IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Pieni ikäero. Nainen nyt elää vaistojensa varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunhan vain kerroin totuuden.
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Tuli jotenkin hyvä fiilis tosta jutusta. Mukava lukea kuinka kaksi ihmistä tapaa ja heti viihtyvät toistensa seurassa kuin vanhat ystävät.
Vierailija kirjoitti:
HAhhhahahah nimenomaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunhan vain kerroin totuuden.
Korvat heiluu tänne asti
Lohduttava uutinen, että voisin saada vielä 25v naisia kun itse täytän 50v, eihän tässä ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Ihanaa. Toivoa rakkaudelle siis on vielä. Ehkä minäkin vielä löydän 20 kesäisen nuorikkoni.
M46
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin hyvä fiilis tosta jutusta. Mukava lukea kuinka kaksi ihmistä tapaa ja heti viihtyvät toistensa seurassa kuin vanhat ystävät.
Niinkuin isä ja lapsi!
Yääääkk, pervoo!
Lapsi parka!
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Yleensä aikuisena katuu suhteita vanhojen ukkojen kanssa.
Onneksi Pete edes tarjoaa Julialle hyvät oltavat, eikä ole joku köyhä juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä.
No ei todellakaan! Mulla ja mun isällä oli 24v ikäeroa, niin teininä hän oli "vanha ukko" Ein pystyisi!
Vierailija kirjoitti:
Pete on jännis!
Joo jännittää milloin pitää ostaa sinisiä pillereitä ja tenoja!
Fiksu nainen katuu kaikkia entisiä suhteitaan. Olipa ikäero mikä tahansa.
Kyllä miehen pitää olla nuorempi 🤩