Naiset. Onko teitä joku mies, jonka kanssa teillä on ollut seksiä, loukannut syvästi?
Minulla oli parin illan juttu miehen kanssa. Suhteen loputtua hän kertoi muille avoimesti intiimisestä kanssakäymisestämme. Se loukkaa minua vielä monen vuoden jälkeenkin.
Kommentit (23)
Olen naimisissa ja tein syrjähypyn. Emme edes panneet. Välillämme oli vain esileikkiä, mutta tieto levisi suurenneltuna kulovalkean tavoin. Tämän yhden virheen tähden avioliittoni hajosi. Eniten kaduttaa lasten tähden.
Erehdyin antamaan matiakselle. Seksi oli huonoa ja avioliitto hajos. Ei kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ja tein syrjähypyn. Emme edes panneet. Välillämme oli vain esileikkiä, mutta tieto levisi suurenneltuna kulovalkean tavoin. Tämän yhden virheen tähden avioliittoni hajosi. Eniten kaduttaa lasten tähden.
Kosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosta.
Mielelläni kostaisin, mutta en tiedä miten.
Olen mies, olin harrastamassa seksiä naisen kanssa, niin kun nainen näki munani, hän nauroi ja sanoi, sun penis on kuin prinssi-nakki, lähde helve... täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosta.
Mielelläni kostaisin, mutta en tiedä miten.
Hajota hänen parisuhteensa. Valehtele, niinhän tuo äijäkin teki. Tai sit perinteinen kusipelti.
Jotkut miehet ovat äärettömän irstaita. Lyhyaikainen seksikumppanini kertoi kavereilleen yksityiskohtia nussimisestamme: miten parhaiten sai orgasmin, minkälainen karvoitus oli alapäässäni, mitä ehkäisyä käytimme jne. Tunsin tulleeni perusteellisesti häväistyksi, kun kuulin näistä jutuista.
Pitääkö sitä toosaa jakaa jokaiselle vastaantulijalle. Ja tämäkin pettäjä jota säälittää nyt lapsensa, ei tainnut säälittää kun oli muna poskessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä toosaa jakaa jokaiselle vastaantulijalle. Ja tämäkin pettäjä jota säälittää nyt lapsensa, ei tainnut säälittää kun oli muna poskessa.
Sivullistakin järkyttää, jos syrjähypystä, jossa ei edes pantu, saadaan liioittelulla ja valehtelulla aikaan sellainen soppa, että perhe hajoaa. Missäpäin on näin pahoja ihmisiä?
Nussin pari kertaa miehen kanssa. Kuulin, että mies oli kertonut, että hän ei ole kiinnostunut minusta vakavassa mielessä, mutta halusi vain pelkkää seksiä. Sellaisen kuuleminen loukkasi minua.
Pelkästään epärehellisyyskin loukkaa. Olen tavannut monta mukavaa miestä. Mies ei ole kertonut olevansa naimisissa ja sitä, että hänellä on lapsia. Sivullisilta olen kuullut totuuden.
Rakastuin 26-vuotiaana ns. korviani myöten muutaman vuoden vanhempaan mieheen. Olimme ja asuimmekin yhdessä parisen vuotta. Hän sai houkuttelun jälkeen minut suostumaan että hän ottaisi minusta alastonkuvia sen ajan filmikameralle. Kuvissa seisoin tai olin selällään sängyllä. Kaikissa kuvissa näkyi mun naama toisissa rinnat ja pillu toisissa pylly. Erotessamme pyysin kuvat ja negatiivit itselleni jotka sain. En tiennyt vaan sitä että niistä hän oli teetättänyt tuplakuvat jotka jäi miehelle. Myöhemmin näin baarissa ex-mieheni kaverin. Jutellessa meille tuli jotakin kinaa. Hän sanoi minulle nähneensä minusta kuvia jossa olin pillu ja rinnat paljaina. Kertoi myös ex-mieheni näyttäneen niitä useille miehille kun olivat juhlimassa hänen luonaan. Poistuin itkien baarista. Kuvien julkinen näyttäminen loukkasi minua syvästi.
Nainen 53 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin 26-vuotiaana ns. korviani myöten muutaman vuoden vanhempaan mieheen. Olimme ja asuimmekin yhdessä parisen vuotta. Hän sai houkuttelun jälkeen minut suostumaan että hän ottaisi minusta alastonkuvia sen ajan filmikameralle. Kuvissa seisoin tai olin selällään sängyllä. Kaikissa kuvissa näkyi mun naama toisissa rinnat ja pillu toisissa pylly. Erotessamme pyysin kuvat ja negatiivit itselleni jotka sain. En tiennyt vaan sitä että niistä hän oli teetättänyt tuplakuvat jotka jäi miehelle. Myöhemmin näin baarissa ex-mieheni kaverin. Jutellessa meille tuli jotakin kinaa. Hän sanoi minulle nähneensä minusta kuvia jossa olin pillu ja rinnat paljaina. Kertoi myös ex-mieheni näyttäneen niitä useille miehille kun olivat juhlimassa hänen luonaan. Poistuin itkien baarista. Kuvien julkinen näyttäminen loukkasi minua syvästi.
Nainen 53 vuotta.
Kosta. Hae hyvitystä.
Taitaa olla liian myöhäistä. En tiedä siitä miehestä enään mitään. Muutin myöhemmin eri paikkakunnalle. Nykyisin elän parisuhteessa 48 vuotiaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat äärettömän irstaita. Lyhyaikainen seksikumppanini kertoi kavereilleen yksityiskohtia nussimisestamme: miten parhaiten sai orgasmin, minkälainen karvoitus oli alapäässäni, mitä ehkäisyä käytimme jne. Tunsin tulleeni perusteellisesti häväistyksi, kun kuulin näistä jutuista.
Eihän tuossa ollut mitään irstasta. Luottamuksen pettämistä ja idioottimaista käytöstä, mutta irstaus on kyllä jotain ihan muuta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla liian myöhäistä. En tiedä siitä miehestä enään mitään. Muutin myöhemmin eri paikkakunnalle. Nykyisin elän parisuhteessa 48 vuotiaan miehen kanssa.
Jos asia kalvaa sua vieläkin, ei ole myöhäistä.
Minulla oli parin illan juttu miehen kanssa. Tämä parin illan miestuttavani ikertoo nykyiselle naiselleen yksityiskohtaisesti minusta ja lyhyestä suhteestamme Nainen tuntee mielihyvää, kun voi irvailla minulle.
Pelimies, johon nuorena ihastuin pahasti jahtasi kauan, puhui rakkaudestakin, mutta menetti kaiken kiinnostuksensa seksin jälkeen. Se loukkasi, mutta myös opetti varomaan liian nopeasti ihastuvia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli parin illan juttu miehen kanssa. Tämä parin illan miestuttavani ikertoo nykyiselle naiselleen yksityiskohtaisesti minusta ja lyhyestä suhteestamme Nainen tuntee mielihyvää, kun voi irvailla minulle.
Kosta. Hajota sinä heidän suhteensa.
On mies halusi peppua mutta olin tyhmä enkä antanut