Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gran Canaria oli pettymys

Vierailija
02.10.2024 |

Olen paljon matkustellut elämäni aikana. Monet rantalomakohteet tullut nähtyä myös.

Nyt matkustin ensimmäisen kerran Kanarialle. Nyt täytyy ihmetellä että mihin tämän saaren suosio perustuu?

Ei tarvitse tuonne enää mennä. Jotenkin niin karu, tylsä, ankea saari. Ja hygieniataso kuulemma surkea.

Tulipa käytyä ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen vatsatauti oli Kanarialla muutama vuosi sitten. Ja tätä ennen koluttu Aasiat ym sairastumisen riskimaat

Muutamat tuttavat kokivat saman eikä yksikään seurue selvinnyt terveinä.

Vierailija
2/4 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, että kohtuullinen lentoaika ja miellyttävän aurinkoinen lämmin sää.

Mä lensin kerran Gran Canarialle tuntemattoman ihmisen kanssa treffeille ja oli elämäni paras reissu eli en ole samaa mieltä huonosta kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston takia. Suht varmasti yli 20 astetta lämmintä myös talvella ja hoitava meri-ilmasto. Näiden syiden takia Kanariansaarille tehdään ihan terveydellisistä syistä (esim. astma, atopia, psori) matkoja. On myös helppo kohde lasten kanssa, koska sieltä löytyy rannat, vesipuistot yms. Sopii myös eläkeläisille, koska helpolla pääsee liikkumaan huonojalkaisenakin. Hygieniataso on myös parempi kuin esim. Thaimaassa ja lentomatka lyhyempi. Tuskin kukaan nyt erityisten elämyksien takia Kanarialle matkustaakaan. Gran Canaria on minustakin kyllä tylsin Kanarian saarista. Lanzarote on mielenkiintoisempi. Itse olen käynyt Kanarialla yli 10 kertaa ja vatsatautia ei ole tullut ikinä. Nyt kun lapset on isoja, on nämä saaret kyllä omaltakin osalta nähty.

Vierailija
4/4 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Canariallakin on aika monta erilaista paikkaa.. toki jos jossain Ingelsissä viikon viettää syöden niissä halvimmissa lihapullapaikoissa, varmaan onkin tylsää ja saa ruokamyrkytyksen. Mutta on sielä tosiaan muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi