Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
5221/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joitakin uusia omistajia pystyisi somessa seuraamaan 🤩 olisi ihana nähdä pentujen elämää pidemmälle!

Itse jäin aikoinaan seuraamaan möpsölän pikiä ja toki sitten möpsölänkin kuulumisia. pikin toilailut toisn on olleet hauskoja, edelleen yhtä energinen kuin möpsölässä

näitäkin olisi kiva seurata vaikka oma kinnostukseni agilityä kohtaan on 0. jotenkin minua ei koskaan kiinnostanut ne ekakauden labbikset. Tuntuivat ihan sieluttomilta, kun kaikki samannäköisiä. Eikä sitten whippetitkään lajina kiinnostaneet yhtään. joskus jopa harkitsin hakkivani whippetin, mutta kun katsoin viime vuoden pentuliveä, niin tajusin että ei yhtään nappaa koko rotu

Labbiksetko sieluttomia? Ikävästi sanottu. Mun suosikki oli Aada eli Riitu, jota seuraan yhä instassa - sydäntä lämmittää nähdä se hyvässä kodissa onnellisena. Mä olen tykännyt näistä kaikista pentulive-roduista vaikkei omaa suosikkia olekaan ollut tuon ekan kauden jälkeen. Ei tietty kaikista roduista tartte tykätä, en itsekään kaikista välitä, mutta luultavasti lämpenisin kuitenkin kaikille, jos pääsisin pentuja tällä tavoin seuraamaan.

Vierailija
5222/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentulive-sivustolta löytyy Salaman breakdance-esitys. 🤣

Mun mielestä toi näytti huolestuttavalta, kuin sillä viiraisi päästä jotenkin, kun kaatui kyljelleen koko ajan. No varmaan vaan kuvittelen omiani, eiköhän eläinlääkäri tietäisi jos olisi outoa käytöstä.

Iloiselta näytti ja tahalleen heittäysi.  Eikä kukaan tullut hammastelemaan mistään kohtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joitakin uusia omistajia pystyisi somessa seuraamaan 🤩 olisi ihana nähdä pentujen elämää pidemmälle!

Itse jäin aikoinaan seuraamaan möpsölän pikiä ja toki sitten möpsölänkin kuulumisia. pikin toilailut toisn on olleet hauskoja, edelleen yhtä energinen kuin möpsölässä

näitäkin olisi kiva seurata vaikka oma kinnostukseni agilityä kohtaan on 0. jotenkin minua ei koskaan kiinnostanut ne ekakauden labbikset. Tuntuivat ihan sieluttomilta, kun kaikki samannäköisiä. Eikä sitten whippetitkään lajina kiinnostaneet yhtään. joskus jopa harkitsin hakkivani whippetin, mutta kun katsoin viime vuoden pentuliveä, niin tajusin että ei yhtään nappaa koko rotu

Labbikset ovat aivan ihania, eikä ne minusta olleet pentulivessäkään sieluttomia. Ihania persoonia kaikki tyyni, niin er

"Eikö olekin mukava että tälleen voi seurata eri rotuja ja ehkä huomata, kuten sinä, ettei joku aiemasta kiinnostuksesta huolimatta enää nappakaan."

kyllä . tuo on yksi kaikista monista syistä miksi pentuliveä seuraan.

Vierailija
5224/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaasti sydänpäätyttö-Tuike haastaa nyt Hehkua. Eilenkin katselin, että onpa tomera Tuike, niin nauttii ison koiran kanssa leikkimisestä.

Mitäs arvelette, käykö kaikki pennut vuorollaan ulkona  aikuisten koirien kanssa? Täysmusta otti ulkona melkoiset hepulit pennun ihmeeksi.😄

Vierailija
5225/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noiden pentujen kanssa olla juuri koskaan? Ne kaipaisivat sosiaalistamista ja ihmisen läsnäoloa ja kosketusta. Itse en ainakaan ole nähnyt niitä siliteltävän kuin pari kertaa. Hovineitokin on kuitenkin kotona 24/7, joten aikaa olisi.

Vierailija
5226/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Labbiksetko sieluttomia? Ikävästi sanottu. Mun suosikki oli Aada eli Riitu, jota seuraan yhä instassa - sydäntä lämmit

Kuten kirjoitin: minusta labbikset tuntuivat sieluttomilta. Minua ei häiritse yhtään, jos joku toinen kokee toisin. En ole koskaan lämmennyt labbiksille tai kultaisille noutajille, tunnen niitä monia eikä vain sytytä. Jotenkin tykkään hirveästi kissamaisista koirista, joilla on voimakas oma tahto ja selkeä oma persoona. mitkään miellyttäjälaatuiset rodut eivät minua kiinnosta. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. 

Vierailija
5227/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei noiden pentujen kanssa olla juuri koskaan? Ne kaipaisivat sosiaalistamista ja ihmisen läsnäoloa ja kosketusta. Itse en ainakaan ole nähnyt niitä siliteltävän kuin pari kertaa. Hovineitokin on kuitenkin kotona 24/7, joten aikaa olisi.

alapa katsomaan pentuliveä useammin niin näet

Vierailija
5228/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta taas siellä ollaan usein ja eri  ihmisoletettujakin käynyt.  Pennut tottuneet miehiin, naisiin, lapsiin, toisiin koiriin.

Vierailija
5229/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään kuinka hienoa olisi jos YLE tekisi pentujen elämään jälkikatsauksen vaikkapa vuoden kuluttua. Kuultaisiin mitä kukin pennuista harrastaa ja minkälaisiksi ovat kehittyneet kasvaessaan. Tykkäisin!

Vierailija
5230/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko trollaat 😂 tai et ole seurannut kyllä yhtään. Näiden kanssahan on oltu todella paljon ja niitä on käsitelty myös todella paljon.

Vierailija
5231/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ekassa kaudessa ei ollut oikein mitään katsottavaa kun ne siellä pikkulaatikossa olivat.

Shibaa en katsonut kamalasti myöskään, en tykkää rodusta yhtään ja jotenkin se kausi oli muutenkin vähän meh.

Vierailija
5232/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään kuinka hienoa olisi jos YLE tekisi pentujen elämään jälkikatsauksen vaikkapa vuoden kuluttua. Kuultaisiin mitä kukin pennuista harrastaa ja minkälaisiksi ovat kehittyneet kasvaessaan. Tykkäisin!

Onhan näistä tullut ainakin Möpsön pennuista on ollut Ylen sivulla juttua ja Sinin. Akan en oikein tiedä kun silloin en tiennyt koko livestä.

Vierailija
5233/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Labbiksetko sieluttomia? Ikävästi sanottu. Mun suosikki oli Aada eli R

Minusta on nimenomaan sielutonta ajatella, että on sieluttomia pentuja vain kun ne näyttävät samalta :D Jotkut on selvästi heti ottanut välkkeen omaksi lemppariksi vain siksi, että se näyttää eriltä kuin muut. Söpö ja ihana pentu toki kuten kaikki pennut,  mutta ymmärrätte pointin.

Vierailija
5234/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pennuista kuultu jonkin verran. Luulen, en todellakaan tiedä, voi olla myös niin etteivät aiempien kausien omistajat halua julkisuutta.

Muutamia löytyy kuulema instasta, sielläkin osa on yksityisiä. Eivät halua enää jatkaa julkisuudessa, ymmärrän töysin heidän haluttomuutensa.

Vierailija
5235/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Labbiksetko sieluttomia? Ikävästi sanottu. Mun suosikki oli Aada eli R

Mua nappaa kaikki,  ja kaikilla on sielu mutta pitkälle viedyt rotuominaisuudet vaatii sen oikean omistajan. Ta en mä sudenkaan kanssa ehkä osaisi.  

Vierailija
5236/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentulive-sivustolta löytyy Salaman breakdance-esitys. 🤣

Salama on hassu.

Vierailija
5237/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri eilen Ylen sivuilta Sinin pentujen 1v kuulumiset ja valokuvat. Ihan hassua kun muistaa ne pentuna ja nyt ne on isoja vinttikoiria. 

Vierailija
5238/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mua nappaa kaikki,  ja kaikilla on sielu mutta pitkälle viedyt rotuominaisuudet vaatii sen oikean omistajan. Ta en mä sudenkaan kanssa ehkä osaisi. -

No tietysti. Se, että tykkää jostain rodusta ei tarkoita, että haluaisin sellasen itselleni. Ei ole aikomustakaan ottaa omaa lemmikkiä.

Vierailija
5239/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Labbiksetko sielutto

no ei ole anao syy sieluttomuuden kokemukseen, että kaikki labbikset näyttävät toistensa klooneilta. Kuten sanoin: olen tutustunut ihan tarpeeksi labbiksiin eikä ne vaan sytyta. thats it.

Vierailija
5240/11739 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pennuista kuultu jonkin verran. Luulen, en todellakaan tiedä, voi olla myös niin etteivät aiempien kausien omistajat halua julkisuutta.

Muutamia löytyy kuulema instasta, sielläkin osa on yksityisiä. Eivät halua enää jatkaa julkisuudessa, ymmärrän töysin heidän haluttomuutensa.

ruskasta oli taannoin juttu ja kuva, kun joutui kesällä kokemaan kyyn piston. Aikamoiseksi ruskan pää oli paisunut.

Ketju on lukittu.