Mahtuuko teidän saunan lauteiden alle nauttimaan halpaa valkkaria ja suklaa konvehteja?
Meillä kyllä mahtuu, mutta ei se kovin miellyttävää ole.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
ei. siellä on iso lämminvesivaraaja. huonosti eristetty vm -93. taitaa olla vanhentunut keksintö.
Älytöntä!
Treffi-ideoita inflaation keskelle?? :D
Mahtuu mutta miksi mä sinne menisin?
Mahtuu useampikin. En vaan keksi miks pitäisi kun lauteiden päältä näkee näytön paremmin ja kajarit on sijotettu niin että surround toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu mutta miksi mä sinne menisin?
No jos vaikka idoli tai joku julkkis on viettänyt aikaa lauteiden alla, niin kyllä se saattaa alkaa trendamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu laitatteko laukan naulaan ennen lauteiden alle menoa?
Vielä tärkeämpi kysymys: Onko käsiase viety asianmukaiseen säilöön?
Mahtuu ja on pidetty useammat juhlat lauteiden alla. Viimeksi, kun oli häätilaisuus ja paljon vieraita.
Meillä lauteiden alustaa käytetään varastona, ei sinne enää mitään mahdu.
Vain kalleimpia viinejä, lentää niska/perse -otteella ulos jos yrittää lipitellä jotain 30 € kuraa.
Ei. Lauteiden alunen on seinän takana lapsen lelukaappina.
Mahtuu mutta miksi ihmeessä sinne alle pitää mennä jotain valkkaria ja suklaata nauttimaan?
Ei mutta mulla on pesuhuoneessa piilo viinapullolle josta käyn saunassa naukkailemassa.
Lauteilla on mukavampi kuin siellä alla, joten en mene vaikka mahtuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu laitatteko laukan naulaan ennen lauteiden alle menoa?
Laitan. Laukussa leipää ja piimää vaan
Miksi kukaan muuttaa niin pieneen asuntoon, jossa tilanpuutteen takia pitää oleille lauteiden alla?
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu mutta miksi ihmeessä sinne alle pitää mennä jotain valkkaria ja suklaata nauttimaan?
Uusissa miniasunnoissa ei ole muualla tilaa?
Sinne on hyvä vetäytyä kun tarvii hieman omaa aikaa.
Olen kuullut, että tuo voi olla hyvä tapa tasata paineita. Jotkut saavat turvaa pimeistä paikoista ja viinistä.
ei. siellä on iso lämminvesivaraaja. huonosti eristetty vm -93. taitaa olla vanhentunut keksintö.