Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava flunssa - vertaistukea?

Vierailija
12.08.2024 |

Äh, jo viikonloppuna rupesi tuntumaan siltä, että olisiko flunssa tulollaan. Eilen illalla nousi sitten kuume. Huonosti nukuttu yö takana. Aivastuttaa, nenä valuu, kuumeinen ja vetämätön olo. En kumminkaan ole missään vuodepotilaskunnossa. Stressaa, kun tiedän että töissä hommat kasaantuvat ja palaverit peruuntuvat, kun ilmoitin tänään pitäväni saikkupäivän. 

Mistä tämmöinen nyt tuli, en ikinä ole kesällä kipeä, harvoin muulloinkaan. Onko kohtalotovereita, mitä teette kotona tällaisena puolikuntoisena? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut nyt sama flunssa varmaan 1,5 viikkoa, alkoi kurkkukivulla jonka jälkeen olin 4 päivää räkätaudissa, nyt vielä päänsärkyä, aamuista kurkkukipua, nielussa edelleen limaa ja nokka tukossa. Kuumetta ei niinkään ole tainnut olla, tai sitten en ole oikein huomannut. Pitkä sairaslomahan tästä kehittyi.

Vierailija
2/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa hirveästi liikkeellä. Moni tuttava sairastaa tai on sairastanut kuukauden sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa. Minä testasin ja koronahan se. 

Vierailija
4/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut koronaa omassa tapauksessa, testasin. Piti mainita että oli myös tuon alun kurkkukivun yhteydessä limaista yskää. T: 1/3.

Vierailija
5/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut kovaa kurkkukipua ja nielu punertava. Lämpöä 38.

Vierailija
6/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei tule yksin...se pahentaa kaikkea

Vierailija
7/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perhe nyt flunssassa.

Vierailija
8/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on testata onko korona?

Vierailija
9/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on joku aaltoileva korona/flunssa. Luulin olevani jo paranemaan päin, mutta nyt taas ihan tukossa ja päätä särkee. Väsyttää todella paljon, vaikka kuume ei ole korkea. Eipä tässä muu auta kuin levätä ja tehdä sen mitä jaksaa.

Vierailija
10/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä levätä kipeänä ja toipua kunnolla. eipä tarvitse pelätä karseita jälkitauteja.

Vierailija
11/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa pari viikkoa, ekana ollut kurkkukipua ja yskimistä mistä tullut limaa mukana, sen jälkeen räkätauti joka kesti jonkun muutaman päivää, pari päivää olin nyt suht ok mutta nyt kova kurkkukipu, nielu punainen ja vähän valkoisia täpliä kurkussa, kuumetta 38 astetta

Vierailija
12/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan näitä pirun viruksia liikkeellä😡alkaa jo todella rasittaa kun usein iskee flunssat. Ei ennen korona aikaa ihmiset näin usein sairastaneet. Ihan perseestä on! Itsellä kolmas flunssa menossa tänä vuonna ja kestää aina monta viikkoa. Olen todella väsy🤧ja kyrsii.

Vierailija
13/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ei tule yksin...se pahentaa kaikkea

PUHUTAAN NYT SIITÄ FLUNSSASTA VAAN, EIKÖ ? (jos sua huolestuttaa oma painosi, sillekin löytyy vauva.fi sivuilta lihavuuden ruotimista, käypäs katsiomassa.

Vierailija
14/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on korona. Mulla oli elokuun alussa, enkä ikinä ole ollut flunssassa kesällä.

Sitten jäi vielä koronan jälkioireita, ei vakavia, mutta ärsyttäviä.

N 68

Vierailija
15/15 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on testata onko korona?

Tarttuu älyttömän helposti. Tunti samassa lähipalaverissa riitti tartuttamaan muut.

Ongelmana se että pyolikuntoiset tulevat töihin muita tartuttamaan. Testi näyttää plussan usein vasta kolmantena oirepäivänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän