Toukokuisten keskiviikon vilkkaat!
Kommentit (23)
[color=crimson]Ja Hyvää Ystävänpäisää!!![/color]
Ekana kiitos sille joka eilen laittoi linkin noihin väreihin. Itselläni on ollut tiedossa vain muutaman värin " koodi" joten nyt pääsen kokeilemaan kaikkia! (Jos nyt edes onnistun...=)
Varjokas eilen kauhisteli sitä välilihan leikkaamista... Hurjaltahan se tuntuu kun sitä ajattelee, mutta voin vannoa, ettei sitä todellakaan siinä synnytyksen " tiimellyksessä" huomaa kun leikataan. Meillä mies kyllä järkyttyi jonkun verran, kun ilmeisesti hiukan näki mitä tapahtui (vaikka olin kieltänyt katsomasta LAINKAAN mun alapäähän synnytyksen aikana!!!) Ongelmia ei ollut paranemisenkaan kanssa. Heti pystyi istumaan ja kävelemäänkin suht normaalisti...Joten ei paniikkia! =)
Mulla on huomenna neuvola ja aion ottaa puheeksi tämän pelkoni liian nopeasta synnytyksestä. Katsotaan mitä mieltä täti asiasta on...
Jotain kommentoitavaakin oli, muttei just nyt tuu mieleen.. Pitäis mennä herättelemään neitiä päikyiltä! On nukkunut jo ihan liian kauan!
[color=coral2]-Alpukka rv28+3 & " Pinsku" 1v5kk
Niin innoissani taisin olla noista väreistä että kirjoitinkin mitä sattuu... Eli tietenkin Hyvää Ystävänpäivää!!! =)
Viime yö meni levottomasti, kun poikasella alkoi nenä valumaan eikä meinannut saada nukuttua. Toivottavasti ei tule kipeäksi juuri kun hiihtolomakin on edessä ja sunnuntaina pitäisi lähteä Himokselle laskettelemaan. Minä ja poikanen emme tietenkään laskettele, mutta pulkkailla voisimme mieluummin kuin olla koko ajan sisällä mökissä.
Mulla on kanssa mustia aukkoja kaikissa synnytyksissä, ajantaju varsinkin tuntuu aina katoavan. Onneksi saa kuitenkin synnytyskertomuksen itselleen, niin voi siitä ja miehen kertomuksesta jälkeenpäin saada jonkinlaisen kuvan tapahtumista:) Mä myös jossain vaiheessa käperryn itseeni, enkä halua että muhun esim. kosketaan (ensin mies mielellään kyllä saa hieroa), enkä sitten myöskään osaa kunnolla rentoutua, ehkäpä pystyisin rentoutumaan spinaalipuudutuksen avulla. Ekassa synnytyksessä sain epiduraalin ja lähes nukuin sen avustuksella aina ponnistushetkeen saakka.
Tsemppiä kaikille jotka vielä painivat opiskelujen ja töiden parissa! Itsestä tuntuu, ettei kyllä jaksais:( Ihmettelinkin tässä eilen, miten taas niin väsyttää, kunnes huomasin, etten ole ottanut rautalääkkeitä varmaan viikkoon. Miten ton pystyis muistamaan?
Nyt on väistyttävä, tytär tarvitsee tietokonetta johonkin koulutehtäväänsä.
Kolmeplusyks ja 29 (wau, kohta jo 30)