Mahtuuko teidän saunan lauteiden alle nauttimaan halpaa valkkaria ja suklaa konvehteja?
Meillä kyllä mahtuu, mutta ei se kovin miellyttävää ole.
Kommentit (116)
Olen sisustanut lauteiden alustan itselleni miesluolaksi. Kutsuisin muuten mukaan, mutta se on kahdelle kovin ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu. Mitä nyt tehdään?
Siivouskaappiin?
Valitettavasti siellä on lämminvesivaraaja ja ahdasta tulee, jos painosi on yli 30kg...
Se on Klonkun paikka eikä mitään viininlipitystä varten.
Löysin Bauhausista tämmöisen ihanan hyllyn. Pientä luxusta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olette välttäneet persehien tihkumisen lauteiden alle?
Olen ripustanut sellaisen hamam-pyyhkeen katokseksi, luo kivasti lisää tunnelmaa.
Ei kuulu mitkään hamampyyhkeet Suomalaiseen saunaan.
Mahtuisi kyllä ja saunaklonkkua varten siellä on juomatelinekin
Meille mahtuu jos ei se haittaa että siellä asuu jo vuokralla m***uperhe.
Tuutko meille saunaan? Kysymys sai ihan uuden merkityksen!
Onko kukaan laittanut mitään mattoa tms? Kaakelit on melko kylmiä, jos saunaa ei ole lämmitetty!
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laittanut mitään mattoa tms? Kaakelit on melko kylmiä, jos saunaa ei ole lämmitetty!
Ehkä kuitenkin parempi ilman mattoa, jos sattuu pääseen kakka tai pissa lattialle.
Kohta lapset nukkumaan ja valkkari kylmässä, ihana päästä jälkilämpöön pimeään ihan omassa rauhassa.
Ei, koska kissojen hiekkalaatikot ovat siellä.
Mahtuisi, mutta siellä asuu jo Sauna-Klonkku
Sopu sijaa antaa. Koko konkkaronkka kyytipoikineen vetämään sikeitä kuuppa sievoisessa flänägänissä kun heikoimmat on tippuneet kelkasta jo ehtoollismaljoja kilistellessä. Raavaat miehet sen sijaan varaavat paikkansa yläparvelta joka pyhitetty olkoon ja tinttaavat kaksinkäsin tujua tenttua siinä missä heikkohermoiset tokaisevat: hyi hlvetti että on hyvää. Tällainen mielistely kostautuu kun totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska kissojen hiekkalaatikot ovat siellä.
Yäk.
Voihan hitto. Tästä ketjusta sain idean kokeilla miten siellä lauteiden alla viihtyy. Hyvin viihty tuli nukuttua yö siellä ja nyt on pää vähän kipeenä. No ensi kerralla viiniä vähän vähemmän.
Tällainen merkki on luotu ihan meille
https://www.varusteleka.fi/pictures/thumbs500a/5766063a1c30b0e2b5.jpg
Mikäs sen mukavampaa kun minä siinä samalla loikoilen lauteilla hikoillen kuin sika.
Löytyykö sopivaa oksan reikää tapille?