Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjäisitte Naked Attractionissa?

Vierailija
01.10.2024 |

Huom! Ei tarvitse pohtia sitä menisittekö oikeasti mukaan moiseen sirkukseen kaiken kansan naurettavaksi, vaan sitä miten periaatteessa uskoisitte pärjäävänne kyseisessä konseptissa.

Omasta puolestani voin sanoa, että uskoakseni näytän paremmalta puettuna kuin nakke nakuttajana. Menestys jäisi varmaan piippuun turhan pienten lihasten ja vaatimattoman hepin vuoksi. Rasvaa on varmaan ikäisekseni siedettävä määrä.

M40

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi, on velttona niin pieni pippeli, velttona ehkä 6 senttiä, mutta grover, seisokissa n. 16 senttiä.

Vierailija
2/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hyvin, minulla on kaunis vyötärö ja lantion kaaret, täyteläiset käteen sopivat rinnat, sirot kädet ja nilkat. Pitkät, tummat hiukset. 

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan en kelpaisi rinta ja selkäkarvojen johdosta tai sitten pärjäsin juuri niiden johdosta.

Vierailija
4/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti hyvin, minulla on kaunis vyötärö ja lantion kaaret, täyteläiset käteen sopivat rinnat, sirot kädet ja nilkat. Pitkät, tummat hiukset. 

N47

Ei hullumpaa! Mites naamataulu?

Vierailija
5/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Kestoseisokki on vaivannut koko elämän, kun on alastoman naisen nähnyt.

Vierailija
6/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Kaunis hymy saanut kehuja, sirot piirteet. 

Vierailija
7/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan en kelpaisi rinta ja selkäkarvojen johdosta tai sitten pärjäsin juuri niiden johdosta.

Mitä? Onko tämäkin nykyään joku potentiaalinen ongelma? Ei tulisi mieleenkään eturyijyä ajella. Selässä ei onneksi hirveästi tukka kasva.

Vierailija
8/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Kaunis hymy saanut kehuja, sirot piirteet. 

Voittava arpa! Onnekas kakkiainen...

Vierailija
9/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jaksossa oli siis niin karmeet  silarit etteb ole nhnyt ikinä! Sama kuin olis potkupallt työnnetty tiesseihin, Epäluonnollisemmat iskinä missään.

Vierailija
10/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitte ,olen katsonut varmaan sata jaksoa ulkomaalaisia vastaavaa ja ole yrittänyt veikata kuka milloinkin valitaan.Osumat sadasta noin kymmenen meni oikein joten kyselet turhaa.Ei se komein..kaunein  ja timmein ole välttämättä valinta.Joten en todellakaan tiedä miten mulle kävisi ja kuka siinä vaiheessa olisi vastapeluri..joka valitsee.Se on pitkälti lottoa.

Vierailija
11/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisitte ,olen katsonut varmaan sata jaksoa ulkomaalaisia vastaavaa ja ole yrittänyt veikata kuka milloinkin valitaan.Osumat sadasta noin kymmenen meni oikein joten kyselet turhaa.Ei se komein..kaunein  ja timmein ole välttämättä valinta.Joten en todellakaan tiedä miten mulle kävisi ja kuka siinä vaiheessa olisi vastapeluri..joka valitsee.Se on pitkälti lottoa.

Mielenkiintoista. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, kunhan leikkimielellä kyselen. Voihan sitä jonkinlaisen oman arvion antaa, vaikkei tietysti pysty toisten pään sisälle menemään.

Vierailija
12/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Onko tämäkin nykyään joku potentiaalinen ongelma? Ei tulisi mieleenkään eturyijyä ajella. Selässä ei onneksi hirveästi tukka kasva.

Hyvä, ettei eräs nainen lähtenyt ovet paukkuen kun hän piti epätodellsiena, että miten minä voin olla oikeasti kaljuuntunut (myönsi kyllä, että olemn onnistunut pitämään kaljun pääni siistissä kunnossa vaikka en olekaan halunnut ajaa päätäni aivan kaljuksi kun olen saanut kuulla näyttväni siten niin teurastajalta kuin uusnatsilta)  mutta omata kaljuuntuvasta päästäni huolimatta hyvin tuuheat rintakarvat ja karvoja selänpuolellakin verraten paljon.(..)  - Hän oli odottanut ja kuvitellut minun olevan aivan posliini, joka taas minusta tuntui oudolta. 

Vierailija
13/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ettei eräs nainen lähtenyt ovet paukkuen kun hän piti epätodellsiena, että miten minä voin olla oikeasti kaljuuntunut (myönsi kyllä, että olemn onnistunut pitämään kaljun pääni siistissä kunnossa vaikka en olekaan halunnut ajaa päätäni aivan kaljuksi kun olen saanut kuulla näyttväni siten niin teurastajalta kuin uusnatsilta)  mutta omata kaljuuntuvasta päästäni huolimatta hyvin tuuheat rintakarvat ja karvoja selänpuolellakin verraten paljon.(..)  - Hän oli odottanut ja kuvitellut minun olevan aivan posliini, joka taas minusta tuntui oudolta. 

Myönnettäköön, että olen maalaistollo, mutta minulle tämä on taas ihan tajunnanräjäyttävää uutisvirtaa. 

Vierailija
14/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm, 112kg iskäkroppa manboobseilla. Lihaksia on jonkin verran, varsinkin hartioissa ja käsivarsissa, mutta kokonaisuus melko löysä, muna näkyy kuitenkin helposti ilman peiliä, joten pötsiä ei ole. Vitjapallit, meisseli löysänä n.10cm jos ei liian kylmä, kasvaa vasta käytössä. Ei tatuointeja/lävistyksiä.

Jonkin verran olen eri maiden versioita katsonut ja kaikenlaisia kokonaisuuksia niissä on valittu, joten kauneus/komeus on katsojan silmässä ja tuohon ohjelmaan lähteneet eivät katso ihmistä ihan samalla silmällä, kuin itse niitä naisvartaloita katson ja valitsisin.

Saattaisin tippua ekana tai päästä treffeille. Sattuman kauppaa, kuten elämä on.

Vierailija
15/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Naked Attractionia koska palvon vulvaa. 

t. Mies

Vierailija
16/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Naked Attractionia koska palvon vulvaa. 

t. Mies

Mitäs siitä palvomisesta saa? Kuunteleeko rukouksiasi?

Vierailija
17/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, kunhan leikkimielellä kyselen. Voihan sitä jonkinlaisen oman arvion antaa, vaikkei tietysti pysty toisten pään sisälle menemää

OK tajusin poittisi ,siis peli jatkukoon,onhan tämä vähän sellainen huumorijuttu,mutta jotkut voi löytää ihan tulevan kumppanin,itse en uskaltaisi lähteä kyseiseen ohjelmaan.

Vierailija
18/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, kunhan leikkimielellä kyselen. Voihan sitä jonkinlaisen oman arvion antaa, vaikkei tietysti pysty toisten pään sisälle menemää

OK tajusin poittisi ,siis peli jatkukoon,onhan tämä vähän sellainen huumorijuttu,mutta jotkut voi löytää ihan tulevan kumppanin,itse en uskaltaisi lähteä kyseiseen ohjelmaan.

En minäkään oikeasti uskaltaisi mennä alasti televisioon seisoskelemaan. Enkä kyllä uskaltaisi tuollaiseen paritukseen osallistua vaikka se toteutettaisiin suljettujen ovien takana ilman tallennuslaitteita.

Hieman olen kateellinen ihmisille, jotka ovat valmiita tarttumaan elämän härkää palleista ja osallistumaan hullutukseen.

Toisaalta tuntuu taas siltä, että jotkut ovat valmiita mihin vain saadakseen varttinsa valokeilassa.

Molemmat ajatukset löhöävät sulassa sovussa pienessä mielessäni.

Vierailija
19/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Mulla on velttona aika iso.

M44

Vierailija
20/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää millainen maku juuri senkertaisella valitsijalla olisi, joten enpä tiiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan