Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi oli 4-vuotiaamme lapsenvahtina, ja oli NUKKUNUT yli tunnin lapsen katsoessa viedota. Siis tekivat toki muutakin mutta pointtini se, etta mielestani ei ole Ok se, etta

Vierailija
13.02.2007 |

4-vuotiaamme oli valvomatta kun anoppi otti pienet päikkärit. Naureskellen vielä kertoi meille :(

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulleen ihmisen ei kuulu nukkua kesken päivän. Vieras ihminen (eli muu kuin oma isä ja äiti) ei voi tarkalleen tietää minkälaisia päähänpistoja lapsi saa - osa on kiltisti videoita katsomassa vaikka pari tuntia, kun taas kaverin kaksivuotias sytytti tulipalon äidin suihkun aikana...

Vierailija
62/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sielläkään voi tietää, ettei lapsi ole ripaustakaan yksin hereillä. Ihan hyvin voi herätä ennen mummoa tai herätä illalla uudestaan tai vaikka keskellä yötä.

Minä nyt vaan ajattelen, että niin iso lapsi osaa sen mummonsa herättää, jos jotain tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ketjun pikaiseen. siis, olen täysin samaa mieltä ettei lapsenvahti saa nukkua lapsen ollessa hereillä.

Vierailija
64/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiukkuudesta, kireydestä (joksi sitä joku halusi kutsua) sanoisin: ei, en pidä itseäni kireänä enkä tiukkana. Aika tinkimätön kyllä olen itse lasten turvallisuuden suhteen, muuten aika leppoisa ihminen (kysykää vaikka niiltä jotka minut tuntevat ;)

Akateemisuudesta: minusta ei liity tähän asiaan mitenkään, korjatkaa jos olen väärässä.

ap

Vierailija
65/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään joisi viiniä.

Ehkä saattaisin sohvalla pötkötellä samassa huoneessa. Omien lasten annan kyllä katsoa viikonloppuaamuisin telkkaria ja menen itse takaisin nukkumaan tai joskus laitan videot pyörimään ja menen päikkäreille. Meidän lapset (kuusi ja kohta neljä) ei tee ikinä mitään tyhmää itsekseen. Kun video loppuu, ne tulee herättäämään.

Vierailija
66/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En myöskään joisi viiniä.

Ehkä saattaisin sohvalla pötkötellä samassa huoneessa. Omien lasten annan kyllä katsoa viikonloppuaamuisin telkkaria ja menen itse takaisin nukkumaan tai joskus laitan videot pyörimään ja menen päikkäreille. Meidän lapset (kuusi ja kohta neljä) ei tee ikinä mitään tyhmää itsekseen. Kun video loppuu, ne tulee herättäämään.

Vierailija
67/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi ikinä tuollaisia pitkiä unia lapsen valveillaollessa. Puhumattakaan, että vieras ihminen niin tekisi.

Vierailija
68/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap ei naukuisi yhtään jos kyse olis...

Vierailija
69/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

illoin todella toivoo, että lapset ovat hyvissä käsissä ja turvassa.

Puolustelisitteko samalla tavalla pph:ta, joka nukkuu päikkäreitä lasten katsellessa videoita? Mistäpä me itse asiassa tiedämme, etteikö sellaistakin tapahtuisi?

Vierailija
70/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ioskin teille puolustelijoille sitten oikein, kun tarhantädit ja pph:t päättäisivätkin välillä, että puuhailkoot yksikseen, nyt väsyttää.

Vierailija
71/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan lapsi herätä yöllä kun itse olette unessa? Ymmärtäisin jos olisi 6kk ikäisestä lapsesta paniikki, mutta 4-vuotiaasta? Meillä on nukuttu päiväunia lapsen ollessa hereillä siitä lähtien kun täytti 2v. Toisen kanssa nukuttiin aikaisemminkin, koska ei antanut kahteen vuoteen nukkua öisin kuin pari tuntia sairautensa takia.

Vierailija
72/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukkuja on lapsen mummo? Ihme jeesustelua.

Vierailija
73/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukoon omassa kodissaan.

Vierailija
74/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei satu kun vanhemmat nukkuvat? Ei noilla teidän periaatteilla ole mitään merkitystä lapsen kannalta.

Vierailija
75/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei varmaan itse ole mahdollisuutta mihinkään hoitoapuun, ketuttaa kun ap:llä on, ja siksi pitäisi puolihuolimatonkin hoito kelvata.

Ai miksi on eri asia torkahtaa omien ja toisten lasten kaitsemisen aikana: no kun vastuu toisen omasta on niin valtava. Omasi kanssa teet niinkuin teet, toisen oman kanssa on oltava vielä enemmän varpaisillaan. Kyllä te sen tiedätte.

Vierailija
76/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko ap?

Itselläni asuu anoppi naapurissa ja hänelle meidän lapset on ihan " omia" . Muutenkin sukulaisiin pätee samat säännöt kuin meihin itseenkin, enkä osaa kyllä närkästyä, jos joku heistä nukahtaa kun katselee lasten kanssa telkkaria. Niin mulle itsellekin saattaa käydä.

Vierailija
77/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä lapset onkin opetettu omatoimisiksi pärjääjiksi, eivätkä tee mitään sellaista minkä vuoksi ei voisi torkahdella.

Kuten jossain jo sanottiin, ap veti herneen nenään VAIN koska kyseessä oli ANOPPI, oma äiti olis varmaan saanut tämänkin anteeksi.

Vierailija
78/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuten jossain jo sanottiin, ap veti herneen nenään VAIN koska kyseessä oli ANOPPI, oma äiti olis varmaan saanut tämänkin anteeksi.

Vierailija
79/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle duunissakaan nukkumisesta makseta, duuni on tuokin vaikkei rahalla maksettaisikaan.

Vierailija
80/114 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotiaan voisi olettaa kyllä omassa kodissaan pärjäävän hyvin, vaikka anoppi torkahtaakin. Heräähän anoppi, jos lapsi loukkaa itsensä tms.

Ei kai anoppi lapsenlastaan vahtiessa nyt TÖISSÄ ole, joten minusta vertaaminen työtehtävään ontuu aika lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi