Johtuuko aisankannatus testosteronivajeesta?
Tiedetään että korkea testosteroni tekee miehestä dominoivan. Esim. monilla huippujohtajilla on korkeat testotasot. Mutta toimiiko yhtrys toisinpäin? Onlo aisankannattajiksi päätyvillä matalat testosteronitasot, mikä aiheuttaa alistumista myös seksissä?
Tälläkin palstalla on aisankannattajiksi ilmoittautuneita tai siitä kiinnostuneita. Oletteko mitanneet testoarvonne?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
"Testosteronilla on niin iso merkitys miehen seksuaalisuuteen, että varmaan sillä on vaikutusta aisuruuteenkin. Mutta vaikutus voi olla hyvin monimutkainen ja psykologiaahan (seksuaalista mieltymystä) se aisuruus enimmäkseen on.
Voihan olla vaikka niin päin, että aisuri saa testobuustin katsellessaan kumppaninsa seksiä toisen kanssa. Mutta tämäkin on puhdasta spekulaatiota. Ap".
Olet aivan oikeassa. Minulla on korkeat testosterooniarvot ja myös korkea älykkyysosamäärä. Tuo buusti on testosteronin ja adrenaliinin yhteisvaikutusta. Toki siihen liittyy muitakin hormonaalisia toteutumia näiden edellämainittujen johdosta. Tämä adrenaliinistä johtuva "buusti" voimistaa myös naisen kiihottumista tuossa tilanteessa, missä hän harrastaa yhdyntää vieraan miehen kanssa silloin, kun oma mies katselee. Jännitys ja kiihottuminen ottavat alkukantaisen otteen. Mutta... kaikki tuo on hyödyllistä ihmisen terveyden kannalta, oli sit
Ei se korkea ÄO ainakaan millään tavoin tule ilmi tuossa kirjoituksessa!
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu. Tätä on tutkittu ja alistumisesta kiihottuu eniten alfatyypit, johtajat jne koska heidän jokapäiväinen elämä ei ole altistumista. Todellisilla alfoilla on varaa leikkiä, kun taas nämä palstan "testopellet" "alfat" ovat aina yhtä kovia kuin lasi, eli eivät osaa kuin trollata ja menevät heti rikki. "Testopellet" tekevät virhepäätelmiä asiasta jota eivät ymmärrä seksuaaliseksi leikiksi pariskunnan välillä. Lyvyttömyys ymmärtää leikkiä taas kertoo tyhmyydestä ja tyhmiä ei johtajiksi kukaan nosta. Nämä palstakovikset eivät osaa johtaa ketään vaan kuvittelevat oikeistolaisuuden olevan sitä että he pystyvät alistamaan vaimonsa. Siis "todella kovia jätkiä." Tulet näkemään kuinka näistä oman elämänsä "alfoista" ei ole muuhun kuin alapeukuttamiseen kun heidän sosiaalinen statuksensa on paljastettu.
Nuo tyhmät kuvittelevat että alistuja on alempiarvoinen, mutta todellisuudessa todellisella johtajalla on varaa antaa puolisons
Parasta tässä on se, että tämä kommentti on täyttä sontaa.
Oikea mies kykenee ihan itse tyydyttämään naisensa, eikä siihen tarvita apuja muualta. Sinä et kykene ja sen takia täällä yrität selitellä asioita paremmiksi. Miksi nainen ottaisi itselleen aisurin. Eihän siitä ole mitään iloa. Paitsi ehkä taloudelliselta katsontakannalta.
Itse en pitäisi itseäni minkäänlaisena miehenä, jos vaimo palaisi kotiin tyydytettynä toisen miehen toimesta. Asia, joka pitäisi itse pystyä hoitamaan.
Säälittävä hahmo kyllä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu. Tätä on tutkittu ja alistumisesta kiihottuu eniten alfatyypit, johtajat jne koska heidän jokapäiväinen elämä ei ole altistumista. Todellisilla alfoilla on varaa leikkiä, kun taas nämä palstan "testopellet" "alfat" ovat aina yhtä kovia kuin lasi, eli eivät osaa kuin trollata ja menevät heti rikki. "Testopellet" tekevät virhepäätelmiä asiasta jota eivät ymmärrä seksuaaliseksi leikiksi pariskunnan välillä. Lyvyttömyys ymmärtää leikkiä taas kertoo tyhmyydestä ja tyhmiä ei johtajiksi kukaan nosta. Nämä palstakovikset eivät osaa johtaa ketään vaan kuvittelevat oikeistolaisuuden olevan sitä että he pystyvät alistamaan vaimonsa. Siis "todella kovia jätkiä." Tulet näkemään kuinka näistä oman elämänsä "alfoista" ei ole muuhun kuin alapeukuttamiseen kun heidän sosiaalinen statuksensa on paljastettu.
Nuo tyhmät kuvittelevat että alistuja on alempiarvoinen, mutta todellisuude
joo tällainen alkeellinen polarisointi ei vaikuta tulevan johtotason henkilöltä.
Jos ei seiso niin pitää selittää itselleen että "nauttii" kun joku muu harrastaa seksiä.
Huvittavaa lukea tätä naisena, joka tykkää katsella, kun mies panee muita naisia :D onko minulla liian matalat testot? kyse on fetissistä.
Onko lateksiin pukeutujilla matalat testot? Tai korkokenkien rakastajilla? Kenties kimppakivaa harrastavilla?
Se, että sinä et pidä jostain asiasta, etkä ymmärrä sitä tietämättömyttäsi, ei tarkoita sitä, että kukaan ei voi siitä pitää. Vaan että sellaisella ihmisellä on pakko olla joku lääketieteellinen sairaus, koska minä en ymmärrä :D
En tiedä millainen t-taso minulla on, mutta sen huomaan ja myönnän, että toisen miehen mukaantulo avioparin intiimeihin leikkeihin, joita on kolmisin mahdollista harrastaa mitä moninaisimmin tavoin, nostaa varmaan t-tason toiseen potenssiin. Syynä lienee tilanteen outouden ja jännittävyyden, vieraan aiheuttama adrenaliini, joka terävöittää omaa kiihottumista niin kuin palaisi jälleen 16-vuotiaaksi. Se tunne on siinä tilanteessa myös helposti tarttuvaa. Niin hämähäkit kuin shamaanit rummuttavat mieluiten ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millainen t-taso minulla on, mutta sen huomaan ja myönnän, että toisen miehen mukaantulo avioparin intiimeihin leikkeihin, joita on kolmisin mahdollista harrastaa mitä moninaisimmin tavoin, nostaa varmaan t-tason toiseen potenssiin. Syynä lienee tilanteen outouden ja jännittävyyden, vieraan aiheuttama adrenaliini, joka terävöittää omaa kiihottumista niin kuin palaisi jälleen 16-vuotiaaksi. Se tunne on siinä tilanteessa myös helposti tarttuvaa. Niin hämähäkit kuin shamaanit rummuttavat mieluiten ryhmissä.
Aisankannatuksessa sinä nuolet vieraat liemet vaimosi pillusta. Ei siinä suinkaan olla kolmisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aisankannatuksessa sinä nuolet vieraat liemet vaimosi pillusta. Ei siinä suinkaan olla kolmisin.
Aggressiivissävyinen ja loukkaava "aisankannatusfobia" lienee jotain sukua homofobialle. Tuossa em. tapauksessa miehen suuhun päätyy toisen miehen spermaa. Panic!!!!
Ps. asia ja aihepiiri ei kosketa itseäni muuten kuin, että kaikki seksuaaliset erikoisuudet herättävät uteliaisuutta.
Itsellä mitattu korkeat testotasot. En ole dominoiva. Nämä eivät ole ollenkaan niin yksiselitteisiä asioita. Monet asiat vaikuttaa. Olen enemmän se kannalla, että korkeat testotasot rauhoittaa, tekevät vakaammaksi.
Voimalajien harjoittajilla on todettu, että kunhan arvot ovat viitteissä, niin hyvin tuloksiin voi päästä riippumatta siitä, oletko ala- vai ylärajoilla. Vasta kun douppaamalla saavutetaan epänormaalin korkeat arvot, sillä on selvä vaikutus lihaskasvuun ja voimaan.
Uskon tämän pätevän myös henkiselle puolelle. Se "kova" johtaja voi hyvin olla korvaushoidon tarpeessa.
Hyvää pohdintaa ketjussa. Todettakoon että minä ketjun aloittaja en halveksu tai väheksy aisankannattajia tai muitakaan seksuaalisia mieltymyksiä vaan suhtaudun niihin avoimen kiinnostuneena. Ilman taka-ajatusta esitin kysymykseni testotasojen ja aisuruuden mahdollisesta yhteydestä. Ap
Olen miettinyt näitä asioita paljon. Itse olen siis alistumisesta fantasioiva mies ja myös miettinyt noita testotasoja. Olen fantasioinut näistä cuck/nainen/bull jutuista myös.
Olen fantasioinut myös dominoivalle mies/nainen pariskunnalle alistumisesta.
Mietin mistä se alistumisen halu tulee. Huomaan myös, että olisin valmis alistumaan myös kokonaisvaltaisemmin kuin vain seksin saralla, esimerkiksi palvelijaksi tai orjaksi esim. dominoivalle parille.
Olen miettinyt onko se vain luonnollista ja normaalia että meistä osa on johtajia ja toiset sitten alistuvia. Seksi on ehkä helpoin keino leikkiä valtasuhteilla mutta alistamisen tai johtamisen, sekä alistumisen ja palveluhalun tarve on syvemmällä.
Onko kaikki pipipäät tässä ketjussa kommentoimassa? Löytyiskö vielä joku?? ?
Vierailija kirjoitti:
Nuo tyhmät kuvittelevat että alistuja on alempiarvoinen, mutta todellisuudessa todellisella johtajalla on varaa antaa puolisons
Höpö höpö. Haiskahtaa vasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
"Testosteronilla on niin iso merkitys miehen seksuaalisuuteen, että varmaan sillä on vaikutusta aisuruuteenkin. Mutta vaikutus voi olla hyvin monimutkainen ja psykologiaahan (seksuaalista mieltymystä) se aisuruus enimmäkseen on.
Voihan olla vaikka niin päin, että aisuri saa testobuustin katsellessaan kumppaninsa seksiä toisen kanssa. Mutta tämäkin on puhdasta spekulaatiota. Ap".
Olet aivan oikeassa. Minulla on korkeat testosterooniarvot ja myös korkea älykkyysosamäärä. Tuo buusti on testosteronin ja adrenaliinin yhteisvaikutusta. Toki siihen liittyy muitakin hormonaalisia toteutumia näiden edellämainittujen johdosta. Tämä adrenaliinistä johtuva "buusti" voimistaa myös naisen kiihottumista tuossa tilanteessa, missä hän harrastaa yhdyntää vieraan miehen kanssa silloin, kun oma mies katselee. Jännitys ja kiihottuminen ottavat alkukantaisen otteen. Mutta... kaikki tuo on hyödyllistä ihmisen terveyden kannalta, oli sit
Höpöhöpö. ÄÖ sinulla on 100 ja samoin VL
Aisankannatus on mielisairaus joka vertautuu siihen että lainaat autoasi naapurin juopolle ilman vastapalvelusta tai maksua.