Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjäisitte Naked Attractionissa?

Vierailija
01.10.2024 |

Huom! Ei tarvitse pohtia sitä menisittekö oikeasti mukaan moiseen sirkukseen kaiken kansan naurettavaksi, vaan sitä miten periaatteessa uskoisitte pärjäävänne kyseisessä konseptissa.

Omasta puolestani voin sanoa, että uskoakseni näytän paremmalta puettuna kuin nakke nakuttajana. Menestys jäisi varmaan piippuun turhan pienten lihasten ja vaatimattoman hepin vuoksi. Rasvaa on varmaan ikäisekseni siedettävä määrä.

M40

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään tosi-tv:een en lähtisi, en tuohonkaan, vaikka alastomuus ei minulle ole mikään ongelma ja pystyn pitämään stondiksenkin kurissa. Mut ei >190 cm/120 kg keski-ikäisellä iskäkropalla ilman tatskoja ja isoa habaa tuolla varmaan pärjäisi, kuten ei myöskään ujona jännittäjänä.

M46

Vierailija
22/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Naked Attractionia koska palvon vulvaa. 

t. Mies

Mitäs siitä palvomisesta saa? Kuunteleeko rukouksiasi?

Siitä saa erektion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonosti, minulla on tosi pieni penis ja kun jännittää tai ahdistaa, vetäytyy melkein näkymättömäksi.

Vierailija
24/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huonosti, minulla on tosi pieni penis ja kun jännittää tai ahdistaa, vetäytyy melkein näkymättömäksi.

Kiva klitoris siis sinulla.

Vierailija
25/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin hyvin. Ikää 45, hieman harmaata sivuilla.  Pituutta 175cm ja painoa 105 kg. On läskiä, mutta on lihastakin tahkottu ja erityisesti jalat on vahvat ja hartiat leveät. Munan koko vaihtelee paljon levossa. Välillä on 5cm ja välillä 15cm. Seisokissa 19cm. Naamalta ihan perustarvis, ei karvoja, silmiä kehuttu ja yleisolemukselta iloinen ja itsevarma.

Usein vain tässä formaatissa nuo hoikat/treenatut ja isolla lepokoolla varustetut ovat ne finalistit vaikka ei sillä kuulemma naisille ole väliä ;) Kummasti ensimmäisellä kierroksella järjestäen putoaa kaikkein isomahaisin ja/tai pieni munaisin mies.

Vierailija
26/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin säädytön ohjelma. En menisi ohjelmaan, kun on sentään paljonkin merkitystä omalla maineella ja kunnialla. Jotain rajaa näihin nyky maijojen ja mattien sairaisiin touhuihin. Vaikka vartaloni olisi kuinka kaunis, en menisi itseäni paljastelemaan julkisesti. Sukulaisiakin pitäisi ajatella ja kavereita. Mutta rahan alttarille uhrataan nykyään ihan kaikki. 

Vierailija
27/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai erikoista hiuskuontaloa. Olen aika tavallinen perheenisä, joka liikkuu aktiivisesti (sen mitä perhe-elämä mahdollistaa). En ole lihaksikas, mutten kovin tulevakaan tai kuiva orava. Vehkeen koko on levossa mielestäni ok, mutta eipä se siitä juurikaan kokoa kasva. Ääni ja käytöstavat normaalit, joskus jopa saanut positiivista palautetta. 

Kuitenkin jos moiseen ohjelmaan päätyisin, niin tuskin tulisin valituksi. Liian tavallinen olen ja kyllähän tuossa ohjelmassa pitäisi varmasti tatskoja tai muuta erikoista olla. 

En kuitenkaan iki kuuna päivänä tuohon ohjelmaan hakeutuisi.

Vierailija
28/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma jättimuna. Useampi yövieraiden rouva on "vahingossa" eksynyt suihkutiloihin, kun olen itse ollut siellä aamulla bileiden jälkeen suihkussa. Sillä perusteella voisin pärjätä, mutta muut asiat siinä ratkaisee sen valinnan. Onko leimoja, jalkojen muoto, karvat, hartialinjan ja lantio- sopusuhtaisuus. Kun on tällainen istumatyötä tekevä juoppo, niin mahtikulli ei liene ratkaisevassa asemassa.

Vierailija
29/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuulemma jättimuna. Useampi yövieraiden rouva on "vahingossa" eksynyt suihkutiloihin, kun olen itse ollut siellä aamulla bileiden jälkeen suihkussa. Sillä perusteella voisin pärjätä, mutta muut asiat siinä ratkaisee sen valinnan. Onko leimoja, jalkojen muoto, karvat, hartialinjan ja lantio- sopusuhtaisuus. Kun on tällainen istumatyötä tekevä juoppo, niin mahtikulli ei liene ratkaisevassa asemassa.

Väärin, se mahtikulli antaa paljon muita hiukan "nekatiivisia" asioita anteeksi, ainoa on toi juoppo, mikä voi olla paha miinus. Tämä oli tällaisen reilu 30v naisen mielipide.

Vierailija
30/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu on löysänä pieni, kroppa on kyllä lihaksikas urheilijan kroppa(entinen painija). Eli en pärjäisi, liian hyvä kroppa ja pieni kalu estäisi. Kovana on kyllö keskikokoa isompi, mutta sitähän ei tuolla ei näe.

Vierailija
31/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu on löysänä pieni, kroppa on kyllä lihaksikas urheilijan kroppa(entinen painija). Eli en pärjäisi, liian hyvä kroppa ja pieni kalu estäisi. Kovana on kyllö keskikokoa isompi, mutta sitähän ei tuolla ei näe.

Mikä tuo visiosi on siitä, että lihaksikas vartalo olisi jotenkin negatiivinen asia?

Vierailija
32/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisitte ,olen katsonut varmaan sata jaksoa ulkomaalaisia vastaavaa ja ole yrittänyt veikata kuka milloinkin valitaan.Osumat sadasta noin kymmenen meni oikein joten kyselet turhaa.Ei se komein..kaunein  ja timmein ole välttämättä valinta.Joten en todellakaan tiedä miten mulle kävisi ja kuka siinä vaiheessa olisi vastapeluri..joka valitsee.Se on pitkälti lottoa.

Kun valitsijana on nainen, ja lopussa hän valitsee kahdesta miehestä treffikumppania, niin 80- 90% todennäköisyydellä hän valitsee pidemmän. Lyhyempi vain silloin kun on lihaksikkaampi, miellyttävämpi kasvoiltaan tai useimmiten molempia näistä. 8-9 kertaa kymmenestä valitsee pidemmän. Katsokaa itse jos ette usko. Naisen itsensä mittaiset tai jopa lyhyemmät karsiutuu jo ennen tätä vaihetta.

Vastaavasti mies valitsijana suosii selkeää feminiinistä sukupuolileimaa. Sopusuhtainen, feminiini vartalo, terhakat tissit, kauniit kasvot.

Stereotypiat siitä mikä miestä/ naista miellyttää vastakkaisessa sukupuolessa eivät suinkaan ole syntyneet tyhjästä.

Vierailija
33/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo visiosi on siitä, että lihaksikas vartalo olisi jotenkin negatiivinen asia?

Kummaa kyllä se on ollut normaalivartaloisille naisille välillä ongelma. Tuntevat kuulemmat huonommuutta ja urheilullinen elämäntapani saa nämä ahdistuneeksi kun itsekin pitäisi sitten. En ymmärrä kyllä, en todellakaan arvostele naisia näiden kropan takia.

Vierailija
34/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsijana olisi sirojen naisvartaloiden ystävä niin sellaisten sarjassa saattaisin menestyä hyvinkin. Hyvin hoikka, keskipitkä, pikkuiset terhakat rinnat, kivat nännit, kapea vyötärö johon verraten leveä lantio, pieni mutta pyöreä pylly.

Uhkeampia naisellisia muotoja arvostava varmaan tiputtaisi minut heti. 

Vierailija
35/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsijana olisi sirojen naisvartaloiden ystävä niin sellaisten sarjassa saattaisin menestyä hyvinkin. Hyvin hoikka, keskipitkä, pikkuiset terhakat rinnat, kivat nännit, kapea vyötärö johon verraten leveä lantio, pieni mutta pyöreä pylly.

Uhkeampia naisellisia muotoja arvostava varmaan tiputtaisi minut heti. 

Millainen vulva sinulla on? Näkyvätkö sisemmät häpyhuulet seistessäsi?

Naked Attractiosissa on animoitu osio juuri tuosta, joidenkin miesten arvostamasta yksityiskohdasta.

Vierailija
36/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin työpaikalla naurun aihe.

Juontaja varmaan pysähtyisi ihan kotvaksi naisparin kanssa keskustelemaan pienestä pipulistani. Tuollaisessa jännityksessä se vielä kutistuisi entisestään. Koita siinä nyt sitten olla miestä.

Vierailija
37/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juontaja varmaan pysähtyisi ihan kotvaksi naisparin kanssa keskustelemaan pienestä pipulistani. Tuollaisessa jännityksessä se vielä kutistuisi entisestään. Koita siinä nyt sitten olla miestä.

Meinaatko että erityistason seksuaaliterapeutti näkee sinun pienessä kullissa paljonkin keskustelemisen aihetta? Mistä olet saanut sen käsityksen että miltään osin kiinnostaisit ketään?

Vierailija
38/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hoikkana 67kg olisi saattanut pärjätä. Kohtuu urheilullinen ja harteikas, taviksen näköinen ja miinuksena vajaa 170cm pituus. Toisaalta kaluni näyttänyt suhteettomalta kroppaan nähden, kun nuorempana lepomitta 16-17cm ainakin, jos naisia lähellä. Joten nainen olisi joutunut  punnitsemaan jomman kumman pituuden mukaan.

Vierailija
39/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on velttona aika iso, 16cm käytännössä aina. Hassuinta(ja karuinta) onkin että seisokissa koko on oikeastaan se miltei sama, eli 17. Paksuuskaan muuta, ei ole kovanakaan kuin 12.5. Joskus itseäni sanottiin isomunaksi ym ym, kun pelasin jalkapalloa vuosikaudet. Mahtoi muuten olla naisille pettymys, jos koon takia olisi ollut kanssani, ja sieltä löytyykin keskikokoinen kalu. 

Vierailija
40/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että erityistason seksuaaliterapeutti näkee sinun pienessä kullissa paljonkin keskustelemisen aihetta? Mistä olet saanut sen käsityksen että miltään osin kiinnostaisit ketään?

-Kuvailee 'erityistason seksuaaliterapeuttia' antaen ymmärtää, että tietää jotain terapiasta

-Halveeraa ja väheksyy harmitonta ihmistä netissä kosmeettisen ominaisuuden perusteella

Kiitos emeritus-desantti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän