Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hvetti. Helenilta tulee rästimaksu 1,5 vuodelta koska heidän sähkömittarinsa mitannu väärin.. Ja rahat loppu

Vierailija
02.10.2024 |

Miksi mulle aina käy näin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet?

Vierailija
2/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet paska ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tällaisessa tapauksessa sopia varmasti maksujärjestelystä.

Vierailija
4/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pitää paikkaansa? Siirtomaksut peritään, jotta mm sähkömittarit on kunnossa. Olet maksanut siitä palvelusta niin miten voivat mokansa periä sinulta?

Vierailija
5/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuna on kuitenkin se että sinä olet saanut käyttämäsi sähkön velaksi ja nyt on velanmaksun hetki. 🙂 Mieti asiaa niin, että olet kuitenkin tuon sähkön ihan itse kuluttanut. Silloin ei harmita enää yhtään.

Vierailija
6/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 700 e tasausvesilasku. Sain pudotettua 300,n. Kuulemma joskus ne mittarit eivät toimi, voivat lähteä vähentämäänkin. Olkaapa tarkkana. 

Vierailija
7/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohtuna on kuitenkin se että sinä olet saanut käyttämäsi sähkön velaksi ja nyt on velanmaksun hetki. 🙂 Mieti asiaa niin, että olet kuitenkin tuon sähkön ihan itse kuluttanut. Silloin ei harmita enää yhtään.

Itse ainakin olen tarkempi mm uunin lämmityksestä, kun sähkön hinta nousi enkä esim lämmittele uunia noin vain vaikka tekisi illalla mieli jotain uunissa iltapalaksi paistella.  Jos laskut on pieniä niin harvoin silloin säästelee. Ikävä homma, jos Ap joutuu satasia makseleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä