Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko hittimittaria 80-luvulla?

Vierailija
01.10.2024 |

Sehän näytti videoita ja sitten alueraadit raatasi videoita? Juontajia en enää muista? Ehkä Hector tai Alatalo, Firman?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Hinttimittari oli hyvä ohjelma. 

Vierailija
2/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ohjelma ärsytti minua melko paljon. Minulla oli koko ajan tunne, että jatkoon pääsijä tai voittaja (en enää muista ohjelman ideaa, vain sen että raateja oli ja biisejä soitettiin) on etukäteen päätetty eikä raadeilla oikeasti ole mitään merkitystä. Se tuntui jotenkin typerältä ohjelmalta, ja ainoa syy seurata sitä oli se, että joskus saattoi kuulla jonkin hyvän kappaleen.

Vierailija
4/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietty. Musiikkivideot nauhoitin videoille. Minulla oli monta kolmen tunnin musavideokasettia.

Vierailija
5/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vähän.Timo ta oli alkuun sitten tuli Mikko Alatalo juontajaksi. Jaksoja voi katsoa areenasta 

Vierailija
6/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin. Hinttimittari oli hyvä ohjelma. 

Minäkin olin homo 80-luvulla ja katsoin samaa ohjelmaa. Oli se vaikeaa pysyä kaapissa silloin...

Vierailija
7/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin katsottiin, mitä näytettiin, eikä naristu joutavia.

Vierailija
8/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kitistään jostain raatien kökköisyydestä, kun oikeasti ihmeellisintä ohjelmassa oli, että näki aitoja hittimusiikin musiikkivideoita televisiossa. Silloin niitä ei juuri näytetty.

Vierailija
9/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muistan ikuisesti esimerkiksi Nick Kershawin The Riddle -videon.

Vierailija
10/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut koska se oli radio-ohjelma.Kuuntelin vaan.

Vierailija
11/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittimittari oli tv-ohjelma.

Vierailija
12/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kitistään jostain raatien kökköisyydestä, kun oikeasti ihmeellisintä ohjelmassa oli, että näki aitoja hittimusiikin musiikkivideoita televisiossa. Silloin niitä ei juuri näytetty.

Näin. Oli Hittimittari ja Levyraati. Näissä kahdessa näytettiin musiikkivideoita maaseudulla.

Vierailija
13/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen tuli katsottua saksalais-italialainen musiikki visailuohjelma tutti frutti

Vierailija
14/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli katsottua, ja aina vi tutti kun Queeniä ei soitettu, Queen oli kuitenkin 1980 luvun suurin bändi, mutta ehkä sitä ei uskallettu ottaa, pari kertaa oli levyraadissa, ja voitti molemmilla kertaa. Mutta kriitikot kuten Freeman vihasi Queeniä.

Vierailija
15/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli katsottua, ja aina vi tutti kun Queeniä ei soitettu, Queen oli kuitenkin 1980 luvun suurin bändi, mutta ehkä sitä ei uskallettu ottaa, pari kertaa oli levyraadissa, ja voitti molemmilla kertaa. Mutta kriitikot kuten Freeman vihasi Queeniä.

Milloin Freeman on kriitikkona ollut?

Vierailija
16/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyttemmin lukenut, että Queenin musiikkivideo I Want to Break Free oli esityskiellossa BBC:llä, mutta niin vain tuota videota näytettiin täällä meillä keväällä 1984.

Kyllä minä muistan sen.

Vierailija
17/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö kellään Sky Channel?

Vierailija
18/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan hitit tuli Suomeen vielä viikkojen viiveellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän