Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
10781/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20118513

Tulin, näin, valloitin Välke asettui uuteen kotiinsa itsevarmalla tyylillään

Koti tehtiin pennulle turvalliseksi ja hankittiin sinne tärkeimpiä koiratarvikkeita. Tosin aitaus käytiin vaihtamassa korkeampaan vielä viime metreillä 60 cm korkeuden epäiltiin olevan liian matala mustaharmaalle merle-pennulle. Kaikua odotti uudessa kodissa myös ikioma Vaakku!

🥰💞💖💝

😁Korjeushyppymestarille piti vaihtaa korkeampi aitaus 😁

- Aika reteesti se otti luun suuhun ja kellahti Gleen petiin sitä syömään, Glee katsoi sivusta vähän järkyttyneenä, omistaja kuvaa koirien kohtaamista.

😁💖

Vierailija
10782/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välkkeellä vasen silmä sininen ja oikea ruskea! Näkyy tossa ylen uusimman artikkelin kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10783/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nessastahan oli ihanat videot missä se riehui lelujen kanssa tietenkin vapaana ja oli vauvan kanssa yhdessä. Nyt pois nuo höpökauhistelut. Pentuhan nukkuu vielä paljon ja silloin on hyvä että sillä on turvallinen paikka siihen.

Joo ihanat videot olikin

Mistä nuo videot löytyy?

Vierailija
10784/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välke/Kaiku sai oman Vaakun 😅

Vierailija
10785/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nessastahan oli ihanat videot missä se riehui lelujen kanssa tietenkin vapaana ja oli vauvan kanssa yhdessä. Nyt pois nuo höpökauhistelut. Pentuhan nukkuu vielä paljon ja silloin on hyvä että sillä on turvallinen paikka siihen.

Joo ihanat videot olikin

Mistä nuo videot löytyy?

Insta

Vierailija
10786/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pieni toive 🙏 Voitaisiinko täällä keskustella pentuliven nimillä? Menee muuten muksut sekaisin just kun opin niiden työnimet. Ihan vaan tässä kaverin (no joo minä) puolesta kyselen. 

Vierailija
10787/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen pieni toive 🙏 Voitaisiinko täällä keskustella pentuliven nimillä? Menee muuten muksut sekaisin just kun opin niiden työnimet. Ihan vaan tässä kaverin (no joo minä) puolesta kyselen. 

Joo varmaan ihan voi.

Nää muistan nyt minä

Kulo/ Nessa

Välke/ Kaiku

Kipinä/ Martta

Tuike/ Kajo

Tähti/ Shakki

Hämy/Valo

Pilke/Pilke

Säde/Säde ?

Eli Salamaa ei taideta tietää ja Rusko unohtui

Korjatkoon joku jos meni pieleen.

Vierailija
10788/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välkkeellä vasen silmä sininen ja oikea ruskea! Näkyy tossa ylen uusimman artikkelin kuvassa.

Mulle oli uusi asia, että bortsuillakin voi olla siniset silmät. Muistaaksni Kipinälläkin on siniset silmät. Olen tähän asti kuvitellut, että koirista vain huskyilla voi olla siniset silmät..

Vierailija
10789/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusko oli Sitka

Vierailija
10790/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi aikuisena tullut kissa oli jotainihanhirveenhienoo -nimeltään, mutta meillä siitä tuli Putte 😂 Valkoinen pullukka. 

Vierailija
10791/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi kaikki on saaneet ihanat kodit. Sen verran olen nyt vakoillut kun sieltä hovineidon instasta on suorat linkit laitettu pentujen omistajien tileille. Niin kaikilla on paljon kuvia luonnosta, koirista ja koirista luonnossa sekä harrastamassa. Aktiivisia koiraperheitä kaikki näyttää olevan.

Vierailija
10792/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö siis tänään uuteen kotiinsa Tuike ja huomenna(?) Salama? Mitähän se Salaman tuleva omistaja on mahtanut miettiä silloin, kun Loimulassa epäiltiin, että Salamalla olisi kehityksessä / silmissä jotain häikkää.. On mahtanut olla huolissaan. Onneksi osoittautui, ettei mitään kummempaa ollutkaan, vaan Salama ehkä vaan kehittyi vähän hitaanpaan tahtiin kuin ne muut. Samahan se on ihmislapsillakin, että kehittyvät hyvinkin eri tahtiin, varsinkin pojat, eikä siinä ole kyse mistään sen kummemmasta.

Vierailija
10793/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama 💖💖💖💖💖💖 

Vierailija
10794/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hieman kateellinen erityisesti Välkkeen, Salaman ja Kipinän perheille, mun suosikit vaikka kaikki tietysti ihania pentuja.

Vierailija
10795/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noi kaikki on saaneet ihanat kodit. Sen verran olen nyt vakoillut kun sieltä hovineidon instasta on suorat linkit laitettu pentujen omistajien tileille. Niin kaikilla on paljon kuvia luonnosta, koirista ja koirista luonnossa sekä harrastamassa. Aktiivisia koiraperheitä kaikki näyttää olevan.

Oliko se Rusko/Sitka, jonka kotona oli se rujon näköinen häkki Ruskoa varten? Se vähän hirvittää. Toivottavasti eivät pidä pikkuista Ruskoa siinä häkissä yksinään ainakaan öitä ja silloin, kun/jos se joudutaan jättämään yksin kotiin pidemmäksi aikaa. Jos em. tapahtuisi, niin se olisi jo eläinrääkkäystä, sanoo kuka siitä sitten mitäkin. Rusko on ihana pikkuinen pallero kuten ne kaikki muutkin, joten toivon vaan hyvää ja vastuullista loppuelämän kotia niille kaikille.

Vierailija
10796/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näillä melkein kaikilla on näköjään omat tilit koirille eli ne on jaossa suoraan hovineidon tililtä. Ei niistä mitään perheen muita juttuja näe. Ihan viisasta.

Vierailija
10797/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Rusko/Sitka, jonka kotona oli se rujon näköinen häkki Ruskoa varten? Se vähän hirvittää. Toivottavasti eivät pidä pikkuista Ruskoa siinä häkissä yksinään ainakaan öitä ja silloin, kun/jos se joudutaan jättämään yksin kotiin pidemmäksi aikaa. Jos em. tapahtuisi, niin se olisi jo eläinrääkkäystä, sanoo kuka siitä sitten mitäkin. Rusko on ihana pikkuinen pallero kuten ne kaikki muutkin, joten toivon vaan hyvää ja vastuullista loppuelämän kotia niille kaikille.

No ei ollu Rusko ja lopeta muutenkin. Asiaa on jankattu jo riittävästi Ketään noista pennuista ei takuulla mihinkään häkkiin lukita. 

Kyse oli Kulosta jonka omistaja kertoi että vauvan takia on pennulle hommattu turvapaikaksi tälläinen. Kulosta on jo nähty ihania kuvia vauvan kanssa ja leikkimässä vapaana joten nyt voi tämän väärän luulottelun lopettaa.

Vierailija
10798/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hieman kateellinen erityisesti Välkkeen, Salaman ja Kipinän perheille, mun suosikit vaikka kaikki tietysti ihania pentuja.

Minä olen vähän kateellinen kaikille.

Vierailija
10799/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö siis tänään uuteen kotiinsa Tuike ja huomenna(?) Salama? Mitähän se Salaman tuleva omistaja on mahtanut miettiä silloin, kun Loimulassa epäiltiin, että Salamalla olisi kehityksessä / silmissä jotain häikkää.. On mahtanut olla huolissaan. Onneksi osoittautui, ettei mitään kummempaa ollutkaan, vaan Salama ehkä vaan kehittyi vähän hitaanpaan tahtiin kuin ne muut. Samahan se on ihmislapsillakin, että kehittyvät hyvinkin eri tahtiin, varsinkin pojat, eikä siinä ole kyse mistään sen kummemmasta.

Niin en tiedä missä vaiheessa ne perheet lyötiin lukkoon. Nyt kun lukee noita viestejä noilta uusilta perheiltä niin tuntuu että kaikki suurinpiirtein sai sen pennun minkä halusi mutta kyllä siellä on varmasti pieniä neuvotteluja joistakin pennuista käyty.

Vierailija
10800/11739 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kakrua, 10 persoonaa ja 10 täydellisyyttä. 

Mulle Tuike, Tähti tai Säde. Nämä peruskoirat, vakaat ja fiksut. Täydelliset siis. Ei mitään liikaa, ei liian vähän, super!  Kaikki ah niin kauniita, luonteeltaan ihania ja kaikin puolin täydellisiä, ainakin mun makuun. 

Ruskoon rakastuin kun hän on niin söpö  ja reipas, Hämyyn ihastuin tuohon pörröiseen "ihmiskoiraan" ja Kuloa ihailin kun hän on niin täydellinen pikku pakkaus. Pilke on ilopilleri, hän on suuri seikkailija, Välke mitä söpöin "ny mä meen ja muut kattelkoot", Kipinä mitä kaunein kauhukakara ja Salama, hän sulattaa kovimmankin sydämen, hän on selviytyjä. 

Jos ulkonäön perusteella olisin pennun valinnut, miellytti Välke, Salama ja mustat pojat mun silmää, mutta onneksi koiria ei ulkonäön perustella valita, eikä saa valita. 

Tricolor uroscollien 💕omistaja vaikka ajatuksissa oli soopelityttö. 

Ketju on lukittu.