Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
8.49 Pilke taisi pissata pallomereen 🤭
No niinhän se roikale teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se nyt Säde vai kuka, siis se tummanruskea tyttöpentu, säpsähtelee välillä aika useesti.
On kyllä mun suosikki. Pieni ja siro. 🥰
Onko sama joka klipissä yöllä päästi ison vinkaisun herättäen muitakin? Toivottavasti ei ole mitään ongelmaa tulossa.
En tiedä, en katsonut. Oon huomannut vaan sen että monesti yhtäkkiä vaan säpsähtää/sävähtää ilman syytä. En sitten tiedä, että miksi.
Säpsyyhän tuolla jokainen pentu aina silloin tällöin. Salamakin säpsyi ja vinkaisi ja ponkaisi ihan ilmaan. Salamasta on viedokin ylen sivuilla saatesanoilla: Pennut sätkivät paljon unissaan, mutta Salama teki harvinaisen näyttävän unipompun Säteen yli.
Se säpsähtely liittyy muistaakseni jotenkin hermoston kehittymiseen tms. Siitä on jokaisella kaudella puhuttu mutta en täsmälleen muista miten se selitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se nyt Säde vai kuka, siis se tummanruskea tyttöpentu, säpsähtelee välillä aika useesti.
On kyllä mun suosikki. Pieni ja siro. 🥰
Onko sama joka klipissä yöllä päästi ison vinkaisun herättäen muitakin? Toivottavasti ei ole mitään ongelmaa tulossa.
En tiedä, en katsonut. Oon huomannut vaan sen että monesti yhtäkkiä vaan säpsähtää/sävähtää ilman syytä. En sitten tiedä, että miksi.
Säpsyyhän tuolla jokainen pentu aina silloin tällöin. Salamakin säpsyi ja vinkaisi ja ponkaisi ihan ilmaan. Salamasta on viedokin ylen sivuilla saatesanoilla: Pennut sätkivät paljon unissaan, mutta Salama teki harvinaisen näyttävän unipompun Säteen yli.
Aa, okei. Eli ei sitten mitään hätää. 🤗
Vaaleanruskean tytön ja harmaan silmät osui eilen lähikuviin ja näytti hyvin sinisiltä. Vaikka ilmeisesti kaikilla on vielä siniset, mutta nämä näytti ihan kunnolla sinisiltä.
Hei haukut..."kakkalat" ovat liian liukkaita oikean asennon saamiseen joten ehdotan kumimattoja purujen alle...
Vierailija kirjoitti:
Hei haukut..."kakkalat" ovat liian liukkaita oikean asennon saamiseen joten ehdotan kumimattoja purujen alle...
Kumimattojen puhtaanapito on hiukan hankalampaa mutta kertakäyttöiset aluset saattaisiva ehkä auttaa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nuo on vielä hiljaisia. Eilen toi kasvattaja kertoi että jollain tutulla oli kesällä pentue. Kävivät jossain vaiheessa niin äänekkäiksi yöllä et eivät voineet enää nukkua omistajat
Siirtyivät pihalle telttaan nukkumaan. Siis ne ihmiset
Koirat jäi taloon. Et silleen.
Noilla on onneksi kaksikerroksinen talo, koirat yläkerran huoneessa, joten meteli ei kuulu niin pahasti alakertaan.
Vaikka tietäisi ei ole pakko kertoilla yleisesti enempää kuin he itse paljastavat.
Jokainen pystyy näkemään ylen videosta, että kyseessä on kaksikerroksinen talo, yksi seinä menee katon muodon mukaisesti. Ei tuo kovin vaarallista tietoa ole.😃
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pystyy näkemään ylen videosta, että kyseessä on kaksikerroksinen talo, yksi seinä menee katon muodon mukaisesti. Ei tuo kovin vaarallista tietoa ole.😃
Eipä kyllä kuulu tänne vaik asuisivat savimajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentulive savimajassa kuulostaa varsin eksoottiselta.
Hiekka tai sahajauho olisi ehkä parempi kun tuo pelletti mikä luistaa liikaa ja asettaa pienille koirille liian vaikean tehtävän ulostaa ja pissata laatikkoon. Lonkathan tuossa joutuvat koitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentulive savimajassa kuulostaa varsin eksoottiselta.
Kyllä, varsinkin vesisateella taikka vaikka talvipakkasella. En kyllä savimajojen vedenpitävyyttä tiedä mutta kaikki hiekkalinnat ovat sortuneet vesisateella. 😂
Ensi vuonna lapinporokoirien pentulive suorana kammista 😄
Vierailija kirjoitti:
Hiekka tai sahajauho olisi ehkä parempi kun tuo pelletti mikä luistaa liikaa ja asettaa pienille koirille liian vaikean tehtävän ulostaa ja pissata laatikkoon. Lonkathan tuossa joutuvat koitukselle.
Tämä on totta, ei ole hyväksi liukastella. Nivelsiteet ovat tiukilla tuossa ja voi tulla niveleen löysyyttä.
Ei millään jaksa nousta aina jaloilleen pitää möyriä eteenpäin🥰
Vierailija kirjoitti:
Niin just - tai vaikka sanomalehtipaperi! Helppoakin, vaihto käy hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa leluja. Eihän nuo pennut enää itse mahdu tuonne joukkoon.
Trubaduurin mielestä koskaan ei ole liikaa leluja🥰
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna lapinporokoirien pentulive suorana kammista 😄
Tämä. Ulkokuvassa extrana poroja ja revontulet 💕 Oi että mä rakastan Lappia 💕
Ehkä noin 13,27. Voi Välkettä. Nukkui autuaana aika patjan reunalla. Alkoi ihanasti venytellä selän kautta ympäri ja tippui suoraan vessalaatikkoon. Nousi ylös ja jäi hölmistynyt koiranpentuilme naamalla katsomaan patjan reunalta kun muut nukkui.