Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt eroaisit niin vaivautuisitko enää etsimään uutta suhdetta?

Vierailija
02.10.2024 |

Ikäsi ja sukupuolesi? 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut jo vuosia sitten enkä ole todellakaan ollut enkä ole kiinnostunut enää koskaan harkitsemaankaan parisuhdetta.

Mitä pitempään elän sinkkuna, sitä korkeammaksi kasvaa muuri huolia ketään enää elämääni.  On niin paljon mistä en ikinä voisi luopua tässä vapaudessani.   En ikinä löytäisi ihmistä joka hyväksyisi riippumattomuuden ja sitoutumattomuuden tarpeeni.  En tiedä, joku friens with benefits ehkä saattaisi mennä mutta en ole varma siitäkään.  Se vaatisi paljon siltä toiseltakin.

Olen nainen, 36

Vierailija
42/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teinitsirbulat kuolaa perääni gartsalla dallatessani.

Olix sun faijan rotsi byggal duunis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mennyt 10 vuotta yksin eron jälkeen eikä ole kukaan tosissaan tyrkylle tullut, joten ei tullut etsittyä. Jäin sinkuksi alle neljäkymppisenä. Sen tiedän ettei myöskään loppu elämän aikana tule mitään. On jo ikää sen verran ettei enää kiinnosta seksit ja muut,

Vierailija
44/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi. En ole koskaan sellaista muutenkaan etsinyt, mutta pari kertaa on tullut sopiva ihminen vastaan ja olen suhteeseen päätynyt.

Vierailija
45/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi. Haluan tulevaisuudessa elää kahdessa osoitteessa, eli maaseutuasunnossani ja kaupunkiasunnossani. Haluan mennä vapaasti osoitteesta toiseen kyselemättä kenenkään mielipiteitä. 

Nykyinen seurustelusuhde on ihan ok, mutta valitettavasti asettaa minulle jonkin verran rajoitteita. Toisaalta siinä on hyvätkin puolensa. 

n50

Vierailija
46/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin etsimällä etsisin. Lapsikin löytyy. Käyttäisin ylimääräisen vapaa-ajan mieluummin ystäviin kuin uuteen suhteeseen, ellei joku tulisi ja veisi jalkoja alta.

Nainen, 35

Vierailija
47/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Olen ollut parisuhteessa koko vuosituhannen. Mulla on hyvä mies, tuskin löytäisin toista. Enkä hitaasti lämpiävänä sovi tindereihin ja muihin pintaan keskittyvien pikapalveluihin. N45

Vierailija
48/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. N31

Vierailija
49/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta sitten erosin eikä ole sen jälkeen kiinnostanut yhtään  uuden suhteen etsiminen. Ei edes yhden yön suhteen eli en ole yhtäkään naista tavannut eron jälkeen omasta halustani. Ikä 45 ja mies 

Vierailija
50/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi uuteen suhteeseen. Tämäkin on jo tarpeeksi vaikeaa. Sitten haluaisin olla jo rauhassa. N 45

Vierailija
51/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta sitten erosin eikä ole sen jälkeen kiinnostanut yhtään  uuden suhteen etsiminen. Ei edes yhden yön suhteen eli en ole yhtäkään naista tavannut eron jälkeen omasta halustani. Ikä 45 ja mies 

Lisään kun unohtui mainita että vaikka joku nainen tulisi jossain kaupassa  iskemään niin  kieltäytyisin. 

Mulla 2 lasta  siitä edellisestä suhteesta mikä päättyi 8 vuotta sitten. Vuoroviikot lapset mun luona eli silloin haluan keskittyä lapsiin ja niinä viikkoina kun olen yksin niin haluan olla yksin ja tehdä mua kiinnostavia asioita.

Vierailija
52/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaivautuisi. Haluan tulevaisuudessa elää kahdessa osoitteessa, eli maaseutuasunnossani ja kaupunkiasunnossani. Haluan mennä vapaasti osoitteesta toiseen kyselemättä kenenkään mielipiteitä. 

Nykyinen seurustelusuhde on ihan ok, mutta valitettavasti asettaa minulle jonkin verran rajoitteita. Toisaalta siinä on hyvätkin puolensa. 

n50

Mä seilaan ntt eläkkeellä 2 maan väliä 40/60% ihan vapaasti vaikka olenkin parisuhteessa. Hyvä parisuhde kestää myös välimatkan:)

Lähinnä ilmoitusluontoinen asia, näin loppuvuodesta katson seuraavan vuoden reissut ja mies sovittaa lomansa/etätyönsä niihin. 

Vierailija
53/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo parhaillaan sinkku, keski-ikäinen. En halua parisuhdetta ja kaikkein vähiten haluan jonkun kanssa saman katon alle asumaan. Arvostan omaa rauhaa ja sitä, että asunto on aina siinä kunnossa kuin mihin sen jätin. Jos on siistiä niin pysyy siistinä, jos sotkuista niin siivoan vain omat jälkeni. Nukun kun nukun ja rauhassa, ei tarvitse sietää kenenkään kuorsaamista tai piereskelyä tai pyörimistä.

Joku kevyt seurustelusuhde saattaisi toimia eli lähinnä sosiaalisia menoja varten seuralainen. Mutta lähtisinkö erikseen oikein hakemalla hakemaan tämmöistä kultakimpaletta, en todellakaan. 

Vierailija
54/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaan. Lapsetkin on pian täysi-ikäisiä niin todennäköisesti asuisin yksin jossain kerrostalossa jossa ei tarvitse tehdä talon ja pihan kunnossapitotöitä kuten nykyisin omakotitalossa. Seurustella voisin mutta en haluaisi asua saman katon alla.

m48

Vierailija
55/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 48v ja olen ollut nyt avoliitossa 1.5v. Ja kyllä, uskoisin, että löytäisin vielä ihmisen, kenen kanssa haluan parisuhteeseen. Toivottavasti tämä nykyinen liitto jatkuu hamaan tappiin ja ei joudu tällaisia oikeasti miettimään

Vierailija
56/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Olen perinteinen parisuhdeihminen ja rakastava kumppani on parasta elämässäni. Olen myös hyvin seksuaalinen, mutta haluan seksiä vain rakkaussuhteessa ja sitoutuneen kumppanin kanssa. Ei ole parempaa kuin päästä oman rakkaan miehen kainaloon rankan päivän jälkeen.

Varmasti jäisin sitä kaipaamaan enkä haluaisi elää loppuelämääni ilman miestä, jos nyt jostain kumman syystä joskus ero tulisi nykyisestä.

Vierailija
57/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita se ikä ja sukupuoli, edellinen siis nainen ja 32 v.

Vierailija
58/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koen että olen tässä nykyisessä suhteessa joutunut tekemään aika isoja kompromisseja elintapojen suhteen, ja eron jälkeen haluaisin elää mieleni mukaan. Asumme miehen mieltymysten mukaisesti isossa omakotitalossa taajaman ulkopuolella. Minä haluaisin oikeastaan asua jossain näpsäkän kokoisessa kaupunkiasunnossa, jossa ei tarvitsisi autoa ja rahaa jäisi kaikkeen muuhun kun ei olisi ok-talon lämmityskuluja ja peltilehmää mietittävänä. Oikeastaan olen sitä mieltä, että ei olisi pitänyt koskaan muuttaa yhteen, kipinäkin olisi ehkä säilynyt paremmin. 

Vierailija
59/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52

Kyllä mä vielä seksiä haluaisin, seurustellakin voisin. Aika kovaa tarvitsisi kolahtaa että yhteen muuttaisin enää. 

Vierailija
60/88 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En etsinyt tätä nykyistäkään. Luottaisin siihen että tulee jos on tullakseen. N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän