Mistä tuotteesta et luopuisi vaikka hinta tuplaantuisi
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa vaikka kaikkien tuotteiden hinta tuplaantuisi. Lentämisen, hotellien ja buffettien hinnat voisi viisinkertaistaa mun puolesta, olisipahan vähemmän typeriä juntteja kiljuvine kakaroineen pyörimässä tiellä.
Kuulostat sille, että sinua olisi varaa verottaa enemmän, vaikka viisinkertaisesti enemmän.
Bensa. Vähän pakko päästä kulkemaan.
Kahvi. Mukillinen on saatava aamulla maksoi mitä maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa vaikka kaikkien tuotteiden hinta tuplaantuisi. Lentämisen, hotellien ja buffettien hinnat voisi viisinkertaistaa mun puolesta, olisipahan vähemmän typeriä juntteja kiljuvine kakaroineen pyörimässä tiellä.
Kuulostat sille, että sinua olisi varaa verottaa enemmän, vaikka viisinkertaisesti enemmän.
Mene sinä töihin ja maksa edes jotain veroja.
Vaikea sanoa. Luovun jos hinta kohoaa monistakin asioista. Ja muutenkin harkitsen tarkasti. Etsin vaihtoehtoista tuotetta. Tuotteille tehdään Suomessa "elinkaari" ja niiden nimiä vaihdellaan, hintakaaren loppupäässä on kallista - ellei satu halpenemaan. Osa tehdään huonommaksi tahallaan.
Kahvi. Siitä en luovu maksoi mitä maksoi. Ja kunnollinen kahvi!
parodontax hammastahna, se on yksi niistä harvoista tahnoista joita suuni sietää eikä riko ikeniäni tai kieltä kuten monet muut tahnat tekevät, pari muutakin tahnaa sopivat just ja just mutta padodontax on niistä paras joten sitä ostaisin yhä vaikka tuplaantuisi hinta
Pörssisähkö.
T. Pörssisähkön hinnan hullu kyttääjä
Valitettavasti tupakka. Onhan tää hinnannousu jo koettukin ja jatkuu vaan. Olen niin pahasti addiktoitunut, etten lukuisista yrityksistä huolimatta ole päässyt eroon. Saan fyysisiä vieroitusoireita ilman nikotiinia, siis sellaisia niinku jokin kovempikin huumausaine ois kyseessä.
Pakon edessä olisi luovuttava kaikesta jos vaan ei riitä rahat.