Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman: Älkää ostako kiinalaisista verkkokaupoista

Kommentit (201)

Vierailija
161/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhällä ole varaa muuhun kuin Temuun.

Voisi päättäjät katsoa vähän peiliin tuossa vaiheessa.

Vierailija
162/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa Ryydmania tai persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopäinen Tikkarimies neuvoo....

Vierailija
164/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopäinen pe... li neuvomassa.

Vierailija
165/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei köyhällä ole varaa muuhun kuin Temuun. Voisi päättäjät katsoa vähän peiliin tuossa vaiheessa.

Olen varmasti köyhempi kuin sinä ja silti en ole kertaakaan tilannut mitään kiinakrääsää temusta, alista, wishistä. Ostamalla laatutuotteita alesta ja ostamalla oikeaa ruokaa rahat riittää. Kannattaa jättää einesmoska sinne hyllyyn ja tehdä vaikka itse se pitsa. Niissäkin temu tuotteissa voi miettiä että tarvitseeko niitä todella, paljonko tulee käytettyä. Tuhlaamalla ja ostamalla pa s kaa ne rahat katoaa.

Vierailija
166/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjät leikkaavat tuista ja nostavat veroja ja sitten itkevät, kun ihmiset siirtyvät ostamaan muualta tavaraa.

Vierailija
167/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eix ton pitäisi liputtaa vapaan kaupan puolesta? Eix se liputakaan silloin kun me ei pärjätä reilussa kilpailussa?

Juuri näin, mutta Kiina pelaakin omilla säännöillä, siitä on reiluus kaukana

Vierailija
168/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei köyhällä ole varaa muuhun kuin Temuun. Voisi päättäjät katsoa vähän peiliin tuossa vaiheessa.

Olen varmasti köyhempi kuin sinä ja silti en ole kertaakaan tilannut mitään kiinakrääsää temusta, alista, wishistä. Ostamalla laatutuotteita alesta ja ostamalla oikeaa ruokaa rahat riittää. Kannattaa jättää einesmoska sinne hyllyyn ja tehdä vaikka itse se pitsa. Niissäkin temu tuotteissa voi miettiä että tarvitseeko niitä todella, paljonko tulee käytettyä. Tuhlaamalla ja ostamalla pa s kaa ne rahat katoaa.

Voin kyllä sanoa, että olen 100% köyhempi kuin sinä olet. On jäänyt paljon tarpeellisia ostoksia tekemättä, koska ei ole ollut varaa Suomen hintoihin.Mitään rahaa ei mene mihinkään einesjuttuihin (projosoitko nyt itseäsi?) vaan kaikki ruuat teen itse. Siltikin ihan helvetin tiukkaa.

Nyt voin Temusta ostaa esim talvikengät seuraavaksi talveksi, kun ei ollut. Maksoi vain 12e. Sain juuri ja juuri säästettyä tuohon sekä uusiin kuulokkeisiin, joita tarvitsin. Suomesta en olisi saanut 20e kuulokkeita ja talvikenkiä.

Vierailija
169/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on Rydmanin huudella isolla palkalla. Ei meillä pienipalkkaisilla ole varaa ostaa muualta  kuin Temusta. Hallituksen syy. Sitä paitsi, olisin Rydmanina hyvin hiljaa, seksihulluna rikollisena.

Vierailija
170/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä sanoa, että olen 100% köyhempi kuin sinä olet. On jäänyt paljon tarpeellisia ostoksia tekemättä, koska ei ole ollut varaa Suomen hintoihin.Mitään rahaa ei mene mihinkään einesjuttuihin (projosoitko nyt itseäsi?) vaan kaikki ruuat teen itse. Siltikin ihan helvetin tiukkaa. Nyt voi

Et vain osaa käyttää varojasi oikein, johonkin selvästi tuhlaat rahasi vai saatko vain 400e/kk tilille?

Vierailija
171/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa ostaa Suomestakin, mutta en osta,  koska vihaan nykyhallitusta. En kuluta mitään suomessa, tilaan kaiken Temusta. Kiitos Orpopurra. 

Vierailija
172/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee 200 prossaa veroa, täällä tyhmä kansa ei ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään.

Vierailija
173/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa käyttää varojasi oikein, johonkin selvästi tuhlaat rahasi vai saatko vain 400e/kk tilille?.

Taidat nyt vaan projosoida sitä, ettet itse osaa käyttää omia varojasi oikein. Muuten et lähtisi saman tien tekemään tuollaisia väittämiä, kun et edes tiedä muiden rahatilanteista mitään.

Mutta se ettet halua Temusta tilata niin se on hienoa, mutta itse sieltä todellakin aion tilata, koska Suomen hintoihin ei yhä ole varaa. Enkä halua pukeutua aina vaan niin, mitä jostain alekopasta saa. Olen itse todennut Temun vaatteiden olevan ihan ok laatuisia ja aion tulevaisuudessa myös sieltä tilata niin kauan kunnes oma rahatilanteeni paranee.

Vierailija
174/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän idiootti Rydmanin ulostulon vuoksi, tein ison tilauksen Temusta. 

Vierailija
175/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eix ton pitäisi liputtaa vapaan kaupan puolesta? Eix se liputakaan silloin kun me ei pärjätä reilussa kilpailussa?

Juuri näin, mutta Kiina pelaakin omilla säännöillä, siitä on reiluus kaukana

Tuetaanhan täälläkin valtion toimesta yrityksiä, joten en oikein ymmärrä että miksi se on paha kun Kiinassa tehdään niin?

Vierailija
176/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt låhti tilaus Temuun. 🤣

Vierailija
177/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa käyttää varojasi oikein, johonkin selvästi tuhlaat rahasi vai saatko vain 400e/kk tilille?. 

Aika monet opiskelijat saa alle tuon määrän kuussa rahaa. Pitäisikö opiskelijoiden ottaa hirveät määrät lainaa vaan kyetäkseen ostamaan Suomesta tavaraa?

Vierailija
178/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on Rydmanin huudella tuolla palkalla ja eduilla. 

Vierailija
179/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Temusta talvivaatteet. Kiitod Rydman.

Vierailija
180/201 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittajat polkivat suomalaisen tuotannon alas ja vihervasemmisto taputteli päälle miten nyt saadaan saastuttava tuotanto siirrettyä pois silmistä vastuuttomiin maihin. Nyt pitäisi kaikkien olla tyytyväisiä.

Paitsi joku unohti. Yritykset eivät voi kasvattaa tuottojaan ilman että jakavat tuloa lähiympäristöönsä. Lähiympäristö ostaa eli kuluttaa tuotteet.

Bonuksilla ratsastavat narsistiset johtajat opiskelemaan talouden perusteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme