Pissaatteko te järveen uidessa tai uimahallissa altaaseen?
Kommentit (16)
En mä enää aikuisena ole niin tehnyt. En edes luonnon vesissä.
Pissaan kyykkypisut altaan viereen. Kakkikset teen järveen.
N37
Virtsa sisältää typen lisäksi fosforia, ja levät tarvitsevat näitä molempia kasvaakseen.
Jaa tämä selittääkin miksi uimapaikat on kovasti levän peitossa.
No en pissaa, ei ole pissattanut uidessa, enkä tietenkään altaasen pissaisi
Uimarannalla olen kiinnittänyt huomiota miten naiset juovat paljon mutta kukaan ei käy huussissa.
En ulosta myöskään ruokapöydälle. Miksi pitää kysellä tyhmiä?
Jos minun pitää peseytyä, en sotke itseäni eritteilläni.
Joku pissaa. Tutkimusten mukaan uimahallin altaassa on keskimäärin n. 60 litraa pissaa.
me pissata ja kaaka se uimala aina koko perheessa
Järvessä joskus, jos olen yksin uimassa. Ei tulisi mieleenkää pissata silloin, kun joku sukeltelee ihan vieressä.
Ap. Mitä teet näillä tuntemattomien poissa tiedoilla??? Ja jotkut moukat viitsii vastata. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla olen kiinnittänyt huomiota miten naiset juovat paljon mutta kukaan ei käy huussissa.
Kusikyylä raportoi.. 🤭
En milloinkaan. Käyn ennen uimista vessassa ja tarvittaessa jälkeenpäin.
Jotkut viihtyy rannalla tunteja, miten hoitavat tarvittaessa, jos vessa puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn ainakin pidätellä kotiin asti. Tunnin tai pari yleensä siellä rannalla oon. Harvemmin käyn edes uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun hikoilee tarpeeksi, pissaamisen tarvetta ei juurikaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Joku pissaa. Tutkimusten mukaan uimahallin altaassa on keskimäärin n. 60 litraa pissaa.
Aika paljon siellä käy pieniä lapsia ja vanhuksia, he eivät välttämättä pysty paljon vaikuttaa itse rakon toimintaan.
Uima-altaaseen pissaan. Altaan reunalta.