Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
N. 9:54 alkaen
Kulo yrittää mennä pallomereen Kipinän kanssa, mutta Salama kiiruhtaa paikalle, ja hyppää pallomereen kunnon loikan. 👑🤣😎
Vierailija kirjoitti:
Salama oikeen syttyy kun Hehku tulee💥💖💥💖💥
Tää on niin parasta katseltavaa! 😍
Vierailija kirjoitti:
N. 9:54 alkaen
Kulo yrittää mennä pallomereen Kipinän kanssa, mutta Salama kiiruhtaa paikalle, ja hyppää pallomereen kunnon loikan. 👑🤣😎
Ja hyvin näki mihin hypätä 🙂
Ei JUHLITA vielä MUTTA
Alkaen 9:44 HN katsoo Salaman silmät:
HN:
Nyt sillä on kyl siis paljon pienemmät pupillit ja nää reagoi kuulkaa valoon
Mielenkiintosta
Tässä oikeassa silmässä on ehkä vähän jotain
Salama on kyl muuttunut nyt kahden viime päivän aikana niin hurjasti, et en sinänsä ihmettelisi jos sillä näkö parantuu
I Salama!
Ehkä hänellä on vain kehitysviivettä. 🥰
Mä en myöskään kehittynyt muiden tahtiin. En kasvanut yhdessä vaiheessa - kävin selvityksissä tuleeko musta lyhytkasvuinen jne. Ensimmäinen maitohammas irtosi ala-asteella, ja vikat vaihtui tosi myöhään. 😃 Oli kaikenlaista fyysistä selvitystä ja poikkeavuutta.
Nyt oon vähän päälle 30v, käynyt korkeakoulun, laskettelen yhä, (kovempaa kuin monet jäbät 😜). Eri tahtiin kehittyvästä voi tulla vaikka ja mitä! Meillä jokaisella on omat vahvuudet ja heikkoudet. Kaikki ollaan yhtä hyviä. 💗
Vierailija kirjoitti:
Ei JUHLITA vielä MUTTA
HN:
Mielenkiintosta
Salama on kyl muuttunut nyt kahden viime päivän aikana niin hurjasti, et en sinänsä ihmettelisi jos sillä näkö parantuu
I Salama!
Mä en myöskään kehittynyt muiden tahtiin. En kasvanut yhdessä vaiheessa - kävin selvityksissä tuleeko musta lyhytkasvuinen jne. Ensimmäinen maitohammas irtosi ala-asteella, ja vikat vaihtui tosi myöhään. 😃 Oli kaikenlaista fyysistä selvitystä ja poikkeavuutta.
Nyt oon vähän päälle 30v, käynyt korkeakoulun, laskettelen yhä, (kovempaa kuin monet jäbät 😜). Eri tahtiin kehittyvästä voi tulla vaikka ja mitä! Meillä jokaisella on om
👍
Ja siitä sormuksesta! Eiköhän se Ole samma vaikka sormus. olis keittiön laatikossa jos sydän on paikallaan💜 Voihan sitä näyttää että sormus on nimettömässä MUTTA MISSÄ ON SYDÄN???
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä sormuksesta! Eiköhän se Ole samma vaikka sormus. olis keittiön laatikossa jos sydän on paikallaan💜 Voihan sitä näyttää että sormus on nimettömässä MUTTA MISSÄ ON SYDÄN???
Näin on. Ja ylipäätään ihmisten henkilökohtaisiin asioihin puuttuviin viesteihin ei kannata muuta kuin ohitella. Tämä ketju on koiranpentujen liveseurantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei JUHLITA vielä MUTTA
HN:
Mielenkiintosta
I Salama!
Nyt oon vähän päälle 30v, käynyt korkeakoulun, laskettelen yhä, (kovempaa kuin monet jäbät 😜). Eri tahtiin kehittyvästä voi tulla vaikka ja mitä! Meillä jokaisella on om
Näin on. Minä usein oman ammatin takia mietin että lapsissakin välillä liikaa keskitytään siihen mikä on heikkoa. Paljon parempiin tuloksiin pääsee usein nostamalla esiin sitä mikä on sitä vahvuutta. Meissä kaikissa on molempia.
Oliko niillä aamulla Trubaduurin soitin siellä kun oli sellaista pimpelipompelimusiikkia.
On kyllä ihana Loimu emo, pennut ja villikko Hehku. Hoviperhe on myös kiva.
Ainoa mikä minua on häirinnyt jo heti synnytyksen alkamisesta asti, on että kasvattaja nainen ei tunnu arvostavan Loimua. Puhuu todella epäkunnioittavaati hänestä ja hänelle. Eikä myöskään osoita samanlaista lämpöä kuin muille. Salama saa selkeästi myös osansa tästä epäarvostuksesta.
Mielestäni Loimu on emona aivan äärettömän hyvä; huolehtiva, rakastava ja leikkisäkin.
Välillä nuo otteet noilla pennuilla on jo kyllä niin hurjan näköisiä että ihmettelee ettei mitään satu. Niillähän on kuitenkin jo terävät hampaat. Jossain kohtaa oli joku pentu tuolla peduvadinn pohjalla ja ensin yksi ja sitten kaksi pentua painoi sitä vaan sinne ja repi. Ihan pahaa teki. Mutta tiedän. Ne on koiranpentuja ja kuuluu asiaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä minua on häirinnyt jo heti synnytyksen alkamisesta asti, on että kasvattaja nainen ei tunnu arvostavan Loimua. Puhuu todella epäkunnioittavaati hänestä ja hänelle. Eikä myöskään osoita samanlaista lämpöä kuin muille. Salama saa selkeästi myös osansa tästä epäarvostuksesta.
Mielestäni Loimu on emona aivan äärettömän hyvä; huolehtiva, rakastava ja leikkisäkin.
No höpöhöpö. Miten voi näkemykset poiketa näin toisistaan, sillä olen täysin eri mieltä kanssasi. Kasvattajasta huomaa, kuinka valtavan tärkeä Loimu hänelle on. Loimu on aikuinen koira ja tottakai kasvattajalla on Loimuun erilainen suhde kuin pentuihin. Ja Salamaa kasvattaja hoivaa todella hyvin. Ei pidä reppanana vaan tasavertaisena pentuna. Paljon saavat hellyyttä ja hoivaa kaikki. Loimu varmasti kameroiden ulkopuolella vielä enemmän kuin pentulaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hel*ettiä?! 🤣🤣😃 oot kyllä pihalla. Paitsi siinä, että Loimu on ihana emo.
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö nyt. Nyt joko oli kyllä hienosti kääritty provo 🙂 tai et ole oikein seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että puhuu epäkunnioittavasti hänestä ja hänelle? Anna toki esimerkkejä väitteidesi tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Välillä nuo otteet noilla pennuilla on jo kyllä niin hurjan näköisiä että ihmettelee ettei mitään satu. Niillähän on kuitenkin jo terävät hampaat. Jossain kohtaa oli joku pentu tuolla peduvadinn pohjalla ja ensin yksi ja sitten kaksi pentua painoi sitä vaan sinne ja repi. Ihan pahaa teki. Mutta tiedän. Ne on koiranpentuja ja kuuluu asiaan. 🙂
Minuakin huolestutti🙁
Vierailija kirjoitti:
Aika järkkyä minusta olisi jos nuo kymmenen pakotettas tuonne pentu huoneeseen vielä yli 8 viikon. Ja eihän Loimukaan enää haluaisi.
Ja Hehkukin olis siinä vaiheessa ihan kypsä pentujen kanssa riehumiseen. Hehku lähtee varmasti 8 viikon kohdalla jo mieluummin Loimun ja naapurin Liljan kanssa narttujen pitkälle rentoutumisreissulle.
Hyvä Salama. Me uskomme sinuun 🏆