Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi terve ihminen ostaisi sähköpyörän?

Vierailija
01.10.2024 |

Mutta silti houkuttelisi ostaa sellainen.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikille. Oli ja on alumiinirunko pyörä. Kerran viikossa pitkä lenkki. No nyttenkin hommasin sähköpyörän. 20-70 km joka päivä. Ei ole illalla tekemistä, pyörä alle ja pyöräteitä pitkin tutustumaan eri paikkoihin. Viimeksi sitra. Kivaa.

Vierailija
142/160 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole kuntoiluväline kuten tavallinen pyörä, vaan tapa siirtyä helposti lyhyitä matkoja. Näihin siirtymiin käyttäisi muuten omaa autoa tai julkisia. 

Parasta siinä on, ettei tule hiki ja voi mennä töihin käymättä suihkun kautta.

Miksi sitten Sähköpyörä. Eikä joku Sähkömopo olisi parempi, ei tarvitse polkea lainkaan. Outo logiikka...

Sähkömopo on turhan raskas ja kookas. Sähköpyörällä tietää myös, että saa ajaa samoissa paikoissa kuin tavalliset pyörät.

Polje sillä pyörällä niin pääset niistä läskimakkroistasi eroon.

Käyn neljästi viikossa salilla ja olen normaalipainoinen. Tavallista pyörää en käytä ikinä enää, ainoastaan sähköpyörää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat ilmat pyöräillä ihan tavis pyörällä. Raitista ilmaa pari tuntia. 

Vierailija
144/160 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa auto. Olette sään vaihteluilta suojassa, ajo sujuu leikiten ja pääsee pitkiä matkojakin helpolla.

Kalliimpaa, vaivalloisempaa, ympäristölle huonompaa ja rajoittavampaa kaupunkiympäristössä. Pitkiin matkoihin eri asia.

Kalliimpaa kyllä, mutta en tiedä, onko varastamiselle alttiin polkupyörän lukitseminen ja turvaan kantaminen sen helpompaa. Lisäksi se sään armoilla oleminen ja talvi. Auto on paras.

Hälytin, gps-jäljitin, ja mitä varkaat tekee sähköpyörällä jota  ne ei saa ees päälle(hemmetin raskasta ajella sitte), akkukin lukittuna .

Vierailija
145/160 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei tipu kunnioitusta sähkövehkeiden käyttäjille. Itse liikun kävellen ja juosten. Spandex/kiitäjä pyöräilijöiden kanssa moikataan nyökkäämällä kun tiedetään että kummatkin tekee duunia eikä huijaa. Mun kävelyvauhti on normaali ihmisen hölkkävauhti ja juoksuvauhtilla pysyy jo normipyöräilijän perässä.

Välillä tekisi mieli napata sarvista kiinni näitä sähkölautojen käyttäjiä kun tulevat vastaan niillä kirkkailla sinisillä valoilla mitä niissä on kiinni kun ne sattuvat silmiin niin kovin.

Vierailija
146/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei tipu kunnioitusta sähkövehkeiden käyttäjille. Itse liikun kävellen ja juosten. Spandex/kiitäjä pyöräilijöiden kanssa moikataan nyökkäämällä kun tiedetään että kummatkin tekee duunia eikä huijaa. Mun kävelyvauhti on normaali ihmisen hölkkävauhti ja juoksuvauhtilla pysyy jo normipyöräilijän perässä.

Jaa, olet aika kova sitten. Minä poljen sähköpyörällä duunimatkat. Oletkohan ihan varma, että pysyt juosten kyydissä kun otan luomupyörän alle?

Vierailija
147/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan 10km. Ei tule tavallisella pyörällä kyllä lähdettyä.

Vierailija
148/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tavallisten pyörien puolustajat ovat vähän kuin hevosilla ratsastavat 1900-luvun alussa. Terveellisempää ja aidompaa ratsastaa kulkumatkat, eikä kulkea millään polttomoottorivehkeellä.

Vierailija
149/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse heti mitenkä sairas ihminen voi olla, että ostaa sähköpyörän. Onko pakko lisätä kuormaa maapallolle mahdollisesti kierrättämis kelvottomien jätteiden muodossa. Mie ihan tavallista pyörää kunnioitan ja se kunnioittaa minua, pyörällä on sielu vaikka siinä éi sitä sähköä olisikaan. Lisään vielä että njuo uudemman näköiset pyörät onat todella "hengettömän" näköisiä.

Vierailija
150/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse heti mitenkä sairas ihminen voi olla, että ostaa sähköpyörän. Onko pakko lisätä kuormaa maapallolle mahdollisesti kierrättämis kelvottomien jätteiden muodossa. Mie ihan tavallista pyörää kunnioitan ja se kunnioittaa minua, pyörällä on sielu vaikka siinä éi sitä sähköä olisikaan. Lisään vielä että njuo uudemman näköiset pyörät onat todella "hengettömän" näköisiä.

Mietippä hetki kumpi on luonnon kannalta tuhoisampaan, sähköpyörä vai bensaa syövä auto?

Vierailija
151/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tavallisten pyörien puolustajat ovat vähän kuin hevosilla ratsastavat 1900-luvun alussa. Terveellisempää ja aidompaa ratsastaa kulkumatkat, eikä kulkea millään polttomoottorivehkeellä.

Et sitten paskempaa vertausta keksinyt.

Vierailija
152/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska luuletko tosissasi olevasi AINA terve?Se voi olla investointi tulevaisuuteen jossa et enää ole niin terve.

Terveenä pysyy helpommin, kun harrastaa liikuntaa. Sähköpyörän selässä istuminen sairastuttaa. Jos välität terveydestä, niin polje, älä istuskele (ja ei, se heppoisa jalkojen liikuttelu mitä sähköpyörällä tehdään ei ole polkemista, se on itsepetosta). 

Ei se sähköpyöräkään polkematta mihinkään liiku.

Ei liiku ei. Ja huomion arvoinen asia: ominaispaino on jo alkujaan sähköpyörässä 25 kiloa. Senkin voisi ymmärtää ja suhteuttaa siihen mitä on kuntoilu pyöräily.

Vierailija
153/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun vielä kerrot, mikä sähköpyörissä on sitä kierrättämiskelvotonta?

Ja jos aiot sanoa akku, niin googleta ensin litiumakkujen kierrätys.

Vierailija
154/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tekisi mieli napata sarvista kiinni näitä sähkölautojen käyttäjiä kun tulevat vastaan niillä kirkkailla sinisillä valoilla mitä niissä on kiinni kun ne sattuvat silmiin niin kovin.

....pysyy normipyöräilijöiden  perässä, no takuulla  pysyy juoksemalla perässä.😁

Vierailija
155/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavat ilmat pyöräillä ihan tavis pyörällä. Raitista ilmaa pari tuntia. 

Ihan yhtä hyvä ilma sähkikselläkin ajaa😁

Vierailija
156/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuollaiset aivopierut....pyörä kunnoittaa minua ... mene toki avioon sen kanssa😂🤣

Vierailija
157/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....pysyy normipyöräilijöiden  perässä, no takuulla  pysyy juoksemalla perässä.😁

Harmi, ettei tuon kirjoittaja viitsinyt lähteä olympialaisiin. Olisi ollut vähän toisenlainen mitalisaalis tiedossa.

Vierailija
158/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi terve ihminen ostaa auton, mopon tai yleensä mitään ajoneuvoa?

Niinpä kyllä sitä nyt pitäisi kävellä 70km. matka töihin satoi tai paistoi.

Mutta sähköpyörä on laiskan valinta tuolle matkalle.

Mutta auto on ok?

Vierailija
159/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Vierailija
160/160 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei tuon kirjoittaja viitsinyt lähteä olympialaisiin. Olisi ollut vähän toisenlainen mitalisaalis tiedossa.

Tietääkseni peränpitäjiä ei palkita, eli ei vaikutusta mitalisateeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi