Jos nyt eroaisit niin vaivautuisitko enää etsimään uutta suhdetta?
Kommentit (88)
En tietoisesti etsisi, siis kelaisi mitään deittipalveluita sun muita. Mutta jos se vastaan muuten tulisi, niin mikäs siinä. Todennäköisesti kyllä olisin loppuelämäni parisuhteeton. N59
En missään nimessä. Uutta miestä en ota, en oo kyllä päässyt eroon vielä edellisestäkään.
N38
Ei kyllä mikään ihme ettei tässä maassa perusteta enää perheitä kun tämän otoksen perusteella melkein 100% vastaajista ei haluaisi enää ikinä parisuhteeseen. Viimeinen sammuttaa valot.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mikään ihme ettei tässä maassa perusteta enää perheitä kun tämän otoksen perusteella melkein 100% vastaajista ei haluaisi enää ikinä parisuhteeseen. Viimeinen sammuttaa valot.
Ilmeisesti ihmisillä on ihan hirveitä suhteita??
Onnellinen saa olla kun on hyvä ja rakas puoliso
Tuskin etsimällä etsisin, mutta jos tulisi kiva mies vastaan niin olisin avoimin mielin.
N32
Kyllä jos sopiva nainen olisi halukas suhteeseen ryhtymään. Tiedän ketä pyytäisin treffeille tuollaisessa tilanteessa.
Jos haluamani nainen ei haluaisi minua, ei toisaalta olisi ongelmaa jatkaa sinkkuisänä.
M40
Olen 48. Olen niin omituinen rajoittunut ihminen ettei kukaan pidemmän päälle minua katselisi. Oma mies on tottunut mun omituisuuksiin 30 vuodessa. Olen hyvin hoikka todella ruokanirso, tämä voisi olla ongelma monelle. En innostu mistään uudesta enkä halua uusia kokemuksia. Voin matkustaa vain tiettyihin maihin jotka olen itselleni hyviksi havainnut. En syö muiden tekemää ruokaa eli mies ei kokkaa. Muutamassa ravintolassa voin käydä joskus poikkeuksellisesti. Jos jossain on tarjolla buffet niin voin ottaa vaikka lohta tai jotain lihaa mitä ei ole sekoitettu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48. Olen niin omituinen rajoittunut ihminen ettei kukaan pidemmän päälle minua katselisi. Oma mies on tottunut mun omituisuuksiin 30 vuodessa. Olen hyvin hoikka todella ruokanirso, tämä voisi olla ongelma monelle. En innostu mistään uudesta enkä halua uusia kokemuksia. Voin matkustaa vain tiettyihin maihin jotka olen itselleni hyviksi havainnut. En syö muiden tekemää ruokaa eli mies ei kokkaa. Muutamassa ravintolassa voin käydä joskus poikkeuksellisesti. Jos jossain on tarjolla buffet niin voin ottaa vaikka lohta tai jotain lihaa mitä ei ole sekoitettu mihinkään.
Ihan tyypilliseltä autistilta kuulostaa. Mieheni on samanlainen, syö vain tiettyjä ruokia jotka tuttuja jo lapsuudesta, haluaisi aina samaan lomakohteeseen, ei ole vaihtanut työpaikkaa 30 vuoteen kun ei pidä muutoksesta.
Olen eronnut ja haen jatkuvasti seuraa. Ei ilman seksiä voi elää.
M40
Todellakin, mutta ei sen tarvitsisi olla mitään supervakavaa. Mutta seksiin ja hauskanpitoon etsisin kyllä jonkun kivan miehen.
N 49
Olen mies, 48v. Tuskin lähtisin aktiivisesti hakemaan suhdetta, mutta jos joku osuisi kohdalle, niin ehkä sitten. Tosin tämänkin todennäköisyyttä pidän aika pienenä.
Erosin, enkä vaivaudu.
myöskään ideologian/ uskonnon takia, koska pidän uutta suhdetta syntinä. Jumalan silmissä avioliittto pysyy kunnes kuolema sen päättää. Muodollinen ero ei siis merkitse mitään.
N56
Eipä sitä suhteessa ollessaan voi tietää, mitä tekisi, jos mahdollisesti olisi sinkku. Elämäntilanne on sitten erilainen, ja ei myöskään voi tietää, mitä asioita sitten kaipaa elämäänsä tai on kaipaamatta.
N36
En , vaivalloiset asiat eivät enää kuuluisi elämääni. Säpinää varmaankin riittäisi silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan suhteessa oleva ei voi tietää, mitä kaipaa elämäänsä, jos olisikin sinkku. Suhteessa olevalle deittailumaailma näyttää vieraalta eikä houkuttele ollenkaan, myöskään kun ei ole tarvetta etsiä mitään tai ketään, saattaa tuntua, ettei sellaista kaipaisikaan. Tilanne voi olla toinen sitten kun on eronnut ja erosta on kulunut vaikkapa muutama vuosi, ja itsessä alkaakin herätä kaipaus läheisyyteen, romantiikkaan, seksiin ja kumppanuuteen - sitten haluaakin kokea nämä taas, ja kummasti alkaakin kiinnostaa ajatus uuden kumppanin löytämisestä.