YTHS on täysi vitsi nykyään?
Olen yrittänyt viikon soittaa ja sanoo että puhelinpalvelussa ruuhkaa. Tänään yritin netin chätti-palvelun kautta varata aikaa, olin paikalla heti kun avautuin klo 9, meni ehkä 10s klikata sisälle ja sanoi heti että "ruuhkaa". Ja tuo ruuhka kestänyt aikaisemmin aina koko v*tun aukioloajan!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Juurihan koulut alkoivat joten kaikki tietenkin haluavat ajan
"Juuri". Yli kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri". Yli kk sitten.
Niin juuri tämä ensimmäinen kuukausi on se, kun opiskelijat ottavat yhteyttä. Ymmärrät varmaan, että YTHS palvelee kaikkia korkeakouluopiskelijoita
Vierailija kirjoitti:
Ja massa on iso mitä YTHS palvelee
Homma meni vituiksi kun AMK-opiskelijat yhdistettiin YHTS:ään. Ilmeisesti resursseja ei lisätty piiruakaan. Olen itse yrittänyt päästä hammashygienistille helmikuusta asti, en tule pääsemään sillä ajat menevät ensi keväälle ja opintoni päättyvät joulukuussa.
Ennen yhdistymistä pääsi viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri". Yli kk sitten.
Niin juuri tämä ensimmäinen kuukausi on se, kun opiskelijat ottavat yhteyttä. Ymmärrät varmaan, että YTHS palvelee kaikkia korkeakouluopiskelijoita
Jaa no kannattaisikohan palkata sitten ensimmäisen kuukauden ajaksi määräaikaisia (edes ajanvaraukseen)?
Ja sitten me työssäkäyvät opiskelijat, joilla on työterveys käytössä, maksamme turhaan YTHS-maksua Todella järkevää.
Minä soitin eilen joskus puolen päivän jälkeen ja tuli että ruuhkaa, ja jätin soittopyynnön ja se kone ilmoitti että puoli neljältä soittavat, ja tasan puoli neljältä hoitaja soitti ja puhuttiin asiat ihan perusteellisesti, hyvin ystävällinen palvelu, ei mitään moitittavaa, eikä ole ollut ennenkään. Nyt oli kyllä meidän alueella huonosti lääkäriaikoja.
Nuoret eivät nykyään tervettä päivää näe. Kiitos Marinin joka tuhosi nuorten mielenterveyden.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity koulun alkuun, YTHS palvelee jokaisena arkipäivänä ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Homma meni vituiksi kun AMK-opiskelijat yhdistettiin YHTS:ään. Ilmeisesti resursseja ei lisätty piiruakaan. Olen itse yrittänyt päästä hammashygienistille helmikuusta asti, en tule pääsemään sillä ajat menevät ensi keväälle ja opintoni päättyvät joulukuussa.
Ainakaan Tampereella ei näin ollut silloinkaan. Odotin jo ennen yhdistymistä hammastarkastusta lähes vuoden. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun edes yritin käyttää yths palveluja.
Vierailija kirjoitti:
* Yliopistot ja ammattikorkeakoulut
Kiitos tän idioottiratkaisun että amk otettiin YTHS:ään mukaan. Kyllä tää uudistus pitäisi ehdottomasti perua ja koko toiminta järjestää vain yliopistolaisille.
Miten puhelinpalvelussa voi olla ruuhkaa? Yths:llä on takaisinsoittopalvelu, minulle on aina soitettu kun olen sinne jättänyt soittopyynnön. Aikoja ei kyllä meinaa saada, mutta yhteydenotossa ei ole tullut ongelmia.
Onneksi sain käyttää YTHS:n palveluja, kun se palveli ainoastaan yliopistossa opiskelevia. Helposti pääsi erikoislääkärille. Nykyään taitaa julkisellekin päästä helpommin kuin YTHS:lle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ostopalveluna hammashoito, ja erittäin nopeasti olen aina päässyt hammaslääkäriin, ei mitään ongelmaa. Erittäin hyvä yksityinen hammaslääkäri, eikä maksa mitään, kuten julkisella. Meillä kyllä pääsee julkisellekin hyvin sitten kun tarkastus on ensin tehty, siihen on pitkät jonot. Hygienistille tulee julkiselta säännöllisesti kutsu.
YTHS:n takia sain verenmyrkytyksen, koska toistuviin vitsatulehduksiin nuoret lääkärit määräsivät koko ajan samaa antibioottia. Useita kertoja, vaikka yritin kuinka sanoa että tämä ei taatusti toimi ja varmaan mennyt jo munuaisiin. Eivät uskoneet. Vitsi se siis on ollut aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri". Yli kk sitten.
Jaa no kannattaisikohan palkata sitten ensimmäisen kuukauden ajaksi määräaikaisia (edes ajanvaraukseen)?
Kertomaan ettei vapaita aikoja ole?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tän idioottiratkaisun että amk otettiin YTHS:ään mukaan. Kyllä tää uudistus pitäisi ehdottomasti perua ja koko toiminta järjestää vain yliopistolaisille.
Aa, ja AMK:laiset sitten vain kylmästi normijonoihin kunnallisella? Ei todellakaan. Kyllä oli aikakin, että MYÖS ammattikorkeakoulujen opiskelijat pääsevät YHTS:n etujen piiriin. Ja olen itse opiskellut ensin AMK:ssa ja sen jälkeen yliopistossa.