Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Säde on kyllä kaunis, niin siropiirteinen. Kaikki ovat kauniita, mutta tuo Säden rakenne 😍
Viimeinen koko kymmenikön kokonainen päivä.
Olipas taas aamusäpinät, ei ihme että nyt hyytyivät. Neljä kaksintaistelua menossa yhtä aikaa.
Peili oli lattialla, jos sen nostaisi pystyasentoon niin voisivat ihmetellä omia kuviaan.
Hitsi kun en ole säilyttänyt vanhoja Koiramme-lehtiä, sillä niistä olisi voinut Loimunkin kisakenttien kuvissa bongata. Jatkossa tsekkaan lehden vieläkin tarkemmin joskos tuttuja kuonoja kuvissa näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun en ole säilyttänyt vanhoja Koiramme-lehtiä, sillä niistä olisi voinut Loimunkin kisakenttien kuvissa bongata. Jatkossa tsekkaan lehden vieläkin tarkemmin joskos tuttuja kuonoja kuvissa näkyisi.
Onko siitä digilehteä ja siellä arkistoa jossa vanhemmat lehdet saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi valita tilaako digin tai paperilehden. Täytyypä käydä tutkimassa voisiko vanhoja lehtiä katsella nettiversiona tälläinen paperiversionkin lukija. Kiitti vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi valita tilaako digin tai paperilehden. Täytyypä käydä tutkimassa voisiko vanhoja lehtiä katsella nettiversiona tälläinen paperiversionkin lukija. Kiitti vinkistä.
Meillä paikallisen sanomalehden paperilehden tilaajanakin asiakasnumerolla ja kirjautumisella sai lukea digilehteä, olihan paperiversio digiä kalliimpi että siksikin ihan ymmärretävää salliminen.
Loimu piipahti laatikossa ja heti kohta pakeni paikalta 😁
Olen miettinyt kenet ottaisin itselleni. No kaikki! Mutta koiraa ajatellen täytyy miettiä kuka olisi meillä onnellinen ja kuka sopisi meille.
Pyllypilkku Tähti on ollut suosikkini jo syntymästä saakka, Hämy oi niin pörröinen nallukka, Kulo "girl power" on vakuuttava ja voimakas, Säde ah tuo kaunotar, Tuike niin suloinen kuin olla voi, Pilke reipas ihanuus, Kipinä.. hän jonka selviämistä sai jännittää, mutta hän on kuin Eloisa eli kipakka ja pippurinen "kissamainen" , Salama.. pieni Salama.. kaunis ja Luojan kiitos silmistään terve, Rusko "the man" itsetietoinen, reipas ja ihan the best, sekä Välke, hän on niin Hän. Välke on riiviö ja Välke on sylivauva, Välke osaa.
Kaikki ottaisin. Mutta ehkä.. Välke olisi meillä onnellisin ja sopeutuvaisin. Mutua kyllä. Maaseutu, vapaus, koirakavereita, nautoja ja hepoja, ihmisiä, kissoja, kaneja, vuohia, joka päivä puuhaa ja joka päivä rauhaa.. ja 💕 Tosin, Ruskokin voisi meillä viihtyä 💕💕
Vähän aikaa sitten kun mustavalkoinen oli menossa 💩 niin Salama veti hännästä
eikä tämä päässyt laatikkoon niin yksi ruskea-valkoinen tuli ja nappasi Salamaa niskasta ja Salama lopetti ja toinen pääsi hädälle🥰(en vaan muista niitä nimiä kaikkien)
Luovutusiästä
Sinin pennut syntyi 1.10 ja lähetys loppui 26.11
Möpsön 3.11 ja 28.12
Akan 24.11 (syntymä vai lähetys?) ja 21.1
Korjatkaa jos meni väärin. Omat pennut olen saanut 8-10 kk ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hämy tyttö vai poika?
Poika
Vierailija kirjoitti:
Luovutusiästä
Möpsön 3.11 ja 28.12
Siinäpä ois pitkä pentulive jos luovutus olisi 8-10 KK iässä
Vierailija kirjoitti:
Luovutusiästä
Möpsön 3.11 ja 28.12
Vaikee korjata kun en tiijjä kuka oot ni sun pentujen luovutusikää. Ehkä sulla on jotkut muistiinpanot itsellä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Hämy tyttö vai poika?
Poika
Tanssijapoika
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt kenet ottaisin itselleni. No kaikki! Mutta koiraa ajatellen täytyy miettiä kuka olisi meillä onnellinen ja kuka sopisi meille.
Pyllypilkku Tähti on ollut suosikkini jo syntymästä saakka, Hämy oi niin pörröinen nallukka, Kulo "girl power" on vakuuttava ja voimakas, Säde ah tuo kaunotar, Tuike niin suloinen kuin olla voi, Pilke reipas ihanuus, Kipinä.. hän jonka selviämistä sai jännittää, mutta hän on kuin Eloisa eli kipakka ja pippurinen "kissamainen" , Salama.. pieni Salama.. kaunis ja Luojan kiitos silmistään terve, Rusko "the man" itsetietoinen, reipas ja ihan the best, sekä Välke, hän on niin Hän. Välke on riiviö ja Välke on sylivauva, Välke osaa.
Kaikki ottaisin. Mutta ehkä.. Välke olisi meillä onnellisin ja sopeutuvaisin. Mutua kyllä. Maaseutu, vapaus, koirakavereita, nautoja ja hepoja, ihmisiä, kissoja, kaneja, vuohia, joka päivä puuhaa ja joka päivä rauhaa.. ja 💕 Tosin, Ruskokin voisi meillä vii
Minäkin olen joskus harrastanut tällaista ajatusleikkiä. Itse olen aivan ihastunut kaikkiin pentuihin, mutta erityisesti Pilkkeeseen ja Hämyyn. Jos kuitenkin tosiaan olisin ottamassa koiraa, niin Pilke olisi ehkä turhankin energinen pakkaus itselleni. "Sylikoira" Hämy tai Kulo, joka ei ole ihan niin häseltävä tyyppi, olisi siis ehkä itselleni sopivin. Ruskon kanssa olisin jossain määrin ääniyliherkkänä aika vaikeuksissa :D
Tähti poika on suosikkini. Jokin siinä vain vetoaa.
Säde pääsee jo huomisesta lähtien joka päivä ulos ja monta kertaa.
Pennuilla aamupäiväunet menossa. Kohta taas täysi rähinä päällä. Ihanat Loimun pennut!