Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Onko teitä joku mies, jonka kanssa teillä on ollut seksiä, loukannut syvästi?

Vierailija
01.10.2024 |

Minulla oli parin illan juttu miehen kanssa. Suhteen loputtua hän kertoi muille avoimesti intiimisestä kanssakäymisestämme. Se loukkaa minua vielä monen vuoden jälkeenkin.

Naiset. Onko teitä joku mies, jonka kanssa teillä on ollut seksiä, loukannut syvästi?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimies, johon nuorena ihastuin pahasti jahtasi kauan, puhui rakkaudestakin, mutta menetti kaiken kiinnostuksensa seksin jälkeen. Se loukkasi, mutta myös opetti varomaan  liian nopeasti ihastuvia miehiä.

Tällaiset Don Juanit kun kohtaavat Donna Juanitan, se on parasta mitä heille voi tapahtua. Saavat maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
22/23 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme päättyi. Sen jälkeen mies loukkasi minua kertomalla kaikille, että en millään olisi halunnut päästää irti miehestä:  juossut hänen perässään, anonut häntä jatkamaan suhdetta jne. Se kaikki oli valetta ja liioittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni päättyi. Seuraavana kuukautena "ne" jäivät tukematta. Epäilin, että olin raskaana ja kerroin sen miehelle. "Niiden" pois jääminen johtui kuitenkin muista syistä, Mies kertoi jälkeen päin muille, että yritin jatkaa suhdetta valehtelemalla, että olin raskaana, Se loukkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi