja särmää. Kuten naisessakin tietenkin.
Luultavasti kyllä. En heti, vähän lomaa täytyy pitää.
Kotileikit ei kyllä enää kiinnosta, mielummin erikseen asuen.
En ikinä enää. Nyt 17 vuoden suhde menossa ja kaikkeni olen tehnyt. Passannut, yrittänyt ja töitä painanut niin paljon. Pärjään itsenäisestikkin todella hyvin. Ehkä seksisuhteita ottaisin ja huvittelua, mutta ei mitään muuta. N 45
En aktiivisesti.
Mä en itseasiassa ole koskaan etsinyt suhdetta. En ole sovelluksia tai deittipalveluja käyttänyt. Kukin suhde on ajautunut elämääni jotain kautta. Ystävyyden kautta kahviteltu ekana ja pikku hiljaa ihastus, rakastuminen hiipinyt sydämeen. Edes teininä ei ollut ihastuksia, kuten muilla. Joiden perässä mentiin ja stalkattiin. :D
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan etsinyt vaan olen löytänyt tai minut on löydetty. Etsimällä etsiminen tuottaa väkinäisen suhteen. Tyhjän tilan täyttäminen ei ole hyvä perusta yhdellekään suhteelle. Joten ole sinä hetki ihan yksinäsi pystyssä ihan silleen up yours 🖕
Sellainen sattumalta kohtaaminen vaan taitaa vaatia laajaa sosiaalista piiriä, tai ehkä niin kaunista ulkonäköä jotta joku lähikaupassa käydessä lähestyisi.
Kun ei ole kumpaakaan, niin hyvin itsekseen saanut tässä yli vuoden olla.
Nuorena en koskaan etsinyt kumppania, suhteet alkoivat aina sattumalta tapaamisista. Ohi on nyt ne ajat, ei ole laajaa sosiaalista piiriä ja ulkonäkö on mitä on. Nykyään saa olla melko rauhassa tämän suhteen. Etsisinkö siis uuden suhteen? En etsimällä etsisi. Luotan yhäkin sattumaan.
En. Ei oo koskaan ollu tarvetta ettiä ketään. Tämä yks vaan tipahti jostain mun elämään 😍
En. Nykyinenkin löytyi kun sitä vähiten etsi. Tosin jo 90-luvulla.
Erosin juuri avoliitosta (11 vuoden parisuhde) enkä aio etsiä mitään. En ole kiinnostunut uudesta parisuhteesta, ja esim. Tinderiin en menisi koskaan. Ehkä sellainen joskus myöhemmin löytyy etsimättä, ehkä ei. En pelkää yksinoloa, se ei meille kaikille tarkoita samaa kuin yksinäisyys. N34
Erosin 2 vuotta sitten, ei ole ollut vielä mitään intoa alkaa etsimään uutta parisuhdetta. N40
Erosimme nyt syksyllä minun aloitteestani. Mies on löytänyt jo uuden, jota tapailee. Minä en etsi uutta suhdetta.
En haluaisi enää vakavaa parisuhdetta, jonkun kevyen seksisuhteen vain, jos sattuisi sopiva kohdalle.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kyllä. En heti, vähän lomaa täytyy pitää.
Kotileikit ei kyllä enää kiinnosta, mielummin erikseen asuen.
Kyllä! Kun ne kotileikit menee siihen, että mies sotkee ja nainen siivoaa, pesee pyykit, kokkaa ja vielä miellyttää miestä.
En hakeutuisi enää uuteen parisuhteeseen. Pidän tästä nykytilanteesta, kun teinitsirbulat kuolaa perääni gartsalla dallatessani.