IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Voi olla lisäksi myös iso penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Näin se menee. Yleensä aikuisena katuu suhteita vanhojen ukkojen kanssa.
Onneksi Pete edes tarjoaa Julialle hyvät oltavat, eikä ole joku köyhä juoppo.
Näyttää lompakko kummasti silottavan ikäeroa..ei mitään uutta länsirintamalta..
Lerppakulli ja nuori nainen 🤭
Toivottavasti nainen hyötyy tästä edes rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Rahallahan näitä parikymppisiä on helppo ostaa...
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Voi olla lisäksi myös iso penis.
Tuskin, se ei riitä, isompia on nuoremmilla miehillä ja kovempia.
Rahaa on, se tuli kyllä ilmi jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nainen hyötyy tästä edes rahallisesti.
Katkeruutesi näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räzisti! Onko sinulla jotain köyhiä vastaan häh?! Ja etteikö mies saisi vähän olutta ottaa?!
Vierailija kirjoitti:
Puhdasta kuvitelmaa, näin 58v seisoo yhä joka päivä ja jos naisen kanssa hommiin alkaa, ainakin kolme satsia tulee aina.
Vierailija kirjoitti:
jep, itse tuhlasin elämästäni 15v yli 10v vanhemman "nuorekkaan" miehen kanssa (lue henkisesti pikkupoika, jota ei silloin nuorempana itse hoksanut). Mutta kukin tekee omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla ennakkoluuloja, sekä outo käsitys ihmisarvosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Toivoa rakkaudelle siis on vielä. Ehkä minäkin vielä löydän 20 kesäisen nuorikkoni.
M46
Tuskin löydät. Valtaosa ei löydä.
En pystyisi olemaan. Nuorena haluaa raikasta nuorta miestä.
Onko Julialla oikeaa isää kuvioissa? Vai jättikö perheen, kun hän oli 3v?
Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.
Juuri noin. Jos ukko elää esim. 80 vuotiaaksi nainen on vasta 55.